Naar aanleiding van een review wilde ik checken hoe ik een Volkswagen Passat zou willen uitrusten. Ook omdat ik er geen goed beeld van heb wat de mogelijkheden van deze auto zouden zijn. En daarbij kwam ik uit op de configuratie die hieronder staat.
De auto is altijd een stationwagon en altijd (plug-in) hybride. Dat scheelt weer een dilemma. Ik ga (uiteraard) voor een kleur - Chili red metallic had mijn voorkeur boven de turquoise/blauwige kleur. De rest zijn wit, zwart en grijstinten.
Het interieur heb ik graag licht. Het meest lichte pakket is gekoppeld aan een interieurpakket met opties (als sfeerverlichting) die ik niet zou gebruiken dus ik ga hier voor Pure Grey, met een zwarte afwerking van het dashboard en zwarte vloer. De standaard velgen zijn okay voor me.
Bij de opties heb ik wel het nodige ingevuld:
De auto is altijd een stationwagon en altijd (plug-in) hybride. Dat scheelt weer een dilemma. Ik ga (uiteraard) voor een kleur - Chili red metallic had mijn voorkeur boven de turquoise/blauwige kleur. De rest zijn wit, zwart en grijstinten.
Het interieur heb ik graag licht. Het meest lichte pakket is gekoppeld aan een interieurpakket met opties (als sfeerverlichting) die ik niet zou gebruiken dus ik ga hier voor Pure Grey, met een zwarte afwerking van het dashboard en zwarte vloer. De standaard velgen zijn okay voor me.
Bij de opties heb ik wel het nodige ingevuld:
- Bagageruimtepakket. Vooral het 230V / 12V stopcontact vond ik handig, het bagagenet is een mooie plus (190 euro)
- Comfortpakket die verwarmde voorstoelen heeft (en lederen verwarmbaar stuur, de schakelpeddels komen erbij maar die zou ik uit ervaring niet/zelden gebruiken) (490 euro)