D Elzinga
Kilometervreter
Platz 1 mit 537 von 750 Punkten: VW T-Cross 1.0 TSI. Das neue Maß der Dinge!
Ik mis even hoe dit zoveel opzienbarender is dan de gelijksoortige Arona. Ja, op details is hij hoegenaamd beter maar in welk opzicht dan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Platz 1 mit 537 von 750 Punkten: VW T-Cross 1.0 TSI. Das neue Maß der Dinge!
speedtouch zei:Logisch, de 1e 2 VAG produkten!
Geen Frans product in de vergelijking? Aangezien een VW toch niet kan verliezen, hadden ze ook ineens met die concurrentie korte metten kunnen maken. Of is de T-Cross dan toch niet zo superieur?speedtouch zei:Logisch, de 1e 2 VAG produkten!
Moderator
en daar houden middelmatige mensen van
Barri zei:Precies. Alles gemiddeld, dan hou je iedereen tevreden. Bij een interview in de AW met iemand van Mazda vertelde diegene dat de 3 inderdaad krap is, dus dat men voor een ruime achterbank maar elders moet shoppen. Toch mooi dat je eigenwijs genoeg bent om iets moois te maken en minpunten voor lief te nemen. Bij VAG gebeurt dat niet, en daar houden middelmatige mensen van.
Zelfs hun interieurs worden steeds hoogwaardiger terwijl VW juist minder mooi materiaal gebruikt om kosten te besparen. Koekoek..
Zag je bij de nieuwe Polo ook, staat toch bovenaan in de verkoopcijfers voor het b-segment.
Barri zei:Precies. Alles gemiddeld, dan hou je iedereen tevreden.
Curlew zei:Ik vond 'm op foto's best aardig maar irl valt ie mij tegen. Echt een saai vierkant ding met wat plompe achterlampen
![]()
Door dat onderste designlijn die omhoog gaat boven het spatbord en dat oplopend chromen randje bij de ruiten oogt het ook nog eens alsof iemand een wedgy uitvoert op de T-Cross; alsof ie omhoog getrokken wordt. SKIP