Volkswagen Tera

MCW 41

Petrolhead

This new model arrives as Volkswagen's entry-level SUV for South American markets.

novo-volkswagen-tera-8.jpg

novo-volkswagen-tera-3.jpg

novo-volkswagen-tera-9.jpg

novo-volkswagen-tera-1.jpg

volkswagen-tera-6.jpg

novo-volkswagen-tera-5.jpg

novo-volkswagen-tera-7.jpg

novo-volkswagen-tera-5.jpg

novo-volkswagen-tera-14.jpg

novo-volkswagen-tera-15.jpg

Je gaat hem toch nooit tegenkomen
Ja, en? Dit forum is er juist voor om een topic te openen over een bepaald model en daarover mag een mening gegeven worden, ongeacht of een auto naar Nederland komt of niet. Mijn mening geven is het enige wat ik doe.
Verder heb ik geen behoefte aan een discussie. ;)

Ik heb het niet over jouw mening dat je het op een Koreaan vind lijken. Maar waarom “jammer” als je de auto nooit zult zien of kopen. Wat is er dan jammer aan?

Ik heb het niet over jouw mening dat je het op een Koreaan vind lijken. Maar waarom “jammer” als je de auto nooit zult zien of kopen. Wat is er dan jammer aan?
Omdat VW al meerdere keren heeft laten zien dat ze, in mijn ogen (nog steeds mijn mening), mooiere auto’s kunnen ontwerpen dan dit. Als je hier een KIA of Hyundai-badge op zou plakken zou het ook prima bij die merken in de showroom passen. Wanneer iets hier gepost wordt heeft het soms ook alleen te maken met het vergroten van onze autokennis. Of een model hier dan niet leverbaar is of wordt doet er voor mij niet toe.

Maar voor we verder afdwalen, terug naar de VW Tera!

Laatst bewerkt:
Omdat VW al meerdere keren heeft laten zien dat ze, in mijn ogen (nog steeds mijn mening), mooiere auto’s kunnen ontwerpen dan dit. Als je hier een KIA of Hyundai-badge op zou plakken zou het ook prima bij die merken in de showroom passen. Wanneer iets hier gepost wordt heeft het soms ook alleen te maken met het vergroten van onze autokennis. Of een model hier dan niet leverbaar is of wordt doet er voor mij niet toe.

Maar voor we verder afdwalen, terug naar de VW Tera!

Je dwaalt idd nog meer af (autokennnis vergroten??). Nog altijd weet ik niet waarom jij het “jammer” vind

Ik vind je een beetje vervelend worden, @MCW 84. Ik heb mijn mening al proberen uit te leggen, maar als dat voor jou niet voldoende is wil ik het hier verder bij laten. ;)

Je snapt mijn punt echt totaal niet….

Het is jammer als de auto die je online te koop zag staan net voor je neus is verkocht. Het is jammer dat als je altijd VW rijdt en hun nieuwe designtaal je niet aanspreekt en dus uit gaat wijken naar een ander merk. Het is jammer als je naar een pretpark gaat maar tijdens je bezoek ze 5 attracties sluiten.

Heb je het wel tegen de juiste? Of begint het een beetje verwarrend voor je te worden?

Ja jij herhaalt toch zijn mening of niet? iets waar ik niet om vroeg want de mening zelf was duidelijk.

Ik vraag niet waarom hij het op een Koreaan vind lijken of waarom iemand de auto wel of niet geslaagd vind. Gewoon begrijpend lezen

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan