Pieter 2866627
Net ingestapt
Hallo!
Mijn moeder heeft een Volkswagen Up uit 2018. Ze heeft het onderhoudsboekje niet meer, maar eerder dit jaar heeft ze een grote beurt laten uitvoeren met de volgende werkzaamheden:
Ik wil graag een eenvoudig jaarlijks onderhoudsschema maken voor mijn moeder voor de komende jaren voor haar lokale garage, om te zorgen dat het juiste onderhoud (en niet meer) wordt uitgevoerd.
Aangezien ze haar onderhoudsboekje niet meer heeft en ik online geen officiële VW-schema's kan vinden, zou alle informatie die mij kan helpen om dit samen te stellen zeer welkom zijn.
Alvast hartelijk dank!
Mijn moeder heeft een Volkswagen Up uit 2018. Ze heeft het onderhoudsboekje niet meer, maar eerder dit jaar heeft ze een grote beurt laten uitvoeren met de volgende werkzaamheden:
- APK Keuring
- Band vervangen: Demontage en montage van 1 nieuwe band
- Wiel balanceren: Balanceren van het wiel en vervangen van het ventiel
- Remvloeistofservice: Verversen van de remvloeistof en het ontluchten van het remsysteem
- Olieservice: Verversen van de motorolie (Total QUARTZ 9000 Future NFC 5W30) inclusief het vervangen van het oliefilter en de carterstopring
- Vloeistoffen bijvullen: Bijvullen van de koelvloeistof en de ruitensproeier antivries
- Luchtfilter vervangen: Vernieuwen van het motorluchtfilter
- Interieurfilter vervangen: Vernieuwen van het interieur- / pollenfilter
- Brandstofsysteem reinigen: Toevoegen van een flacon Forté injectiereiniger
- Bougies vervangen: Vervangen van 3 bougies
Ik wil graag een eenvoudig jaarlijks onderhoudsschema maken voor mijn moeder voor de komende jaren voor haar lokale garage, om te zorgen dat het juiste onderhoud (en niet meer) wordt uitgevoerd.
Aangezien ze haar onderhoudsboekje niet meer heeft en ik online geen officiële VW-schema's kan vinden, zou alle informatie die mij kan helpen om dit samen te stellen zeer welkom zijn.
Alvast hartelijk dank!