Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Total Loss zei:Mooi geworden hoor. Had je niet beter nog een tijdje kunnen wachten voor je ging poetsen? Voor zover ik weet is dat niet zo heel handig zo vlak na een spuitbeurt.
JDx zei:Mooi man, zelf ook een MX-6 gehad, blijf ze wel iets vinden hebben. Net als de Celica en Supra uit die tijd.
Heb nu aardig wat auto's gehad, vooral Duitsers en Jappen, zit nu even zonder omdat het totaal niet nodig is, maar wil graag weer een Mazda, Nissan of Toyota, liefst een wat oudere met nog niet zo veel kilometers, heb bij die auto's meer het gevoel dat je nog echt controle hebt over de auto.
Jammer dat bijvoorbeeld zo'n oude Datsun 240/280 niet te betalen is en veel onderhoud vergt.
MX6 zei:Mooi, zonde dat deze al een tijd geleden is gesloopt.
Ik zag in je profiel dat je ook een Supra hebt gehad, die zijn inmiddels ook onbetaalbaar aan het worden.
MX6 zei:Voor mij zou het grootste bezwaar van een rechtstgestuurde auto zijn, dat ik niet langs een voorligger kan kijken bij het inhalen. Bij een snelle auto in een gebied met veel 2 baans wegen is dat een no-go.
Daardoor vallen een hoop leuke auto's af voor mij.
MX6 zei:Vandaag de accu van de Mazda uit voorzorg vervangen door een Bosch S4 027 70Ah accu.
De startmotor draaide na ruim een week stilstand en extreme kou, nog net snel genoeg rond om de motor aan de praat te krijgen. Maar ik wil niet wachten om een moment, dat de auto niet meer start.
De accu is zwaarder dan de vorige accu (60Ah), zodat de nieuwe subwoofer straks de accu niet leeg trekt.
Deze week ook het derde Remlicht ontvangen uit Canada, dus die wordt volgende week ook vervangen.