joolien
Wegverkenner
Mijn man wordt in april 40 jaar. En ik zou hem graag meenemen naar een auto evenement. Nu had ik de Historic grand prix in gedachten, maar ik wil er een weekend weg van maken en Zandvoort is in die periode onwijs duur (en alles er omheen ook).
Nu heeft mijn algoritme op facebook opgepakt dat ik interesse heb ik auto evenementen haha, en nu krijg ik ook Ultrace in Dusseldorf te zien. Dat is ook vrij prijzig maar het mag op zich wat kosten.
Eigenlijk wil ik hem het liefst meenemen naar Goodwood, maar dat is ook duur... Dus misschien zijn er nog goedkopere alternatieven.
Maar goed, waar houdt mijn man van:
- FERRARI!! Alles met Ferrari's is goed.
- Omgebouwde auto's of hoe zeg ik dat. Hij kijkt regelmatig filmpjes van de carmeetings in Japan, oa in Daikoku. Dat vind hij echt geweldig.
- Raceauto's van begin tot einde. Ook verschillende raceklasses.
Hij spaart auto's (1:64) en dit zijn een aantal van zijn favorieten.
Heb je ideeën? Roept u maar!
Nu heeft mijn algoritme op facebook opgepakt dat ik interesse heb ik auto evenementen haha, en nu krijg ik ook Ultrace in Dusseldorf te zien. Dat is ook vrij prijzig maar het mag op zich wat kosten.
Eigenlijk wil ik hem het liefst meenemen naar Goodwood, maar dat is ook duur... Dus misschien zijn er nog goedkopere alternatieven.
Maar goed, waar houdt mijn man van:
- FERRARI!! Alles met Ferrari's is goed.
- Omgebouwde auto's of hoe zeg ik dat. Hij kijkt regelmatig filmpjes van de carmeetings in Japan, oa in Daikoku. Dat vind hij echt geweldig.
- Raceauto's van begin tot einde. Ook verschillende raceklasses.
Hij spaart auto's (1:64) en dit zijn een aantal van zijn favorieten.
Heb je ideeën? Roept u maar!