Pollie 8984388
Startmotor
Hallo,
Ik overweeg een tijdje te gaan reizen door EU (Zuid-Europa). Idee is om het met de auto te doen, en ook het overnachten. Vandaar orienteer ik me op auto's die ik hiervoor zou kunnen gebruiken. Ik wil hem zelf gaan ombouwen. Zal geen jaar gaan reizen, maar eerder een paar maanden.
De auto, of eigenlijk busje moet iets als het volgende zijn;
Wat kunnen jullie adviseren? Waar op letten met koop? Wat af te raden? Iets anders wat ik in mijn enthiousiamse over het hoofd zie?
Groet!
Ik overweeg een tijdje te gaan reizen door EU (Zuid-Europa). Idee is om het met de auto te doen, en ook het overnachten. Vandaar orienteer ik me op auto's die ik hiervoor zou kunnen gebruiken. Ik wil hem zelf gaan ombouwen. Zal geen jaar gaan reizen, maar eerder een paar maanden.
De auto, of eigenlijk busje moet iets als het volgende zijn;
- Laadruimte ~2.5m x 1.4m
- Mogelijkheid om de tussenwand eruit te halen (bij een busje)
- Benzine motor(?) / elektrisch zal lastig zijn verwacht ik ivm laadpunten in EU?
- Betrouwbaar (liefst geen panne onderweg
)
- Handgeschakrlt of automaat maakt niet uit
- Budget <10K EU.
- Zou mooi zijn als ik na de reis weer kan verkopen.
- Fiets moet erin passen, liever niet op de drager, dat slaapt s'nachts toch minder als die buiten staat
- Surfplank / Supboard, waarschijnlijk doe ik die op het dak
Wat kunnen jullie adviseren? Waar op letten met koop? Wat af te raden? Iets anders wat ik in mijn enthiousiamse over het hoofd zie?
Groet!
Laatst bewerkt: