Welke auto duits en hoger segment

JArno 9298144

Startmotor
Onze situatie:
Gezin met 5
20.000 km per jaar (veel hier in het dorp rest vakantie en bezoek) zo goed als geen woon werk verkeer
Gaan 3x per jaar skieen.

Moet zijn een SUV. heb altijd voorkeur voor Mercedes maar twijfel bij SUV GLE bijna allemaal 4 cilinders en GLS stukje duurder en groot voor in het dorp. X5 is stukje goedkoper en standaard luchtvering.

Iemand nog andere suggesties? Volvo XC 60 of 90 wil ik niet aangezien ik een volvo extreem slecht vindt rijden en meer voor tandartsen vindt.

hoog segment en Duits, dan blijft er nog juist Audi en Porsche als overige suggesties over. Met ze allemaal even gaan testrijden en kijken welke je het beste vindt.

Vriend van mij heeft een Audi Q7 TDI (6 cilinder). Dat is een lel van een auto, rijdt erg goed, voelt veel kleiner aan dan ie is. Maar ze zijn wel aan de prijs qua aanschaf, onderhoud en zaken als verzekering/ wegenbelasting. Maar goed, dat zijn je alternatieven ook.

edit: kon dit trouwens niet in je topic van afgelopen oktober?

Laatst bewerkt:
Wil je nieuw? Of tweedehands? Wellicht import? Wat is jouw budget? Dat zijn vragen die het gemakkelijker maken om je te helpen! Zonder leeftijd- of budgetcriteria zijn er in het hogere (Duitse) segment op deze site zeker 1.600 auto's die in aanmerking komen. Je kunt ook gebruikersreviews van deze auto's om hun ervaringen te lezen. Naast natuurlijk de ervaringen van de forummers!

Je wil liefst Mercedes maar geen 4 cilinder, wel SUV, weer geen Volvo en wel Duits? Ik denk dat je je vader maar even moet gaan vragen wat het max budget is. Een Touareg V8 uit 2005 is een optie.

Wil je nieuw? Of tweedehands? Wellicht import? Wat is jouw budget? Dat zijn vragen die het gemakkelijker maken om je te helpen! Zonder leeftijd- of budgetcriteria zijn er in het hogere (Duitse) segment op deze site zeker 1.600 auto's die in aanmerking komen. Je kunt ook gebruikersreviews van deze auto's om hun ervaringen te lezen. Naast natuurlijk de ervaringen van de forummers!

3-4 jaar oud
Import mag inderdaad.
Budget tussen de 50-100k bij voorkeur niet hoger dan 80k maar wanneer er echt toegevoegde waarde is dan mag 100k ook.

hoog segment en Duits, dan blijft er nog juist Audi en Porsche als overige suggesties over. Met ze allemaal even gaan testrijden en kijken welke je het beste vindt.
ben met de Porsche gaan proefrijden fijne auto maar bediening was een ramp met het scherm. GLE ook gereden opzich fijne auto maar mis zes cilinder hoewel het wellicht meer het gevoel is.

Gewoon een GLE63 AMG van 2-3 jaar oud in Duitsland halen, full options en gewoon met een motor voor echte mannen ;). Anders een Cayenne Turbo of GTS, kun je ook lekker met 250 km/u door Duitsland, 3x per jaar op wintersport.

Terug
Bovenaan