Silver114
Startmotor
Hola forumhelden,
Er staat mij weer een autotechnische vraag voor de boeg, en dan weet ik waar ik moet zijn. Althans, ik hoop dat ik op de juiste subforum zit.
Onder mijn Fiat Grande Punto T-jet Sport uit 2008 moeten 4 nieuwe bandjes (205/45/17). Nu heb ik nog nooit autobanden laten vervangen, dus 0 ervaring. De bandenboer geeft mij de volgende 4 opties:
1. Bridgestone Potenza Sport XL € 145 P.S
2. Continental UltraContact XL € 147,50 P.S
3. Uniroyal RainSport 5 XL € 127,50 P.S
4. Pirelli PZero (*) XL € 150 p.s
De prijzen zijn per stuk en inclusief montage en uitbalanceren.
3d uitlijnen van alle 4 de wielen is €55.
Heb ik dan een beetje een goede deal, en welke van de 4 bandjes zouden jullie kiezen?
Ik ben best een sportieve bestuurder, vooral in de bochten laat ik het rempedaal nog wel eens links liggen. Maar ik ben geen beroepsracer, dus er hoeven geen semi slicks onder.
Alvast enorm bedankt voor de reacties!
Er staat mij weer een autotechnische vraag voor de boeg, en dan weet ik waar ik moet zijn. Althans, ik hoop dat ik op de juiste subforum zit.
Onder mijn Fiat Grande Punto T-jet Sport uit 2008 moeten 4 nieuwe bandjes (205/45/17). Nu heb ik nog nooit autobanden laten vervangen, dus 0 ervaring. De bandenboer geeft mij de volgende 4 opties:
1. Bridgestone Potenza Sport XL € 145 P.S
2. Continental UltraContact XL € 147,50 P.S
3. Uniroyal RainSport 5 XL € 127,50 P.S
4. Pirelli PZero (*) XL € 150 p.s
De prijzen zijn per stuk en inclusief montage en uitbalanceren.
3d uitlijnen van alle 4 de wielen is €55.
Heb ik dan een beetje een goede deal, en welke van de 4 bandjes zouden jullie kiezen?
Ik ben best een sportieve bestuurder, vooral in de bochten laat ik het rempedaal nog wel eens links liggen. Maar ik ben geen beroepsracer, dus er hoeven geen semi slicks onder.
Alvast enorm bedankt voor de reacties!