Aleksius
Startmotor
Liefhebbers,
Op dit moment rijd ik een Volvo V60 (zie review). Erg tevreden over het comfort van deze auto, vooral op de snelweg is dit een slagschip op wielen.
Toch zou ik graag weer een hoge auto willen rijden. Voorheen had ik een Karoq Sportline van mijn werkgever en dit vond ik een hele fijne auto.
Wat ik belangrijk vind in een auto:
- Betrouwbaarheid;
- Veiligheid;
- Comfort;
- Ruimte;
- Een beetje pit zou fijn zijn.
Modellen die mij aanspreken:
- Hyundai Tucson
- Nissan X-Trail
- Mazda CX-5
- Jeep Compass Limited 4x4 (Favoriet door zijn robuuste uiterlijk)
- Kia Sportage
Waar gebruik ik de auto voor?
Weinig stadsritten, vooral snelweg. Zomer- en wintervakantie. Op dit moment niet afhankelijk van een auto, maar het is een luxe toevoeging in ons huishouden. We hebben (nog) geen ambitie om een caravan te trekken, een paardentrailer kunnen trekken zou fijn zijn maar is geen must.
Als ik wat vergeet, vul aan en ik hoor graag jullie tips en ervaringen!
Dank je wel!
Op dit moment rijd ik een Volvo V60 (zie review). Erg tevreden over het comfort van deze auto, vooral op de snelweg is dit een slagschip op wielen.
Toch zou ik graag weer een hoge auto willen rijden. Voorheen had ik een Karoq Sportline van mijn werkgever en dit vond ik een hele fijne auto.
Wat ik belangrijk vind in een auto:
- Betrouwbaarheid;
- Veiligheid;
- Comfort;
- Ruimte;
- Een beetje pit zou fijn zijn.
Modellen die mij aanspreken:
- Hyundai Tucson
- Nissan X-Trail
- Mazda CX-5
- Jeep Compass Limited 4x4 (Favoriet door zijn robuuste uiterlijk)
- Kia Sportage
Waar gebruik ik de auto voor?
Weinig stadsritten, vooral snelweg. Zomer- en wintervakantie. Op dit moment niet afhankelijk van een auto, maar het is een luxe toevoeging in ons huishouden. We hebben (nog) geen ambitie om een caravan te trekken, een paardentrailer kunnen trekken zou fijn zijn maar is geen must.
Als ik wat vergeet, vul aan en ik hoor graag jullie tips en ervaringen!
Dank je wel!