Twix
Asfaltkampioen
Welkom @AnoniemeAutofan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier staan de aircos snachts op 18 graden C. Ik haat slapen in hitte.
Doet me denken aan de Megane cabrio.
De link zit in de tijd die je ziet staan in je post. (bij jouw post staat er nu vandaag om 18:26. Daar zit de link onder.Geen idee hoe ik een verwijzing naar mijn inzending plaats, dus maar zo;
Ik heb mijn inzending gewijzigd.
Of de share-knop gebruiken, dat doe ikzelf altijd:De link zit in de tijd die je ziet staan in je post. (bij jouw post staat er nu vandaag om 18:26. Daar zit de link onder.
Dit is een heel leuke invulling van de opdracht.Oké, ik waag ook een poging. Bij een betaalbare coachbuild cabrio moest ik meteen denken aan de door Heulieuz gebouwde Citroën Visa décapotable.
![]()
En bij betaalbaar moest ik aan een Dacia Sandero denken. Gemini combineert deze twee tot:
![]()
![]()

Geeft aan hoeveel autoliefhebbers ook van cabrio's houden. Ik denk er is hiervoor echt een markt.Klopt het is nu al de 4de wedstrijd op rij met 23 deelnemers, daar zijn we voorlopig niet bovengeraakt - over de laatste 10 AI wedstrijden gerekend ruim 20 inzendingen gemiddeld![]()
Niet alleen de Multipla gaat erop voorruit. Ook de Inster van @Pink Panther wordt als cabrio ineens een verrassend leuk autootje (lees: daar hoef je je niet meer voor te schamen, doe de papieren zak maar van je hoofd af1) K Bouter (de Multipla gaat erop vooruit zo)
Merci man, do appreciate - ik had door de examenstress / hitte bij de kinderen erg weinig tijd voor de wedstrijd...1. SVF
2. Roadracer
3. Niseko