Wil je naar Auto Classiqa / World of Supercars in Utrecht?

Roadracer

Administrator

Forumleiding
Van 8 - 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht het dubbelevenement Auto Classiqa / World of Supercars plaats. Een Car Catwalk, klassieke auto's, moviecars en de nodige zaken 'rond' auto's vind je hier. Staat het evenement op jouw lijstje? Laat ons dan uiterlijk 30 april 2026 weten dat je er graag heen wilt. We hebben namelijk enkele kaarten liggen voor wie het meest enthousiast reageert!
De gelukkigen horen begin mei via een privébericht dat ze de kaarten krijgen.

Auto Classiqa lijkt me wel leuk, maar World of supercars lijkt me niet veel aan.

Ik zal wel één van de weinigen zijn maar supercars hebben mij nooit geïnteresseerd als autoliefhebber. Zonder dat ik precies kan zeggen hoe dat komt.

De kaarten zijn geldig voor allebei maar je kunt zelf kiezen waar je heengaat. Het klassieke aanbod was vorig jaar best wel leuk (zeker voor een eerste editie). Ben benieuwd wat er dit jaar te zien zal zijn in de tweede editie.

Enkele maanden (pfoe dat ging snel) al bij InterClassics geweest mede dankzij jullie. Auto Classiqa / World of Supercars en dan zeker het "World of Supercars" lijkt mij ook gaaf om naar toe te gaan. Dan gaat deze keer niet m'n dochter, maar zoon (11) mee. Ook nog eens een thuiswedstrijd vanuit Nieuwegein.

Terug
Bovenaan