Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weet je nog bij welke URL of die je wilde bezoeken?Had net weer een error
Nee, was zo'n lap tekst met iets ongeldig of zo. Heb niet heel goed opgelet.Weet je nog bij welke URL of die je wilde bezoeken?
We hadden dat al eerder vandaag doorgekregen voor die locatie en kijken ernaar. Bedankt voor het melden!Nee, was zo'n lap tekst met iets ongeldig of zo. Heb niet heel goed opgelet.
Wacht, dat bedoel je niet... https://www.autoweek.nl/forum/whats-new/ En dan was ik blijkbaar uitgelogd. Ingelogd deed de link het wel.
Ik zit nog in Nederland. Ga snel kijken of ik mijn vlucht kan omboeken.O, dat is midden in de nacht voor mij. Ideaal.![]()
Ik zag dit al aankomen, ik heb m'n reis naar Nederland bewust voor later dit jaar gepland.Ik zit nog in Nederland. Ga snel kijken of ik mijn vlucht kan omboeken.
Voor mij komt dit als donderslag bij heldere hemel. Dit is echt wel even een dingetje nu.Ik zag dit al aankomen, ik heb m'n reis naar Nederland bewust voor later dit jaar gepland.
Ja hallo... ik blijf mezelf niet herhalen:Omdat wij woensdag dan gedwongen een tijd technisch forumwerkloos zijn, heb ik wel een paar uitdagingen voor de forumtechs en hun statistisch vermogen
- wat (& wanneer) was het eerste topic op het forum?
- wat (& wanneer) was het eerste topic op het forum dat nog steeds min of meer actief is?
- welk topic heeft de voorbije eeuwen de meeste reacties gekregen?
- wie was buiten AW zelf / Mods / Admins de eerste gewone gebruiker die een bericht heeft geplaatst?
- wie heeft de meeste reacties geplaatst? (dat weet ik wel, maar goed)
- hoe zit het met je forum status als je 10.000 - 100.000 - 1.000.000 berichten hebt geplaatst (kilometervreter, asfaltkampioen, hypermiler en noem het allemaal maar) - wat komt er nog op ons af?
Dan moeten ze bij AutoWeeks IT-afdeling ook nog ploegendiensten gaan invoeren. Dan komt een betaald forum wel erg dichtbij…Ik wou voorstellen of dat niet in de nacht kan, dan heeft alleen Twix er last van. Ik zie nu dat die vlieger niet opgaat dus laat maar.
Die zit nu even hier maar Der Magistrat is wel aan de overkant van de plas.dan heeft alleen Twix er last van
Hopen we hier natuurlijk ook!Fijn dat je het updaten aankondigd, en hopelijk verloopt alles zonder problemen!
Krijgen ze dan eerst wel een melding dat ze langere tijd niet actief zijn en binnen welke termijn het account verwijderd wordt?Die zit nu even hier maar Der Magistrat is wel aan de overkant van de plas.
Een aantal van de statistieken die @Niseko vermeldt zijn eigenlijk nauwelijks meer te achterhalen. Zo zijn we een aantal jaar geleden van platform verhuisd (nieuwe technische basis) maar belangrijker: door de Europese regelgeving moeten we gebruikers die langere tijd niet actief zijn eerst anonimiseren en na nog een aantal jaren verwijderen.
Het gaat om accounts die (minimaal) 5 jaar niet actief zijn geweest en het is een corporate (want wettelijke) actie.Krijgen ze dan eerst wel een melding dat ze langere tijd niet actief zijn en binnen welke termijn het account verwijderd wordt?
Hoezo ploegendienst. Slapen doe je maar na je pensioen.Dan moeten ze bij AutoWeeks IT-afdeling ook nog ploegendiensten gaan invoeren. Dan komt een betaald forum wel erg dichtbij…![]()
Ik ga in ieder geval niet voor jou werken, denk ik…Hoezo ploegendienst. Slapen doe je maar na je pensioen.
Misschien dat ik twee uurtjes per dag kan bijklussen? Ik denk dat ik de eerste lijn van de helpdesk best kan overnemen 's nachts.Dan moeten ze bij AutoWeeks IT-afdeling ook nog ploegendiensten gaan invoeren. Dan komt een betaald forum wel erg dichtbij…![]()
Proberen kan altijd. Let’s make AutoWeek great again!Misschien dat ik twee uurtjes per dag kan bijklussen? Ik denk dat ik de eerste lijn van de helpdesk best kan overnemen 's nachts.
Volgens mij gaat dat over persoonsgegevens. Mijn nickname en ook mijn emailadres zijn niet naar mij te herleiden. Je zou bij een boete (worden die ooit gegeven?) Zelfs kunnen aanvechten dat de nick 'Mark Rutte' niet betekent dat dit dan wel ineens persoonsgegevens zijn. Het staat de gebruiker immers vrij een fantasienaam te gebruiken....maar belangrijker: door de Europese regelgeving moeten we gebruikers die langere tijd niet actief zijn eerst anonimiseren en na nog een aantal jaren verwijderen.
Volgens mij gaat dat over persoonsgegevens. Mijn nickname en ook mijn emailadres zijn niet naar mij te herleiden.