L Breevoort
Wegverkenner
Zeekr timmert aan de weg met de 001 en X, maar de 007 kan wel eens het belangrijkste model worden. Een D-segment sedan met serieuze specs en een Chinese prijs om jaloers op te worden. Bijvoorbeeld goedkoper dan de BYD Seal een stuk goedkoper dan de made-in-China Model 3. De wagen komt in verschillende varianten. Er zijn twee accupakketten (76 of 100 kWh, de eerste heeft Zeekr's zelf-ontwikkelde accucellen) die allebei serieus snel kunnen laden. Aandrijfopties zijn voorlopig achterwielaandrijving met 420 pk of vierwielaandrijving met 650 pk.
De presentator van onderstaand filmpje noemt aan het einde een mogelijk Smart sedan op dit platform, maar ik zou me kunnen voorstellen dat de toekomstige Volvo ES60 ook veel techniek met de Zeekr gaat delen. Interessante auto dus, hier is een eerste review:
De presentator van onderstaand filmpje noemt aan het einde een mogelijk Smart sedan op dit platform, maar ik zou me kunnen voorstellen dat de toekomstige Volvo ES60 ook veel techniek met de Zeekr gaat delen. Interessante auto dus, hier is een eerste review: