Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3-White zei:Ook andere dingen, ben met Hershey Chocolade in vergevorderd stadium, zo ook met St Gobain. Net de Ommegang en Sierra Nevada Brewery gedaan, maar ook Anheuser Bush is klant. Druk met Friesland Foods, etc etc. Maar vergt een hele andere aanpak dan de auto wereld.
A3-White zei:Zo gezegd zo gedaan, en om 13.15 uur kwamen we met de auto, gewassen en al, ingeschreven onder zijn naam.
Ik zei confince je moeder
Carfanatic zei:Ik zei confince je moeder
convince.
A3-White zei:Maandag mindag vertrokken naar Toronto en gisteravond laat weer terug gekomen. Ruim 1400 mijl gereden, heen en terug is ca. 1000 mijl, en daar dus (tot mijn schrik 400 mijl door de stad en alles wat daar om heen is gereden).
Kwam uit of 22 mijl per gallon, dwz 1 op 9.4. Lijkt mij niet al te slecht voor een 1700 kg zware auto. Op de snelweg toch rond the 75 mijl per uur, lekker op de cruisecontrol. Niet vermoeiend, ook de zit bleef goed. Auto gaat morgen voor een beurtje (olie en ik denk remmerij voor). Hoef je geen afspraak voor te maken, lekker toch.
Volgende week niet al te veel te doen, ik zou nog naar een dealer hier in de buurt moeten, maar die belt maar niet terug. Dan volgende week zondag op vakantie naar Myrtle Beach (SC), een dag of 6 daar en dan terug via Washington. Is een vakantie / werk tripje dus de familie gaat mee. Wordt een mooie reis.