adinsx
Kilometervreter
Zijn er auto's die dat niet doen?
Zo gaat het toch bij elke auto? Bij mijn Mini (en dus BMW) werkt het zo, en zelfs beter dan bij Renault - waar ik nog wel eens heb dat je aan het handvat trekt, maar het systeem later is en je moet wachten tot hij open gaat.
Ik heb, vóór de Mégane IV GT205 en Mégane III GTline enige tijd als voorloper een Ford C-Max gehad, die had wel keyless, maar moest je de klink aantikken op het ribbeltje dat ie op slot ging.
Inmiddels went het ontzettend om gewoon weg te lopen, piep-piep te horen en door. Of bij het naar de auto toe lopen dat de portiergrepen al naar buiten schuiven. Dat zou ik niet snel willen missen bedacht ik me vanavond.
Het wordt serieus tijd voor een lijstje met plus en minpunten door de jaren heen. Om een nadeel van de huidige Meggie te noemen: voorwielaandrijving in combinatie met all-season banden en wat vochtig wegdek is niet de beste combinatie. Maar V2G zou weer erg interessant kunnen zijn gezien het einde van de salderingsregeling en een gasloos huis met 21 zonnepanelen en bodemlus-warmtepomp. Al is maar de vraag of een zakelijke auto makkelijk inzetbaar is als thuisbatterij / of dat gunstig is.
Wow. Ik betaalde voor de laatste twee weken van de vakantie op de Landal- camping de helft.
Die EV5 vind ik ook goed smoelen qua proportie. Is een kloeke bak.
Tja, Camping Birkelt. Prachtige omgeving, volledig NL-se animatie, netjes verzorgd, maar dus prijzig.
De EV5 vanavond al even samengesteld. Zit al snel op de 50k met een beetje leuke uitvoering, maar 1800kg trekgewicht is een dikke prima natuurlijk.
Ik krijg al zin in een half jaar voorbereiden, showrooms inlopen, kijken wat er nog aan zit te komen qua modellen, etc.