zeebra
Wegverkenner
Armoe is: onvoldoende range voor de verwachte afstand die je verwacht af te leggen. Daarmee reageer ik op Kalman2 die aangeeft dat de problemen qua actieradius groter gemaakt worden dan ze zijn. Vanuit mijn ervaring weet ik dat een actieradius van 200 km (te)krap is. En ik rij bij lange na geen 500 km per week. Want die 70 km die jij hier noemt is wen gemiddelde. Ik rij 200 km per week, maar juist deze week 400. Nee, ik weet niet wat het budget is van TS. Ik weet wel dat je voor dat bedrag een Kona kan kopen met het dubbele aan actieradius. Dat maakt voor het budget dus niets uit. Misschien heb ik voor jou een te rationele benadering maar dit is hoe ik er tegen aan kijk. 200 km nu is 150 km in de winter en dat is erg weinig.Armoe vind ik een beetje een rare/minderwaardige term in jouw reactie. Je hebt het over 500 km per week. Dat is gemiddeld 70 km per dag, woon-werk en prive/recreatief gecombineerd. Waarom zou een actieradius van 200 km dan niet voldoen? Daarnaast kun je niet in iemands portomonnee kijken. Ieder heeft zijn eigen budget en smaak. Misschien zijn bepaalde modellen niet betaalbaar, misschien zijn andere modellen met meer rijbereik niet mooi of comfortabel genoeg waardoor dat model afvalt. Er zijn veel persoonlijke argumenten te bedenken in ieder geval...
Laatst bewerkt: