Zadelsnuiver
Kilometervreter
1. D E N N I S
2. RONR
3. Roadracer
2. RONR
3. Roadracer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat hoefde niet volgens de opdracht en bij jou is dat duidelijk genoeg. Zegt misschien ook iets over mijn filmkennis ;-)@Roadracer had ik de film ook moeten benoemen eigenlijk?
ken je klassiekersHelp me even, welke film of serie was jouw inspiratie hier?
Ik heb tijdens mijn colleges een heel semester narratieven van films voor de kiezen gekregen - deze scene is blijkbaar niet zo blijven hangen. Het is wel een mooi plaatje, dat zeker.ken je klassiekers![]()
![]()
Zeer herkenbaar!makkelijk een top 10 maken en dan nog niet weten wie er op 1 moest komen
Dat was het idee inderdaadgrotere tegenstelling tussen de oorspronkelijke Rover van Richard en Hyacinth en die XM is lastig te vinden.
Bij nader inzien: Chevrolet Tahoe in British Racing Green, grote goudkleurige wielen met Engelse vlag op het dak? Ik ben nu op de smartphone en op pad vandaag anders had ik een beeld uitgewerkt.grotere tegenstelling tussen de oorspronkelijke Rover van Richard en Hyacinth en die XM is lastig te vinden.
Past prima bij haar.@Harry Cabrio het kan nog extremer. Ik was de Rolls Royce Cullinan vergeten. British Racing Green en met Engelse vlag op het dak is beter passend…![]()
WIE | ENGINE | PNTN | 1STE | 2DE | 3DE | STEMMEN |
Twix | Gemini | 16 | 3 | 2 | 3 | 8 |
SVF | ChatGPT | 14 | 3 | 2 | 1 | 6 |
Roadracer | Gemini | 12 | 2 | 2 | 2 | 6 |
Zadelsnuiver | Gemini | 12 | 1 | 4 | 1 | 6 |
DENNIS | ChatGPT | 11 | 3 | 1 | 0 | 4 |
Zonder BMW | Gemini | 10 | 3 | 0 | 1 | 4 |
Niseko | Gemini | 10 | 2 | 2 | 0 | 4 |
Superformer | ChatGPT | 7 | 1 | 1 | 2 | 4 |
Harry Cabrio | Gemini | 7 | 0 | 2 | 3 | 5 |
Alfista | Gemini | 5 | 1 | 1 | 0 | 2 |
Jay W | Grok | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 |
RONR | Grok | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 |
2CV Lover | Gemini | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
Gullwing | Gemini | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
Pjotr | Gemini | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
S J 1001 | - | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Markus F1 | Gemini | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
929V6 | Gemini | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Ik denk eerder dat naarmate de originele film of serie meer tot de verbeelding sprak, er meer punten werden gegeven. Misschien dat wedstrijd 73 je meer geluk brengt!Gefeliciteerd Twix!
Aan de punten voor mijn inzending te zien had ik de opdracht blijkbaar toch niet goed begrepen...
Lijkt me geen probleem. Een beetje flexibiliteit moet kunnen.Is het een optie om de inzending en het maken van het OER te verlengen - tenzij er iemand anders zich aandient - gezien het tijdsverschil met de US? 20h hier, is vroege NM van een midweekse werkdag daar.
Tellen wil ik gerust doen.