Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zijn er liefhebbers voor morgenavond om het OER te maken?Gezien het tijdsverschil zou het inderdaad mooi zijn als zich een vrijwilliger voor het OER meldt. Anders wordt het middernacht jullie tijd.
Laat Toyota nou net nog een van de merken zijn met een MPV, de Toyota Sienna:Toyota heeft van de Corolla veel modelvarianten: de hatchback, stationwagon en SUV. Dus een MPV zou een logische uitbreiding zijn. Met schuifdeuren, dat is praktisch voor zo'n auto. Beeld gemaakt met Gemini.
![]()
Ik dacht aan de goede oude tijd (jaren '80/'90) toen het Corolla gamma erg breed was: sedan, stationwagon, liftback, coupé. Met allemaal 'eigen' modellen en ontwerpen. In het huidige Corolla assortiment zou een MPV helemaal niet misstaan.In Europa hadden we ook de Corolla Verso als MPV. Houden supergoed hun waarde want de oudste gaan nu ook al richting de 20 jaar. Dus een logische keuze van Roadracer, want na de Verso werd het opgesplitst in SUV RAV-4 en later daaronder de SUV C-HR.
Ik wist niet dat je met Gemini ook Video’s kan maken!Ik heb nog een video toegevoegd van mijn Reliant driftend op een circuit
Eens. Al vind ik zelf de tweede (Corolla) Verso (2004-2009) geen ruimtewonder. Weet niet hoe het met de ‘gewone’ Verso is die daarna kwam of de eerdere Avensis Verso…Ik dacht aan de goede oude tijd (jaren '80/'90) toen het Corolla gamma erg breed was: sedan, stationwagon, liftback, coupé. Met allemaal 'eigen' modellen en ontwerpen. In het huidige Corolla assortiment zou een MPV helemaal niet misstaan.
Hij lijkt me inderdaad wat kleiner dan de Sienna, dus in dat opzicht beter voor Europa.In Europa hadden we ook de Corolla Verso als MPV. Houden supergoed hun waarde want de oudste gaan nu ook al richting de 20 jaar. Dus een logische keuze van Roadracer, want na de Verso werd het opgesplitst in SUV RAV-4 en later daaronder de SUV C-HR.
Europa lijkt, in mijn ogen, alleen nog maar SUV’s en crossovers te willen.Hij lijkt me inderdaad wat kleiner dan de Sienna, dus in dat opzicht beter voor Europa.

Zal het aanpassen voor je,Die van mij moet een Honda Stream voorstellen![]()
| WIE | ENGINE | PNTN | 1STE | 2DE | 3DE | STEMMEN |
| 929V6 | Gemini | 17 | 3 | 3 | 2 | 8 |
| Jay W | Gemini | 12 | 2 | 3 | 0 | 5 |
| der Magistrat | Gemini | 12 | 2 | 1 | 4 | 7 |
| Harry Cabrio | Gemini | 11 | 2 | 1 | 3 | 6 |
| Guus Leferink | ChatGPT | 10 | 2 | 2 | 0 | 4 |
| Zadelsnuiver | Gemini | 10 | 2 | 2 | 0 | 4 |
| SVF | Gemini | 9 | 2 | 1 | 1 | 4 |
| DENNIS | Grok | 8 | 2 | 1 | 0 | 3 |
| Twix | Gemini | 8 | 0 | 2 | 4 | 6 |
| 2CV Lover | Gemini | 7 | 2 | 0 | 1 | 3 |
| Zonder BMW | Gemini | 6 | 1 | 1 | 1 | 3 |
| Roadracer | Gemini | 5 | 1 | 1 | 0 | 2 |
| superformer | Gemini | 3 | 0 | 1 | 1 | 2 |
| MarcusF1 | Gemini | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 |
| Alfista | Gemini | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 |
| Niseko | Gemini | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 |
| S J 1001 | Gemini | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Pjotr | Grok | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Dat is erg jammer, maar ook begrijpelijk. We zullen je gaan missen hier, kom gerust af en toe langs.On a personal note, ik haak af wegens beperkte tijd en ik heb eigenlijk meer plezier met AI for Music Creators, dus ik geef het telstokje dan bij deze ook door.
Dat is lekker vlot. Van harte gefeliciteerd!De nieuwe wedstrijd staat klaar!
Graag gedaan!Dat is erg jammer, maar ook begrijpelijk. We zullen je gaan missen hier, kom gerust af en toe langs.
En bedankt voor al het werk!
Bij mij is het heel erg afhankelijk van het onderwerp. Ik heb nu in korte tijd twee wedstrijden mogen organiseren en daar kan je meteen zien wat ik leuk vind.Graag gedaan!
Ik heb weinig “me time” met 3 jonge tieners en merkte dat ik de laatste tijd meer moeite stak in AI Music creation dan in deze wedstrijd, die handelde ik op een drafje af. Onder het motto “doe het goed of doe het niet” vond ik het beter ermee te kappen dan raprap een prompt in elkaar te flansen die toch nooit iet of wat een kans maakt. Ja deelnemen is belangrijker dan winnen maar er zijn grenzen.
On a personal note, ik haak af wegens beperkte tijd en ik heb eigenlijk meer plezier met AI for Music Creators, dus ik geef het telstokje dan bij deze ook door.