AI Fotowedstrijd #73: Bussie (of MPV) komt zo!

Lancia was er heel vroeg bij in de MPV-rage met het Megagamma-prototype.
Aangepast aan de 21e eeuw en voorzien van de nieuwe Lancia-ontwerpstijl is hier de Lancia MegaYpsilon by Gemini. De typenaam 'Omega' was helaas niet meer vrij.

pKeIuTF.png

In Europa hadden we ook de Corolla Verso als MPV. Houden supergoed hun waarde want de oudste gaan nu ook al richting de 20 jaar. Dus een logische keuze van Roadracer, want na de Verso werd het opgesplitst in SUV RAV-4 en later daaronder de SUV C-HR.

In Europa hadden we ook de Corolla Verso als MPV. Houden supergoed hun waarde want de oudste gaan nu ook al richting de 20 jaar. Dus een logische keuze van Roadracer, want na de Verso werd het opgesplitst in SUV RAV-4 en later daaronder de SUV C-HR.
Ik dacht aan de goede oude tijd (jaren '80/'90) toen het Corolla gamma erg breed was: sedan, stationwagon, liftback, coupé. Met allemaal 'eigen' modellen en ontwerpen. In het huidige Corolla assortiment zou een MPV helemaal niet misstaan.

Ik heb nog een video toegevoegd van mijn Reliant driftend op een circuit
Ik wist niet dat je met Gemini ook Video’s kan maken! :ROFLMAO:

Ik dacht aan de goede oude tijd (jaren '80/'90) toen het Corolla gamma erg breed was: sedan, stationwagon, liftback, coupé. Met allemaal 'eigen' modellen en ontwerpen. In het huidige Corolla assortiment zou een MPV helemaal niet misstaan.
Eens. Al vind ik zelf de tweede (Corolla) Verso (2004-2009) geen ruimtewonder. Weet niet hoe het met de ‘gewone’ Verso is die daarna kwam of de eerdere Avensis Verso…

Hij lijkt me inderdaad wat kleiner dan de Sienna, dus in dat opzicht beter voor Europa.

Het is 20 uur geweest, tijd voor een OER:

1. @Twix
Chrysler Pacifica

2. @S J 1001
Honda Stream

3. @MarcusF1
Ferrari Sei Posti
IMG-7998.png

4. @SVF
Reliant Robin Roomer

5. @Alfista
Een Fiat Multipla.
1773480610362.png%22

6. @Niseko
Renault Espace

7. @Zadelsnuiver
2027 Chrysler Voyager

8. @superformer
Dacia Dokker eTech MPV

9. @D E N N I S
DAF 700 SpaceVan
MQJ2Q.jpg

10. @929V6
Pontiac Trans Sport
55146790431_022881510f_o.jpg

11. @Jay DoubleYou
Chevrolet (Lumina) APV
IMG-0903.png

12. @der Magistrat
RAM MPV
Gemini-Generated-Image-v58mbzv58mbzv58m.png

13. @Pjotr
2026 Lada Nadezhda
55147507094_61dee4c1c8_b.jpg

14 @Zonder BMW met Skoda
Subaru E-Libero 2026

15 @Guus Leferink
De Lamborghini Paquirri
mWMKbCI.jpeg

16. @Harry Cabrio

Lancia MegaYpsilon
pKeIuTF.png

17. @Roadracer
Toyota Corolla MPV
20260318-Toyota-Corolla-MPV.jpg

18. @2CV Lover
Citroën ELO
1773504536609.png

Succes met stemmen en een keuze maken uit deze 18 toffe inzendingen!

Laatst bewerkt:
1. Der Magistrat - knappe vondst en lekker asociaal groot voor in Europa naar The Mall te tuffen ;)
2. 929V6 - altijd een gave auto gevonden, nu compleet met BMW nieren en in BMW Arancio Orange (y)
3. 2CV Lover - revival van The good old Picasso in 2026, laat maar komen!

1. SVF - Reliant Robin Roomer
Wat een knotsgek ding! Wanneer komt 'ie naar Nederland?
2. Guus Leferink - Lamborghini Paquirri
Wat een knotsgek ding! Wanneer komt 'ie naar Nederland?
3. 929V6 - Pontiac Trans Sport
Deze ziet er heel realistisch uit, met duidelijke kenmerken van zijn voorganger . Mooie herintroductie van het merk!

1. 2CV Lover - écht vernieuwend design. Knap gemaakt, waar ai vaak de gemakkelijkste weg bewandelt
2. 929V6 - toffe remake van een van mooiste MPV's ever
3. SVF - mooie punten voor t maffe idee

Sorry, maar geen inzending van mij deze week. Ik was begonnen met een Cadillac MPV, maar vond hem nog niet goed genoeg. En toen was het opeens alweer woensdagavond geweest :unsure:

Whats-App-Image-2026-03-20-at-15-37-06.jpg

Laatst bewerkt:
18 inzendingen deze week - 20 stemmers.

De uitslag :
WIEENGINEPNTN1STE2DE3DESTEMMEN
929V6Gemini173328
Jay WGemini122305
der MagistratGemini122147
Harry CabrioGemini112136
Guus LeferinkChatGPT102204
ZadelsnuiverGemini102204
SVFGemini92114
DENNISGrok82103
TwixGemini80246
2CV LoverGemini72013
Zonder BMWGemini61113
RoadracerGemini51102
superformerGemini30112
MarcusF1Gemini10011
AlfistaGemini10011
NisekoGemini10011
S J 1001Gemini00000
PjotrGrok00000

Proficiat 929V6 met je 9de zege en veel succes met het organiseren van wedstrijd nummer 74!

On a personal note, ik haak af wegens beperkte tijd en ik heb eigenlijk meer plezier met AI for Music Creators, dus ik geef het telstokje dan bij deze ook door.

Als de opdracht nog eens écht leuk/maf/recalcitrant ® is, duik ik wellicht weer op!

On a personal note, ik haak af wegens beperkte tijd en ik heb eigenlijk meer plezier met AI for Music Creators, dus ik geef het telstokje dan bij deze ook door.
Dat is erg jammer, maar ook begrijpelijk. We zullen je gaan missen hier, kom gerust af en toe langs.

En bedankt voor al het werk!

Dat is erg jammer, maar ook begrijpelijk. We zullen je gaan missen hier, kom gerust af en toe langs.

En bedankt voor al het werk!
Graag gedaan!
Ik heb weinig “me time” met 3 jonge tieners en merkte dat ik de laatste tijd meer moeite stak in AI Music creation dan in deze wedstrijd, die handelde ik op een drafje af. Onder het motto “doe het goed of doe het niet” vond ik het beter ermee te kappen dan raprap een prompt in elkaar te flansen die toch nooit iet of wat een kans maakt. Ja deelnemen is belangrijker dan winnen maar er zijn grenzen.

Graag gedaan!
Ik heb weinig “me time” met 3 jonge tieners en merkte dat ik de laatste tijd meer moeite stak in AI Music creation dan in deze wedstrijd, die handelde ik op een drafje af. Onder het motto “doe het goed of doe het niet” vond ik het beter ermee te kappen dan raprap een prompt in elkaar te flansen die toch nooit iet of wat een kans maakt. Ja deelnemen is belangrijker dan winnen maar er zijn grenzen.
Bij mij is het heel erg afhankelijk van het onderwerp. Ik heb nu in korte tijd twee wedstrijden mogen organiseren en daar kan je meteen zien wat ik leuk vind.

Je kan nooit iedereen blij maken, maar het onderwerp deze week vind ik minder. Dan komt de recalcitrante Twix weer een beetje kijken.

Ik heb ook niks met het nieuwe onderwerp - of met MPVs for that matter ;) , maar er zijn wel al wat leuke inzendingen gestuurd. Net als vorige week trouwens.

Als je voor een beursgenoteerd Amerikaans bedrijf werkt, weet je ook dat die kwartaal afsluiting extra werk en stress geeft. Voor mij concreet grondstof- en tussenvoorraden naar beneden squeezen, containers later laten komen uit Antrwerpen en dan maar demurrage betalen en zien dat de productie niet stilvalt of "alle hell breaks loose" - voeg daar de examen stress van de kinderen richting Paasvakantie aan toe... Enter tijdgebrek en slaaptekort.

Terug
Bovenaan