Zonder BMW met Skoda
Kilometervreter
1. Guus Leferink
2. Zadelsnuiver
3. Harry Cabrio
2. Zadelsnuiver
3. Harry Cabrio
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Dat was helemaal niet de eis van de wedstrijd.wat moet ik zien dat het een retro/reincarnatie model maakt?
Ik heb die ingezonden. Ja, je hebt een punt, het opzet was de iconische 560SEC van de “126” generatie te laten herleven in de huidige Mercedes coupé lineup zonder hem tot Maybach om te dopen wat ik eerst probeerde - mijn prompt zat dus niet goed genoeg in elkaar.Maar eigenlijk is alles coupé goed, misschien alleen de Mercedes een beetje misplaatst want ik zie gewoon ieder model huidige Mercedes coupé er in, wat moet ik zien dat het een retro/reincarnatie model maakt?![]()
…
Jullie weten dat ik, vrijwel altijd, de kleur meeweeg in mijn beoordeling.
(…)
Grozz, wat had ik de ingezonden foto graag anders belicht gezien, want de kleur kan best mooi zijn. Zeker bij Stellantis, waar best veel modellen kleurrijk te bestellen zijn, had ik dat hier ook graag gezien.
OK, OK, OK, de emmer der vernedering, ik heb het intussen wel al door hoor dat mijn inzending op niks trektDeze van de 20 zijn mijn favoriete, Harry Cabrio, Zadelsnuiver, Grozz en Zonder BMW met Skoda. Waarbij ik vrijwel alle andere te kort doe, alleen de Mercedes en Bova Futura konden me minder bekoren.
Jullie weten dat ik, vrijwel altijd, de kleur meeweeg in mijn beoordeling.
Net thuis van de judo - geen idee wat de uitslag is / zal zijn behalve 1 ding: ik heb weer 0 punten gehaald en stel bij deze het officieuze record van @JL86 scherper qua opeenvolgende brilscores!![]()
| Positie | Naam | Totaal Punten | 1e Plaats | 2e Plaats | 3e Plaats |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Zadelsnuiver | 35 | 8 | 7 | 1 |
| 2 | Harry Cabrio | 26 | 3 | 3 | 7 |
| 3 | Jay DoubleYou | 16 | 4 | 3 | 1 |
| 4 | Grozz | 12 | 1 | 4 | 2 |
| 5 | Zonder BMW met Skoda | 8 | 1 | 2 | 3 |
| 5 | Pjotr | 8 | 1 | 2 | 1 |
| 7 | Pink Panther | 6 | 0 | 3 | 1 |
| 8 | D E N N I S | 5 | 1 | 1 | 1 |
| 8 | Guus Leferink | 5 | 1 | 1 | 0 |
| 10 | Twix | 4 | 1 | 0 | 1 |
| 11 | Gullwing | 3 | 1 | 0 | 0 |
| 11 | der magistrat | 3 | 1 | 0 | 0 |
| 13 | MarcusF1 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Ik heb ook geen punten behaald… lotgenoten?Ik had stiekem wel één schamel puntje verwacht na het posten. Maar toen kwamen de andere inzendingen.
Ik had zo iets van ‘dat moet ik ook wel kunnen als ik toch bezig ben’. Maar de auto moest natuurlijk wel een kleur krijgen.
Hoe heb je de tellen geteld? Handmatig of met AI?Ik had zo iets van ‘dat moet ik ook wel kunnen als ik toch bezig ben’. Maar de auto moest natuurlijk wel een kleur krijgen.
Ik heb ook geen punten behaald… lotgenoten?
Even lezen, ik had in de eerste zin vermeld dat ik ai aan het werk had gezet. Ik heb wel de posts opgeschoond van al te veel afleiding om de kans op een goede uitslag in één keer het grootst te houden.Handmatig of met AI?
Ik wist niet zeker of je ook het tellen door AI had laten doen of alleen het plaatje van het podium.Even lezen, ik had in de eerste zin vermeld dat ik ai aan het werk had gezet. Ik heb wel de posts opgeschoond van al te veel afleiding om de kans op een goede uitslag in één keer het grootst te houden.
Juist ook het tellen. Het plaatje was een toegiftIk wist niet zeker of je ook het tellen door AI had laten doen of alleen het plaatje van het podium.