Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een eigen foto gebruikt, ik had er tijdens de Pride of Longbridge 2 gezien.Ik kreeg bij de Sirion ook steeds de tweede generatie, terwijl ik zelfs de modelcode M100 erbij opgegeven had en Gemini net deed of het dat begrepen had. Pas toen ik vroeg om opnieuw te beginnen en de bouwperiode van de eerste generatie erbij opgaf, kwam er eindelijk een creatie op basis van de eerste generatie tevoorschijn.
De CityRover kun je misschien krijgen door te vragen naar een Tata Indica met Rover-badges... Wat me verdorie weer op een idee brengt: inzending gewijzigd.
Kan ook, al is mijn aanname leukerIk denk eerder dat 'ie er na 4 treden pas achterkwam dat het een trap was en geen helling.
Maakt ook niet uit.Kan ook, al is mijn aanname leuker![]()
voel je vrij om ermee verder te gaan hoor. Ik ben zelf een complete AI beginner (en dat is denk ik wel te zien ook). Zo'n Mazda scoort wel héél hoog op m'n lijstje van droomauto's, wilde hem jullie daarom niet onthouden.Nice very nice, maar hier is nog wat AI boetseerwerk aan!
Antenne van een MX-5 zit af fabriek bij een linksgestuurde variant altijd aan de passagierskant.
300 kg slopen is zéér optimistisch, gewoon alles van de cabriokap weghalen en er een Speedster van maken is een begin.
Ook het dash en de middenconsole kloppen totaal niet, maar goed. Idem de (fake…) sound actuator. Zit compleet anders in het echt.
Grrr. Jammer dat ik zelf niet op dat idee ben gekomen…
Dat dus. Toen ik vorige wedstrijd het OER maakte viel dat echt heel duidelijk op.Dat is denk ik eerder een probleem met https://postimages.org/ die ontzettend traag is de laatste tijd. Recente foto's heb ik geüpload met https://imgdumper.nl/ en die laden een stuk sneller als het goed is
Je moet de interieurfoto misschien nog even spiegelen.Ik heb mijn inzending nog wat bijgewerkt of eigenlijk een make-over met Grok en Gemini (met name voor het interieur) dus Niseko mag lekker uitzoeken welke AI-tool hij gebruikt voor zijn statistieken...
De wegen in België zijn zo slecht dat het verschil tussen trap of helling moeilijk te zien isIk denk eerder dat 'ie er na 4 treden pas achterkwam dat het een trap was en geen helling.
Het is 1975 en British Leyland doet verwoede pogingen om de Austin Allegro aan de straatstenen te slijten.
Een van de wilde ideeën is: een sportieve versie uit te brengen à la Simca 1100 Ti.
The flying pig moest écht gaan vliegen. En zo ontstond de Austin Allegro BRM.
![]()
De Seat-versie van een Cupra. De omgekeerde wereld, maar ooit komt dat er.Ik hou het deze week dicht bij mezelf en presenteer de Cupra versie van de laatste generatie Ibiza. Zelfs Gemeni was het spoor wat bijster met de juiste toepassing van de logo's.
De Seat Ibiza Cupra was er al in de jaren '90. Pas jaren later is Cupra losgeweekt als afzonderlijk merk.De Seat-versie van een Cupra. De omgekeerde wereld, maar ooit komt dat er.
No s*** Sherlock. Dat weet ik. Dat waren gave modellen. Toen hebben ze het merk Seat te grabbel gegooid en nu hebben ze Cupra als merk.De Seat Ibiza Cupra was er al in de jaren '90. Pas jaren later is Cupra losgeweekt als afzonderlijk merk.
OPM : Ik heb bewust enkel punten gegeven aan de inzenders met 1 mooi uitgewerkt en/of origineel AI design - inzendingen zoals die van Banpei met maar liefst 10 afbeeldingen & wat technische kul in 1 enkel plaatje gebald gaan voor mij een aantal bruggen te ver voor het opzet van deze wedstrijd. Hopelijk wordt dit niet de trend...
Ben ik even blij dat ik deze plaat niet gepost hebt...OPM : Ik heb bewust enkel punten gegeven aan de inzenders met 1 mooi uitgewerkt en/of origineel AI design - inzendingen zoals die van Banpei met maar liefst 10 afbeeldingen & wat technische kul in 1 enkel plaatje gebald gaan voor mij een aantal bruggen te ver voor het opzet van deze wedstrijd. Hopelijk wordt dit niet de trend...