AI Fotowedstrijd #95 – De Bijzondere Accessoire // KoffieEnKoppel wint // Pink Panther mag de volgende wedstrijd organiseren

• Onderwerp starter Onderwerp starter SVF
  • Startdatum Startdatum

SVF

Asfaltkampioen

Welkom bij AI Fotowedstrijd #95

AI Fotowedstrijd #95 – De Bijzondere Accessoire

Het idee voor deze wedstrijd ontstond toen ik laatst achter een Opel Corsa reed met zo’n uitschuifbare fietsendrager in de achterbumper. Volgens mij heeft deze bijzondere accesoire nooit navolging gekregen. Maar er zijn meer voorbeelden van bijzondere accessoires zoals bv paraplu's in de portieren van Rolls Royce en Skoda en het bloemenvaasje in de VW Kever.

De opdracht:​

Verzin een bijzondere geniale, absurde of juist heel voor de hand liggende, maar nooit geleverde, accessoire op of in een auto die uiteraard duidelijk zichtbaar is op de door jou met AI gegenereerde afbeelding, al dan niet passend / stereo-typerend voor het merk of type. Origineel af fabriek of aftermarket Aliexpress etc. Wie weet kijken er ingenieurs mee in dit topic en wordt jouw idee misschien wel werkelijkheid!;)

Doelgroep:
De wedstrijd is bedoeld voor iedereen die geïnteresseerd is in AI en het creëren van digitale afbeeldingen / kunst. Zowel beginners als ervaren gebruikers zijn van harte welkom.

Regels:

• De winnaar van de vorige keer bepaalt de opdracht en geeft een vaste opdracht of omschrijft een vrije opdracht.
  • Foto's dienen te worden geüpload naar je eigen favoriete host (zoals imgbb of postimages.org). Foto's kunnen niet worden gelinkt vanuit de AI-tools.
  • Geef bij je inzending aan welke AI-tool je hebt gebruikt.
  • Een inzending mag zo vaak worden gewijzigd als je zelf wilt. De foto die er staat op het moment dat de wedstrijd sluit, geldt als inzending.
  • Na afloop (WOE 20h) maakt de wedstrijdleiding een OER, waarna er gestemd kan worden tot VRIJ 20h.
  • Het is de bedoeling dat het OER in ieder geval binnen redelijke tijd wordt geplaatst. Mocht de opdrachtbedenker niet precies weten hoe dit werkt, of mocht er sprake zijn van tijdgebrek, dan is het belangrijk dat dit op tijd wordt aangegeven. Er is immers altijd wel iemand bereid om het over te nemen.
  • Stemmen: de deelnemers geven hun 3 favorieten 1,2 of 3 punten voor de derde, de tweede en de eerste plaats.
  • Het is de bedoeling dat als je meedoet, je ook meestemt.
  • Het is wel toegestaan om te stemmen, ook al heb je geen inzending geplaatst.
  • Deelnemers kunnen niet op zichzelf stemmen. In het geval van te weinig inzendingen, vervallen de andere punten. In het uiterste geval mag de wedstrijdleiding 1 extra punt toewijzen als tiebreaker. - Dat extra punt kan hij/zij niet aan zichzelf geven.
  • In het geval van een gelijkspel, wordt er gekeken naar de inzending met de meeste 1e plaatsen. Daarna, indien nodig naar de meeste 2e plaatsen.
  • De winnaar mag de volgende opdracht bedenken of aangeven dat de nummer 2 dit mag doen. Als de winnaar zich niet (op tijd) meldt, gaat de beurt naar de nummer 2.
  • Over elk aspect van de wedstrijd mag gediscussieerd worden. Het oordeel van de wedstrijdleiding is wel definitief.
  • Winnaars die vervolgens de wedstrijdleiding worden mogen regels toevoegen aan dit rijtje.
  • De nieuwe starter van een opdracht wordt verzocht om in ieder geval deze spelregels (rode tekst) te kopiëren naar zijn / haar opdracht.

Vorige wedstrijden:

001: Het refrein - Marleen
002: Starman - Zadelsnuiver
003: Auto van de toekomst - Gullwing
004: Auto voor een beroep - 2CV Lover
005: Het stripverhaal - Marleen
006: Een beetje gezelligheid - Gullwing
007: Even wat warmers - Rudyke
008: Er op uit - Niseko
009: Een persoonlijke kerstkaart van een autoliefhebber - 929V6
010: Het Nieuwe jaar inluiden - D.E.N.N.I.S.
011: De snelweg bij nacht - Rudyke
012: De garage - RONR
013: Je familieauto-herinnering - 929V6
014: De auto als oase van rust - RONR
015: Jouw automotive multitool - Zadelsnuiver
016: Mad Max - Marleen
016b: De banner (tussenopdracht) - D.E.N.N.I,S
017: Het vroege voorjaar! - Joost Boers
018. De auto voor een lange afstandsreis - Marleen
019. De auto als kunstwerk - 929V6
020. Het theorie-oefenboek - Gullwing
021. 90s AutoStyle Challenge - RonR
022. De advertentie - Niseko
023. Dé redders van Maserati! - Jay DoubleYou
024. Centro Stile di.. - Zadelsnuiver
025. 4+2 - RONR
026. Stel dat die het was geworden? - RONR
027. Nieuwe Paus, nieuwe ride - Zadelsnuiver
028. Iets aan de haak - 929V6
029. Op de sportieve toer - Jay DoubleYou
030. Het hulpverleningsvoertuig! - Geuzert
031. Ander tijdperk - JL86
032. Back to the Future - D.E.N.N.I.S.
033. Getekend... - Okmoi
034: Klimaatbestendig Voertuig van de Toekomst - StenilsoN
035: AI Fotowedstrijd #35: De nieuwe koets - Gullwing
036: AI Fotowedstrijd #36: Film & Serie Editie - 929V6
037: Beestachtige auto's - RONR
038: Het perfecte plaatje - Zadelsnuiver
039: Art Deco - Jay DoubleYou
040: Barnfind! - Pink Panther
041: Made in Russia - D.E.N.N.I.S.
042: „Het Refrein Revisited“ - 929V6
043: Om op te vreten! - Zadelsnuiver
044: Helemaal kaal- Pink Panther
045: Bomvol! - RONR
046: Auto's in strips - Zadelsnuiver
047: Help Jaguar uit de brand! - Zadelsnuiver
048: At the drive-in - Zadelsnuiver
049: De vrijetijdsauto - 2CV Lover
050: Frankenstein's Garage - 2CV Lover
051: De Godin - Pink Panther
052: Das Beste oder Nichts - zonder BMW met Skoda
053: Het Zwitsers zakmes - Gullwing
054: De Hobby camper - ex-aequo 2CV Lover en Niseko
055: De teletijdmachine, Urban Mobility in 2040 - Roadracer
056: Een auto met landstypische stijl, afgebeeld in het thuisland - 2CV Lover
057: Sinterklaas vs Santa Claus - D.E.N.N.I.S.
058: Lowriders and Special Paint - RonR
059: Speelgoedauto Revival - Roadracer
059b: Ontwerp een nieuwe banner - 2CV Lover
060: De aflevering van je nieuwe auto - Gullwint!
061: De Droomgarage – Waar staat jouw creatie gestald? - Gullwint!
062: De Mars Commute - RONR
063: Breaking news! - ex aequo Zadelsnuiver en Harry Cabrio
064: Wat als…? - Jay DoubleYou
065: Ouderwets wordt weer nieuwerwets - Alfista
066: De Trumpmobiel - Twix
067: De varianten - Alfista
068: The Love Machine - Jay W
069: Breng de sedans & stations terug - SJ 1001
070: De ultieme cabrio - 929V6
071: Spreekwoorden en gezegden - 929V6
072: De auto in de hoofdrol, maar uit een andere tijd - Twix
073: Bussie (of MPV) komt zo! - 929V6
074: In Paassferen - SVF
075: De compacte stadsauto - Zadelsnuiver
076: AI Fotowedstrijd #76: Brand Shift - Gullwing
077: EV's vanaf nul opnieuw uitgevonden: ex aequo Zadelsnuiver & S J 1001
078: Need for speed: shadowline: Harry Cabrio
079: The return of the ... - Alfista
080: Pikes Peak – Grozz
081: De Europese kei-car - SVF
082: De moderne Coupé - Zadelsnuiver
083 : FIAT comeback - Superformer
084 : Ferrari Luce - Pink Panther
085 : Coachbuild - Jay Double You
086 : Revival - Pjotr
087 : Betaalbare Coachbuilt Cabrio - D.E.N.N.I.S.
088 : Pimp My Van - MarcusF1
089 : Homologatie en Strassenversionen – Grozz
090 : Instant Herritrage - SVF
091 : De Vergeten Facelift - Twix
092 : Het missende model - Rudyke
093: De sportversie die nooit kwam - Harry Cabrio
094: Onbekend segment - SVF

Inzenden kan tot woensdag 19 augustus 2026 om 20.00 uur
Stemmen kan tot vrijdag 21 augustus 2026 om 20.00 uur

Laatst bewerkt:

De Vortex Harvester is een innovatief systeem dat ontworpen is om de aerodynamische vortices en turbulente luchtstromen in het kielzog van een rijdende auto op te vangen en om te zetten in bruikbare elektrische energie. In tegenstelling tot traditionele turbines die de luchtstroom verstoren, maakt dit prototype gebruik van een matrix van flexibele, piezo-elastische staven die trillen in harmonie met de vortices. Deze trillingen genereren elektriciteit.

Details en Specificaties:

- Opwekking: Het prototype is ontworpen om continu 250W tot 400W te genereren bij gemiddelde snelwagensnelheden (ca. 100-120 km/u), met pieken tot 500W onder optimale, turbulente omstandigheden.

- Systeem: "Vortex-Induced Resonance Harvester" (ViRH), waarbij de trilling van de staven direct wordt in stroom.

- Montagetype: Het systeem is ontworpen als een aftermarket-oplossing. Het maakt gebruik van een modulair klem- of zuigsysteem, waardoor het op verschillende voertuigen kan worden gemonteerd en verwijderd zonder permanente schade.

- Snelheidsafhankelijkheid: Een geïntegreerde grafiek ("GENERATIE vs. SNELHEID") toont de directe correlatie tussen voertuigsnelheid en energieopbrengst.

Kosten & Beschikbaarheid:

- Geschatte Kosten: De verwachte consumentenprijs voor een volledige aftermarket-kit (inclusief installatiehandleiding) ligt tussen de €1.200 en €1.800.

- Installatietijd: Het modulaire ontwerp zorgt voor een geschatte installatietijd van ca. 1 uur.

- Nauwkeurige Uitlating: Het getoonde prototype is specifiek geschikt voor de Tesla Model 3/Y, maar adaptieve ontwerpen voor andere voertuigmodellen zijn in ontwikkeling.

Droogte, sécheresse... onze gazons, bloemen enz zien ervan af en hebben intussen de kleur van het haar van Pippi Langkous.
Perrier komt een handje toesteken met een 2CV Arrosoir Edition.
Historische context : de Perrier uitvoering van de 2CV heeft bestaan en is met zijn koelkastje aan boord zeer zeldzaam. Het was een uitvoering voor de Belgische markt. Perrier is vrij populair hier.

Gemini-Generated-Image-931kj2931kj2931k.jpg

Gemaakt met Gemini

Laatst bewerkt:
De Vortex Harvester is een innovatief systeem dat ontworpen is om de aerodynamische vortices en turbulente luchtstromen in het kielzog van een rijdende auto op te vangen en om te zetten in bruikbare elektrische energie....
Sorry, maar na de eerste zin was ik je al kwijt... Een WÁT??!

Mijn eigen inzending, gemaakt met ChatGPT:

VM6Nvjj

4mdDmKZ

Eerste inzending:

GKEPe5c

Het idee voor deze inzending kwam nadat ik eens een oude man heerlijk cruisend en pijp rokend zag rijden in een oude klassieker, zich blijkbaar totaal niet bewust van het gevaar wat hij loopt bij een eventuele aanrijding, of mogelijk zelfs al bij een forse remactie...

TNCdcjL

Dat waren andere tijden natuurlijk maar toch is eten en snoepen onderweg ook niet zonder risico's en dat geldt ook voor mensen met een kunstgebit. De kracht van een ontploffende airbag kan er voor zorgen dat een loszittend gebit (of andere voorwerpen in je mond) in je keelholte terecht komen en verstikking veroorzaken. Nou leg je je kunstgebit liever niet los in je dashboardkastje waardoor het alle kanten op klappert met risico op schade, en dus is er nu een universele en veilige kunstgebittenhouder met uitneembaar absorberend bakje wat stijlvol en binnen handbereik geïntegreerd kan worden in elk dashboard van elke auto! Verkrijgbaar bij de meeste automaterialenzaken en dealers, eventueel voorzien van merklogo.

Laatst bewerkt:
Sorry, maar na de eerste zin was ik je al kwijt... Een WÁT??!
Het is in feite een eenvoudig device dat elektriciteit opwekt terwijl je rijdt: waar een windmolen op een dak een auto uiteraard onzinnig zou zijn omdat het de wagen af remt, wint dit apparaat energie terug die anders verloren zou gaan in de turbulentie achter de auto. Zo wordt aerodynamica effectief omgezet in elektrische energie.
Confused? Maakt niet uit hoor: koop het maar gewoon als accessoire of geef het kado aan iemand met een elektrische auto.
En een hoop punten straks :)

De Rivian R1T, Ultimate Track Edition.
Voor als je net wat avontuurlijker (of gehaaster) bent ingesteld.
Gemini-Generated-Image-h1hudgh1hudgh1hu.jpg

En zo zie dat er ook uit. De ultieme auto voor bijna elke omstandigheid.

Chat-GPT-Image-Aug-17-2026-at-02-33-27-PM.png

De Rivian R1 T Ultimate Track Edition kan ook gewoon aan een trein gekoppeld worden:
Gemini-Generated-Image-3um11g3um11g3um1.jpg

NY Penn Auto Train Station is hier voor voorzien. :D
Gemini-Generated-Image-64n0zg64n0zg64n0.jpg

doei!
Gemini-Generated-Image-impjojimpjojimpj.jpg

Laatst bewerkt:
Moe van je vrouw die commentaar heeft op je rijgedrag of een betere weg weet?

Here is the brochure for TRANQUILITY™, the Active Anti-Sound accessory for new Mercedes-Benz models. It is designed specifically to muffle the unwanted sound of passenger feedback, from back-seat directions to sibling rivalry.

This design shows a standard tri-fold layout with specific humorous technology callouts that explain how we leverage "anti-sound" principles to create targeted silence.

Crucial Disclaimer: The Tranquility™ system is a conceptual design for entertainment purposes only. Mercedes-Benz does not offer a physical passenger mute button. We highly recommend talking with your family.

Je wil wel met de fiets maar het regent al de hele dag. En je wilde gisteravond echt wel gaan fitnessen, alleen kwam het er niet van. De laadkabel van jullie Renault Twingo Electric ligt in de schuur, zal je altijd zien dat de batterij precies nu bijna leeg is. En als klap op de vuurpijl maakte je vriendje vanmorgen een net iets te lollige opmerking over dat ene vetrolletje. Hij gaf hem zelfs een naam, Chad of zoiets.

Maar pech bestaat niet voor jou, want jullie hebben trappers in jullie Twingo laten monteren! Jij komt er wel!

1d7639dd-7140-4062-b34c-5cb8a76cd28c.png

<<<eerdere poging>>>
Na het gigantische succes van de Polestar 4 zonder achterruit laat de fabrikant uit Zweden / China nu haar nieuwste creatie zien met een volledig verduisterde voorruit: Maak kennis met de Polestar 9 Future Concept, voorzien van GamiView technologie*.
*Binnenkort als optie verkrijgbaar voor alle modellen die beschikken over de nieuwste processoren met maximale rekenkracht, installatie van nieuwe ruiten rondom is noodzakelijk. Ruiten met GamiView kunnen niet worden geopend.

De veiligheidsverhogende technologie van GamiView verduistert niet alleen de achterruit, maar ook de zijruiten en de voorruit. Het basisconcept bestond al langer (electrisch dimbaar glas in bijvoorbeeld je badkamer) maar is door Polestar nu voor het eerst in een auto toegepast.
GamiView projecteert - dankzij geavanceerde camera's met 360 graden zicht en met behulp van Chatgpt - in realtime een gerenderd beeld van de omgeving rondom de auto op de voor- en zijruiten. Dankzij deze techniek is het nu mogelijk om in alle weersomstandigheden, en zelfs bij weinig licht, toch een goed overzicht op de weg te krijgen.

En oh ja, je kan er ieder willekeurig straatbeeld mee simuleren. Maar dat is bijzaak natuurlijk.
Polestar-en-Ferrari.png

interieur-met-middenconsole.png

Laatst bewerkt:
Omdat ChatGPT nog steeds niet naar mij wil luisteren en ik stiekem een nog leuker idee had, heb ik de GR-driftaccessoire gelaten voor wat het is. Mijn nieuwe bijzondere accessoire is de Tesla Automatische Neuspeuter.
AP1GczPl1tY5nRC4wSnPossgYxfxZ18iCFLogQBG3VQ5G7rlc8jrM2h0712E_Cvn44k2WBltZw1e3GX3CntT0gbioyfEkxDNK8_fN1xhxRIjwiDkV_4bB8VZjmeNfglUKqfGfk7YRRYQiYZXk7eQAWrPvPodQg=w1024-h1536-s-no

Omdat Autonomous Mode zo ontzettend veel mentale kracht vergt, heb je eigenlijk geen fysieke kracht meer over om nog je arm richting je neus te bewegen. Dit is dus het ideale accessoire voor de notoire Tesla-rijder. Iedere Model Y sinds 2021 heeft deze al ingebouwd, alleen heeft Tesla pas nu met de 2026 update de goedkeuring van de RDW gekregen om deze ook beschikbaar te maken.

Naast de verschillende vingerstijlen is het ook mogelijk om de vinger te laten afsmeren onder de voorstoelen, op het dashboard, op de zonneklep of er een balletje van te laten draaien en dat uit de auto te lanceren naar medeweggebruikers.

Tesla vraagt wel om een maandelijks bedrag van 49,95 voor het gebruik van dit accessoire en stuurt het gevonden DNA op de vinger automatisch door naar iedere DNA-bank die ervoor wil betalen. Wil je dat niet, dan kan dat ook, maar dit kan alleen door middel van een upgrade naar Neuspeuter CLOACKME en die kost eenmalig 2000 euro.

(ChatGPT weigerde de vinger in de neus te steken en ik heb de hoop opgegeven na vier pogingen. Ik denk dat er iets van een fetish-beveiliging of iets dergelijks het tegenhield en ik nu geflagd ben als weirdo. :LOL: )

Laatst bewerkt:
Poging 2;

De Ambient Calibrator op het dashboard van deze auto heeft geen enkele functionele toepassing. Het is een volstrekt nutteloze gadget die puur is ontworpen om er technisch en geavanceerd uit te zien.

Hoe het werkt (of juist niet):

• Het display (07 / 42): Toont twee willekeurige getallen die op het oog cruciale telemetrie of systeemwaarden lijken te vertegenwoordigen, maar in werkelijkheid nergens naar verwijzen.
  • De draairing: Een stevige, gekartelde aluminium draaiknop waarmee je gevoelsmatig nauwkeurige instellingen zou moeten kunnen aanpassen. In praktijk verandert er niets aan het rijgedrag of de cabine.
  • De statusmelding (Functie: Geactiveerd): Geeft de bestuurder de suggestie dat er op de achtergrond een complex proces actief is, terwijl het apparaat niets meer doet dan spanning uit de 12V-aansluiting trekken om de cijfers te laten branden.

poging 1:

Laatst bewerkt:
Ik zal het niet snel zeggen, maar de inzending van @Twix is deze keer wat euh braafjes haha.

Wel een erg goed idee trouwens! Bij mijn cabrio komen de instructies voor de navi via de speakers in mijn hoofdsteun terwijl voor de passagier de muziek gewoon verder speelt.
In de daily heb ik de instelling “driver focused” ingesteld voor het geluid, rij toch 80%+ van de tijd alleen in dat ding. Geluid wordt dan naar LV afgesteld ipv naar alle zitplaatsen. Zalig. Wat zeg ik? Onmisbaar!
Ik zie het idee van Twix vroeg of laat trouwens nog realiteit worden.

Gullwint inc. presents:

The Tailgate Tide
F8Z5OFv.jpeg

Qg7kg7m.jpeg
The Tailgate Tide

Maak van elk uitstapje een vijfsterrenverblijf aan de kust. De Tailgate Tide brengt het luxe resortleven van de Middellandse Zee rechtstreeks naar de laadbak van je pick-up.

Deze op maat gemaakte laadbakinzet is ontworpen voor ultieme ontspanning in de buitenlucht en combineert een verfrissend ingebouwd dompelbad met een zacht, anatomisch gevormd ligbed – zo geniet je overal waar je parkeert van de perfecte balans tussen koel water en warme zon. Een uitschuifbare luifel bovenop de laadbak strekt zich naadloos uit vanaf de cabine van de pick-up om op verzoek schaduw te bieden, zodat je van zonsopgang tot zonsondergang in alle gemak en stijl kunt luieren.

Belangrijkste kenmerken
  • Indeling met twee zones: diep dompelbad aan de linkerkant, ergonomisch ligdek aan de rechterkant.
  • Geïntegreerde uitschuifbare luifel: een stevige canvasluifel die snel vanaf het dakrek kan worden uitgerold.
  • Vloer van resortkwaliteit: waterdichte afwerking geïnspireerd op teakhout, ontworpen voor duurzaamheid onder alle weersomstandigheden.
  • Universele pasvorm: ontworpen om naadloos te integreren in laadbakken van full-size pick-ups.

Til je tailgate-ervaring naar een hoger niveau en ga op je eigen manier op jacht naar de zon.​

Laatst bewerkt:
Wow! Dat is nog eens een reden om een pick up te rijden!!

Belangrijkste vraag: moet je kiezen of krijg je ze allebei erbij??

Anyway, waar kan ik tekenen?

Inzending gewijzigd! Misschien kan ik hem combineren met mijn eerste inzending...

Met alle respect overigens voor de oude mede-mensch en misschien is dit een beetje op het randje en wijzig ik hem weer terug, maar het is voor mij wel een bron van inspiratie

Laatst bewerkt:
Met alle respect overigens voor de oude mede-mensch en misschien is dit een beetje op het randje en wijzig ik hem weer terug, maar het is voor mij wel een bron van inspiratie
och bij een lange rit voor alle mensen handig toch? En met een aansluiting op de ruitenwissersproeier maakt het ook korte metten met de resten van number 2

En dan (oftewel "Entongs" zoals we in Gent zeggen)? Great minds think alike en laat het over aan de stemmers.

Met wat er nu al is ingezonden twijfel of ik WOE ga stemmen op het mooiste, het origineelste of het meest maffe.
Jullie voelen de bui al hangen wellicht :cool:

Jullie voelen de bui al hangen wellicht :cool:
Ik maak dus geen enkele kans.

Ik zal het niet snel zeggen, maar de inzending van @Twix is deze keer wat euh braafjes haha.

Wel een erg goed idee trouwens! Bij mijn cabrio komen de instructies voor de navi via de speakers in mijn hoofdsteun terwijl voor de passagier de muziek gewoon verder speelt.
In de daily heb ik de instelling “driver focused” ingesteld voor het geluid, rij toch 80%+ van de tijd alleen in dat ding. Geluid wordt dan naar LV afgesteld ipv naar alle zitplaatsen. Zalig. Wat zeg ik? Onmisbaar!
Ik zie het idee van Twix vroeg of laat trouwens nog realiteit worden.
Weet je, ooit stond er een artikel in de papieren AutoWeek over een Opel Corsa waarin geëxperimenteerd werd met anti-geluid. Ze gebruikten het daar met name om motorgeluid te dempen. Dat is dus echt oude techniek. Tegenwoordig hebben we noise cancelling koptelefoons, maar ik verbaas me nog steeds waarom dit niet breder wordt toegepast.

Maar goed, van jou hoef ik dus geen punten te verwachten.

Maar goed, van jou hoef ik dus geen punten te verwachten.

Ik zal een eenmalige wisselbeker verzinnen tegen dan om je te troosten :ROFLMAO:

Het is gewoon een super goed idee en het bestaat in een iets andere vorm al bij o.m. Bose en B&W maar dan enkel voor geluiden van “buitenaf” die via het sound system worden gedempt of geëlimineerd. In een meer eenvoudige vorm past die onmerkbaar het volume aan van de muziek ifv het geluidsniveau buiten zodat je als inzittende continu hetzelfde volume ervaart.

Ik zag een tijd geleden bij Doug de Muro een review van een reuze MPV die je idee omdraaide. Omdat dat ding zo groot was, was er een soort intercom ingebouwd die van microfoons en de speakers gebruik maakte voor de communicatie van en naar de derde zitrij die 5 meter verder zat.

Ik zag een tijd geleden bij Doug de Muro een review van een reuze MPV die je idee omdraaide. Omdat dat ding zo groot was, was er een soort intercom ingebouwd die van microfoons en de speakers gebruik maakte voor de communicatie van en naar de derde zitrij die 5 meter verder zat.
Ik ben vergeten welke MPV dat was. THIIIIIIIIIIISSSS.

18 inzendingen inmiddels, gaan we de 20 halen? Nog ruim 1½ uur om iets uit de hoge AI hoed te toveren. Kom op heren en dames, geef je fantasie de vrije loop! (al heb ik dat misschien iets te letterlijk gedaan...)

Terug
Bovenaan