Alfa Romeo 33 Stradale

Het is gewoon een nepadv. Punt. Geen eigen foto's is hoogst onwaarschijnlijk bij zulke auto's. De locatie is gewoon een straat, geen tekst in de adv. Geen discussie mogelijk.

Ik vermoed dat die 33 kopers een contract hebben getekend dat verhindert dat ze hun 33 Stradale zouden doorverkopen.
Lijkt me ook. Was dat niet in ieder geval 1 of 2 jaar dat ze de auto dan moeten houden?

Het is gewoon een nepadv. Punt. Geen eigen foto's is hoogst onwaarschijnlijk bij zulke auto's. De locatie is gewoon een straat, geen tekst in de adv. Geen discussie mogelijk.
Gezien de info die we nu hebben en de conclusies die we daaruit hebben getrokken heb je vast en zeker gelijk.

Het lijkt me duidelijk dat dit gewoon een soort spam is.
Als je auto's van een paar miljoen verkoop lijkt me el dat je er een paar foto's van maak.
Of net niet:
AUTOPORT FRANCE
Wij willen u erop wijzen dat wij geen foto's of vertrouwelijke informatie delen met personen die niet aan onze eisen voldoen. Wij stellen serieuze en professionele onderhandelingen op prijs. Met vriendelijke groet

Los daarvan. Zelf zou ik verwachten dat Alfa de auto weer overneemt en hem toekent aan nr 34 in de wachtrij.

Het lijkt me duidelijk dat dit gewoon een soort spam is.
Als je auto's van een paar miljoen verkoop lijkt me el dat je er een paar foto's van maak.
Precies dat!
Ook als je naar de rest van wat dit bedrijf verkoopt kijkt en de foto's, dan zie je dat het allemaal nep is.

Ik snap heus wel dat ze misschien de professionele foto's op autoscout gooien, maar het gros van de foto's die ze gebruiken hebben echt het "autogespot niveau".

Ik zat op de pers ehm ItalPassion te kijken, daar kwam dit ook voorbij. Daar stond nog een boeiende opmerking:

De advertentie, die geen foto's van het voertuig bevat (de enige afbeelding die wordt gebruikt is een officieel merkimago), toont alleen de woorden: "Disponibilità subentro contratto". Deze Italiaanse uitdrukking kan worden vertaald als "beschikbaarheid voor contractovername", wat suggereert dat dit een kans is om de bestelling over te nemen voor een van de 33 exemplaren die momenteel in productie zijn.

Alfa Romeo 33 Stradale at the 2025 Monterey Car Week
Bron: moparinsiders.com
BU025_258EV.jpeg

BU025_240EV.jpeg

BU025_251EV.jpeg

BU025_273EV-1.jpeg

BU025_272EV-1.jpeg

BU025_237EV.jpeg

Mooie foto’s! De 33 Stradale is prachtig. Ik heb net het boek 33 Stradale (uitgave van Rizzoli i.s.m. Alfa Romeo) ingezien en gekocht. Prachtig, groot en dik boek met alles over de historie, ontwikkeling en realisatie van deze top-Alfa. Dikke aanrader.

Terug
Bovenaan