PauseBreak
Kilometervreter
De haas vond het ook een verbeteringVanochtend bijna een haas tussen de grille gehadZul je altijd beleven natuurlijk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De haas vond het ook een verbeteringVanochtend bijna een haas tussen de grille gehadZul je altijd beleven natuurlijk
Dan zou ik het wel weten!
Haha zo heb ik eens een vogel er tussenuit gepeuterd… de helft was al halverwege de rit ‘verdwenen’. Arm beestje. Echt een pokkewerk om uit je motorruimte te halen.. moet je ook sterke maag voor hebben.Vanochtend bijna een haas tussen de grille gehadZul je altijd beleven natuurlijk
Verlies je dan niet ook de 360 graden parkeerfunctie en de acc?Wil de grille eigenlijk vervangen voor een oem exemplaar zonder camera.
Ben toch een beetje verwend door de BMW. Vanochtend een jaar oude Focus gereden met 155PK en AGR stoelen. Opzich een prima auto hoor maar niet voor mij. Je mist vooral de verfijning maar dat is ook niet raar natuurlijk. De hulpsystemen vielen mij alles mee al had ik wel gelijk de snelheidswaarschuwing uitgezet. Toch maar bij Mercedes en Lexus kijken...
Probleem met de f30 die ik had is dat ik mijn linkervoet niet lekker kwijt kon.Maar wat is het nou met die BMW-stoelen? Ik kan toch maar moeilijk geloven dat je daarin niet makkelijk een prettige zitpositie zou kunnen vinden. Heeft deze niet die alom geroemde sportstoelen?
Heb nu met een aantal Focussen van de huidige generatie gereden (de laatste was een 155pk automaat, altijd handbak nemen), maar je merkt dat het behalve het onderstel niets mocht kosten. Dus ik begrijp je wel, terwijl ik geen premium-snob wil zijn. Zoals hierboven geschreven toch maar kijken naar een FWD 1-serie? Kan wel net de verfijning in combinatie met de juiste packaging bieden die je zoekt. Btw, waarom is VAG uitgesloten?
Ik hoor vaak dat de standaardstoelen in een BMW (althans in een 3-serie/X1 of lager) slecht zijn.Probleem met de f30 die ik had is dat ik mijn linkervoet niet lekker kwijt kon.
Enkel zonder schoenen aan zat ik lekker, moet wel zeggen dat die de meest simpele stoelen had zonder zitverlenger, misschien had dat nog iets uitgehaald.
Heb al twee Seat's en Skoda's gehad. A3 vind ik wel mooi hoor maar de Golf 8 niet. Huidige 1 serie vind ik toch een beetje fout en lijkt dezelfde stoelen te hebben als een 3... die F40 van @Mach1 blijft wel smaakvol. Sowieso een viercilinder, een driepitter vind ik toch wel echt schraal.
En dan dus een zware hybrid met CVT automaat? Geen vergelijk met een 8 traps ZF. Ga maar eens rijden.Lexus kijken...
Moderator
In de zomer met 30 graden gaat het iets makkelijker dan nu in de kou, denk ik zo.Ja kijk er alleen een beetje tegen op. Zul je zien dat het er niet makkelijk afgaat. Wil de lijsten ook liever niet loshalen.
Ben benieuwd! Deze had je niet zo lang toch?Zo, toch nog een nieuwe auto gekocht voor het einde van het jaar haha. Over drie weken haal ik hem op.
Ben benieuwd! Deze had je niet zo lang toch?