Mijn favoriet
Kilometervreter
Anders met de kap dicht rijden. Zal het een Cabrio zijn geworden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd met de Honda. Dit merk verdiend meer support maar de fabriek maakt het niet makkelijk, zo te lezen.
Hyundai gaat een stukje beter, dus ze hebben ruimte tekort daar in Amersfoort waardoor je dus tussen de Koreanen je nieuwe bolide mag onthullen..
Enfin, benieuwd of jouw inruiler nog de oversteek naar de Ruimtevaart gaat maken of zal ie daar niet (meer) door de selectie komen? Ze kunnen het ook op ruimtegebrek 'gooien' want bij de BMW wordt flink verbouwd in de showroom, zag ik van de week.
Gefeliciteerd met de nieuwe wagen! En veel plezier ervan. En succes met wassen![]()
Meningen verschillen, ik vind dat model echt lelijk. Maar de witte die hij nu heeft, die vind ik wel mooi. Alleen wil mijn wederhelft geen Honda. Ja, motor misschien.Pfoh die vorige Civic van je! Wat een gaaf model is dat toch. En met die wielen, op het randje, helemaal af!
Ik vind de nieuwe neus op deze foto's een stuk beter dan die in het persmateriaal
Maar de hamvraag: Zit je nu wèl lekker?