AsconaGT: BMW 520i Touring (2019) & Renault 5 Iconic Cinq (2025) - nog meer mods

Mijn zoon van ongeveer 1.75m ging achter mij (1.92m) zitten in Brussel. Was niet super, maar ging (volgens hem).
Ascona heeft kleinere kinderen, dus voorlopig zal het te doen zijn.

Ik zag van de week exact dezelfde in Apeldoorn. Weet het kenteken niet meer precies (was wel ook een H-kenteken).
Ik vind dat blauw wel sjiek, naast alle felgroene en gele exemplaren

Afgelopen zaterdag was ik de hele dag in apeldoorn met de 5. Mijn broer woont daar en heeft een klushuis gekocht waar ik help , dus daar is hij regelmatig te vinden de komende tijden
Met het hele gezin in de 5 dus? Dat beviel de kinderen achterin ook? Het is inderdaad een heel volwassen auto maar achterin toch wel krap.

ze zijn hier 6 en 8, en ze zitten helemaal prima achterin en hebben alle ruimte. Ja de BMW is iets ruimer maar ze komen in de renault ook nergens 'klem' te zitten. Ik vind sowieso de ruimte wel mee vallen achter. Hoor en lees wel vaker dat hij zo krap is. Misschien is onze standaard gewoon wat lager. :p Voor langere volwassenen is de renault wel krap voor een lange rit maar zelfs daar is een ritje van 30 minuten prima vol te houden.

voor weekendjes weg en vakanties pakken we wel de BMW uiteraard, maar dat heeft met name met de veel grotere kofferbak te maken

Afgelopen zaterdag was ik de hele dag in apeldoorn met de 5. Mijn broer woont daar en heeft een klushuis gekocht waar ik help , dus daar is hij regelmatig te vinden de komende tijden
[...]Slaat kenteken op in geheugen[...] :p

Degene die ik zag had een vrouw achter het stuur. Maar ik houd 't in de gaten.....;)

Terug
Bovenaan