Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben ook heel benieuwd! Ga er snel eens eentje proefrijden en deel je ervaring. De blauwe kleur van optie #2 staat dit model overigens schitterend.
Jammer dat de 320i niet beviel maar ik begrijp het wel, zelf ook een proefrit gemaakt in een F30 en de wauwfactor ontbrak me een beetje, voelde niet echt als een upgrade tov de E87.
Volgens mij kon de station wel geleverd worden met trekhaak. Alleen dan moesten er andere achterbanden onder meer hogere CO2 tot gevolg. Resultaat was hogere bijtelling. Is niet vaak geleverd, maar kon wel
C-klasse heeft een wat luxer interieur maar wat me daar tegenstaat is het lelijke opgeplakte schermpje. In simpele uitvoeringen is dat ook een heel eenvoudig Garmin systeem.
Door dit topic enthousiast geworden, zou voor ons ideaal zijn. Gros van de ritten helemaal of voornamelijk electrische zou kunnen.
Audi A4tdi zei:Ik verwacht dat er aan het eind van het jaar zoveel plug-ins op de markt komen dat ze of allemaal naar het buitenland verscheept worden of er wel degelijk flink gezakt gaat worden met de prijs. Bijtelling in 2015 was 7% voor max 60 maanden, eind 2015 zijn er toen een heleboel op naam gezet.
Was dat geen E klasse? Ik heb dat nog nooit bij een C gezien?Ik zag vorige week zo'n C-klasse, dan weliswaar een diesel, in een 'cross country' style. Witte lakkleur, ,met dus grijze randen en iets hoger op de poten. Het had wel wat.
AsconaGT zei:Ik had geen reserverband , laguna's GT 205 hebben 18 inch nodig ivm de remmen en 225 breed, dat past niet op de plek van de reserverband. en geen winterband.
De dag van vertrek was de band nog hard maar het zat mij niet lekker. Hij had ook nog 2.5 mm, dus aardig op, dus even zien wat ik snel kon regelen op maandagmorgen.
ENTE zei:Qua banden is die auto aardig kieskeurig.
Er waren destijds (ook A merk) banden waardoor ie een beroerd rijgedrag kreeg.
Namen en rugnummers heb ik even niet meer op m’n netvlies....![]()
ENTE zei:PS jij hebt ook overal al mee gereden hè
Eeuhm. Valt wel mee toch? Ik heb inderdaad wel een riedel Laguna's versleten, waaronder een GT. Goede herinneringen aan en dan vind ik het wel leuk om nu en dan wat mee te lullen. Maar ik wil niet alwetend overkomen ofzo hoor, dat is ook geenszins het geval namelijk.
Moderator
Die heb je een paar jaar geleden toch al gehad?AsconaGT zei:Ja ik heb voor mijzelf al wel akkoord, mijn vrouw wil ik het officiële ja woord nog wel horen![]()