Audi A2 e-tron

Beetje jammer dat je geen interieur kleuren kan kiezen en ook de lak valt tegen wat keuze betreft.
Je kunt kiezen welke lak je wilt met het exclusive programma. Dat is het voordeel can Audi. Ik verwacht dat daar ook meer mogelijkheden zijn qua interieuraankleding.

Je probeert je alle kanten op te wurmen door allerlei zaken buiten beschouwing te laten.
Nee. Je zei alleen dat ik de navigatie niet meegenomen had, en dat klopt niet. Voor het overige heb ik je volgens mij allang gelijk gegeven, ook in de discussie op de fp, die jij hier kennelijk graag voort wilt zetten.

En over niet relevant gesproken: Dat jij 360 km wltp voldoende vindt, doet ook niet echt terzake.

Nee. Je zei alleen dat ik de navigatie niet meegenomen had, en dat klopt niet. Voor het overige heb ik je volgens mij allang gelijk gegeven, ook in de discussie op de fp, die jij hier kennelijk graag voort wilt zetten.

En over niet relevant gesproken: Dat jij 360 km wltp voldoende vindt, doet ook niet echt terzake.
Ze is net zo relevant als jouw opmerking of je wel 39k uit moet geven voor deze WLTP. Mijn antwoord is: voor veel mensen is dit een prima actieradius. Onze complete directie rijdt in een E-tron die deze waarde niet haalt. De meeste auto’s op mijn werk hebben een wltp van 400 -450 km. En buiten de E-trons zijn ze vrij nieuw. Ik hoor niemand klagen.

Terug
Bovenaan