AW meeting Zwolle 26 april 2024?

Kristian2

Asfaltkampioen
Onlangs heb ik met forummer Adinsx afgesproken in Zwolle om even te kletsen en elkaars auto te bewonderen. Dat was geslaagd en uit de verschillende reacties hier op het forum werd duidelijk dat meer forummers het leuk zouden vinden om elkaar (weer) eens te treffen.

Vind je het ook leuk om even 'banden te schoppen' en gezellig te ouwehoeren, kom dan aanstaande vrijdag 12 mei rond 15:00 naar Zwolle.

Restaurant de Mol, Heinoseweg 32, 8026 PD in Zwolle.
Goed bereikbaar vanaf de A28 (Meppel, Amersfoort) en de N35 (Raalte/Nijverdal).
Achter het restaurant is een ruime parkeerplaats aanwezig waar we kunnen staan.

In ieder geval aanwezig zijn Adinsx, Uwbuurman en ik.
Laat hieronder maar even in een reactie weten of je ook van plan bent om te komen.

Ik heb er in in ieder geval veel zin in, hopelijk tot vrijdag!

Laatst bewerkt door een moderator:
Oeps, had gereserveerd tussen 12 en 15.
Dus na 15.00 uur vergt wat schuiven. Maar ik doe mijn best. Denk wel dat het lukt.

En anders zet ik Teams wel open op mijn mobiel.:ROFLMAO:

Leuk initiatief en wel verleidelijk zo om de hoek. Ik schat de kans wel groot dat ik even een kijkje kom nemen.

Worden elektrische auto's wel toegelaten? :p

Laatst bewerkt:
Ik ga ervan uit dat Adinsx ook net de EV komt, toch?
En in tegenstelling tot andere Autoweek meetings, waar je tegenwoordig met een auto van minder dan 5 jaar oud een beetje uit de toon valt, verwacht ik hier juist het tegenovergestelde.:p

Ben die dag eerst diep in Brabant nabij de Belgische grens, maar probeer even langs te komen!
Waarschijnlijk met de Talisman sedan of anders met de E30 cabriolet.

Laatst bewerkt:
Ah dat had mij nou ook leuk geleken, helaas red ik dat niet. Wie weet een volgende keer, veel plezier alvast (y)
Schopt vrijdagmiddag dan even tegen de eigen banden na het werk

Ik kan helaas niet... De examenperiode is aangebroken dus ik mag vrijdagmiddag tot 17.00u leerlingen in het vizier houden. Anders had ik vanuit Lelystad wel even kunnen langswaaien.

Ik ga ervan uit dat Adinsx ook net de EV komt, toch?
En in tegenstelling tot andere Autoweek meetings, waar je tegenwoordig met een auto van minder dan 5 jaar oud een beetje uit de toon valt, verwacht ik hier juist het tegenovergestelde.:p

Zeker... werk dan 'toevallig' op kantoor in Zwolle. Ik kan alleen niet beloven dat ie schoon is. :sneaky:

Zwolle is niet zo ver en leek me wel geinig. 15:00 op een vrijdag is alleen niet te doen helaas.

Ik ga mijn best doen!
Auto staat voor een beurtje in Almelo gepland van 13u tot 15u. Zal zorgen dat ik daar op tijd ben, hopelijk werken ze een beetje vlot door dan zou ik om 15.30 in Zwolle moeten kunnen zijn :)

Volgende uitdaging is om de auto voor die tijd nog gewassen te krijgen...

Leuk - en gezellig
Zet m met potlood in de agenda. Heb al afspraken staan voor die dag, mits op tijd klaar kom ik zeker even kijken en IRL kennismaken.

Voor mij is 15:00 gewoon nog werktijd op vrijdag. Maar ik ga sowieso op vrijdag alvast richting West-Brabant. Voor het R15/17 voorjaarsweekend met geintegreerd op zaterdag het EMWalhalla in Raamsdonksveer (op het terrein van Toyota & Parqui).

Als m'n klus in het noorden van het noorden morgen een beetje opschiet lukt het misschien, maar zoals het nu lijkt denk ik dat 15.00 uur wat ambitieus is. In ieder geval veel plezier!

Volgende uitdaging is om de auto voor die tijd nog gewassen te krijgen...

Update:
Autowassen is gisterenavond in elk geval gelukt.
Nu de stofzuiger er nog even doorheen trekken, want daar was het gisteren om 22u toch echt al wat te donker voor.

Leuk idee, maar doordeweekse dag helaas niet haalbaar voor mij. De 130 km enkele reis had ik er wel voor over gehad eventueel...

Begrijpelijk dat het niet voor iedereen haalbaar is om morgenmiddag naar Zwolle te komen.
Na de zomer misschien nog eens weer wat plannen. Leuk dat er morgen wel een aantal aanwezig zijn.

@B Real: niet te mooi maken hoor, auto is van zichzelf al jaloersmakend mooi. Gedateerde ding van mij maar een beetje op afstand zetten ;)

Zal hem ook nog wel even schoon moeten maken. Is er met de buien van vanochtend niet schoner op geworden.

Voor wie 15h niet haalt, om.16h zijn we er vast nog...

De auto ziet er hier ook totaal niet uit. Even de wasbox bracht geen verbetering dus toch eens kijken of ik vanavond nog wat eraan kan doen...

Als het droog blijft kom ik redelijk schoon in Zwolle aan morgen (y)

ZtQBueXl.jpg

Een half uur na de foto regende het, tot vanmorgen... De nodige spetters van het wegdek zitten er dus al weer op tijdens de rit naar Zwolle vanmorgen.

We zien het wel en we kijken er doorheen uwbuurman ;)

Er is geen eindtijd maar kan me voorstellen dat de meesten eind van de middag weer huiswaarts willen keren.

Een half uur na de foto regende het, tot vanmorgen... De nodige spetters van het wegdek zitten er dus al weer op tijdens de rit naar Zwolle vanmorgen.

We zien het wel en we kijken er doorheen uwbuurman ;)
Ik heb dat ding nu al twee keer afgespoeld. Ik stop. :mad:
Zilver Metallic is relatief vergevingsgezind. 't Moet maar zo.;)

Geluk: meeting rond drie uur is gecancelled, dus ik kan op tijd zijn. Anders had ik op de parkeerplaats nog even moeten werken.......:giggle:

Blokje staat warm te draaien, rol over 5 minuten vanuit het Gooi naar:

Restaurant de Mol, Heinoseweg 32, 8026 PD in Zwolle

Dit keer haal ik 1 op 20.

Was leuk en gezellig vanmiddag. En ja die E21 is wel echt een snoepje hoor. Leuk dat uwbuurman deze had meegenomen in plaats van de huis-tuin-en-keuken-nimmer.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Was zeker gezellig en goed weer wat gezichten achter de namen/auto's te zien.

Pakte nog fijn wat file mee en een stortbui bij Arnhem, wasboxje net voor huis en hij glimt (nog).

Op naar de volgende (y) .

‘t Was geen fotografen-meeting. :p

pbTPt04.jpg

7NBhCCj.jpg

Leuk om weer wat gezichten bij de forumnamen te zien. En het was ook nog eens lekker weer.
We werden zelfs getrakteerd op een “fly-over”:
EH9SiHJ.jpg

Mijn favoriet was die met dat fietsenrek………

…….die blauwe Toyota. :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
Was zeker leuk, mannen (y) Gelukkig kon iedereen zich over de teleurstelling heenzetten dat ik in blue kwam... en verzorgde Harmen de oranjetint.

Leuk om de E-Megane in real life te zien even, mooie auto @adinsx ! En zo'n klassiek BMW-snoepje smaakt ook prima. Alle andere bolides passen mooi ergens op die tijdlijn tussen 'jaar kruik' van de BMW en 'jaar space-age' van de E-Megane.

Gezellig even zo; graag op naar vervolg (in september, dan oranje :love:).

Oranje in 1:1 ben ik wel heel benieuwd naar. Leuk dat er nog wat foto’s gemaakt zijn trouwens.
HarmenA denkt na over weer een echte auto, ik ben er na het zien van de lekkere kleuren op de Corsa, Megane,A6 en 330i wel over uit dat ik weer een echte kleur wil. En na de heerlijke klanken van de E21 van Uwbuurman ook graag weer een echte motor erin.

Moet nog lachen om Ligier JS2 dat ie lekker stond te snuiven achter de uitlaat van die oude BMW. zo’n oude auto ruikt ook gewoon heerlijk.

Laatst bewerkt:
Was gezellig en leuk om weer, ook al was het voor mij eventjes, een aantal gezichten in het echt te zien. En we hadden er heerlijk weer bij. Passie voor auto's is echt de grote gemele deler.

Was leuk! Dank voor alle complimenten voor de e21! En mijn beursvriendje Ente, dan voor je fototribute! Leuk leuk!

Was kort, krachtig en gezellig mannen (y)
Moeilijker hoeft het ook niet te zijn, in het zonnetje, op een parkeerplaats wat over auto's ouwehoeren met gelijkgestemden.

Showtopper was toch wel de E21 van Uwbuurman inderdaad. Heerlijk dat oog voor detail en perfectie (y)

Wat leuk! lees het nu pas helaas anders was ik wellicht ook nog even gekomen.
De E21 van Uwbuurman is idd prachtig kan ik beamen (y)
Aantal jaren geleden al eens in het echt mogen bewonderen tijdens de opbouw fase.

Terug
Bovenaan