Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je was toch niet de enige, hoop ik?Ben ik de eerste?
Nee hoor! We waren met een leuk groepje!Je was toch niet de enige, hoop ik?
Het was indrukwekkend! Leuke verzameling modern en traditieMwah, daar was het het wagenpark niet voor zag ik
Ik zag een kort filmpje met ten minste een auto of zes.
Dat was ik. Een behoorlijk unieke kleur en alleen op een modelauto kunnen zien bij bestellen. Maar goed gegokt. Inmiddels is deze kleur, het roze en de gele kleur alleen op speciale bestelling te krijgen want wij Nederlanders bestellen toch alleen wit, grijs of zwart. En dat terwijl er ook een heel mooie maar subtiele groen en blauw er bij zijn.Gaaf zeg !! Uiteraard prachtig dat oranje monster. Hoe zeg je flaneren aan de Côte d’Azur ? In een oranje B met schitterend licht interieur.
Die A2 ook heel leuk om te zien, blijf dat zo’n prachtig ontwerp vinden.
Clownschoen uiteraard gaaf maar dat konden jullie wel raden.
Wie had de Nio mee ? Ik zie ze veel in Amsterdam maar altijd in saai grijs ..

Je had het dak toch maar weer open gedaan?De Nio van Engineer is zeker mooi. Heel aparte kleur en perfecte combi met interieur. Top detail ook dat metaal in het interieur bronskleurig is; schitterende match met beige (waar zilver/aluminium juist mis-match zou zijn).
Ik ben gelukkig ook nog mooi droog dakloos thuisgekomen. Lekker retourtje uitgewaaid![]()
Als je snel kijkt lijkt het een Daihatsu Applause maar er staat inderdaad Dacia op. Echt een zeldzame spot!
De Z3 en A2 blijven heel lekker eigenwijs en de Z3 heeft een mooie diepe groen kleur. Wel een kleur waar je wat zon bij moet hebben om echt mooi uit te komen.
En een 6/7 persoons VW begint toch ook een zeldzamer iets te worden..
Bij de Bentley kan je het touchscreen verstoppen/wegdraaien en dan krijg je of een plat paneel of een paneel met wat extra semi-analoge meters. Iets meer een gimmick maar wel met meer effect dan het ronddraaiend touchscreen in een BYD (landscape/portrait mode) - en dat was dus de auto die Joost meegenomen had volgens mij. Die stond inderdaad niet in het rijtje opgesteld.
Zo lijken die 19" op de Nio gewoon klein
Ik heb de 12-cilinder een beetje rustig horen rommelen - prachtig geluid!
Op de terugweg wel regen maar ook een Dacia gespot die ik nog niet kende.
Ik had even genoeg van met mijn neus voor een scherm zitten en zo wat werk naar het weekend verplaatst om er toch bij te zijn. Was de moeite waard!
Staat nu boven jouw post! Volgens mij waren we tegelijkertijd bezig.Je ziet 'm nog net staan: links naast de achteruitkijkspiegel van de Bentley, die grijs/witte auto.
Ja. dak dicht gedaan toen we bij de auto's weg gingen voor de koffie. Daarna wel met dak dicht vertrokken, met oog op wat dreigende wolken. Net vóór de snelweg durfde ik de gok wel te wagen; de wolken hingen richting Noord en mijn route was richting Zuid. Bij rood verkeerslicht moest ik prima lang genoeg stil staan om dak open te gooien. En ik heb dakloze auto immers om ook dakloos te genieten. Beetje dare devil daarbij mag ik welJe had het dak toch maar weer open gedaan?![]()
Wíe?Engineer2
Bij Eelco zijn mooie A2