AW meeting Zwolle 26 april 2024?

10 mei is het Hemelvaartsweekend. Dan zit ik op de hei met mijn twee jongsten voor een scouting-weekend. Nu al zin in……. o_O
26 april kan ik wel.

Ah wat leuk, wil misschien wel aanhaken. Is wel een werkdag dus even kijken of ik dat kan combineren met een werkbezoek.

Anders wordt het wel een uitdaging

Gaat mij toch niet lukken :(

Have fun in ieder geval!

Laatst bewerkt:
Maar wat wordt het "window"?
Ik moet net als Piet ook weer in Apeldoorn zijn, maar dan om 17.30 uur, voor een etentje.... :p :cool:

Was er graag bij geweest en is zo ongeveer om de hoek bij mij maar stappen 's middags in de auto voor weekje Italië. Ik moet dus helaas verstek laten gaan de 26e, jammer!

Een week eerder, afgelopen vrijdag dus, had het in de agenda gepast. Komende vrijdag helaas niet.

Ach, had voor die tijd toch geen tijd gehad om de auto te wassen :p

Tja, wassen... Met deze weersverwachtingen weinig nut daarvan. De oranje B was schoon maar moest afgelopen week uit de garage voor z'n jaarbeurtje. Dus nat geregend onderweg:( Kan ik er net zo goed vrijdag ook mee komen... vies is hij nu toch al...

Hè, ik had me juist voorgenomen om ook te komen als het nog eens in Zwolle zou zijn. Waar normaal gesproken vrijdagmiddag toch niets gepland wordt (kantoor is toch uitgestorven) is nu juist deze vrijdag een PV-activiteit waar ik me voor heb opgegeven. Helaas, hopelijk de volgende keer meer geluk.

Ik moet er helaas toch even van afzien om langs te komen morgenmiddag. Ik krijg morgen mensen op bezoek en moet er nog wat dingen voor regelen.

Hopelijk later in het jaar een keer beter. :)

Iedereen is gearresteerd? Lokale autoriteiten waren in de veronderstelling dat het Extinction Rebellion was. :LOL:

Ok dan. Foto’s.
De meeting was klein maar fijn. ;)
mnYh9JL.jpeg

Erg mooie Nio.
b3daHX8.jpeg

9NaGLWp.jpeg

En die Bentley was ook wel aardig, maar die hadden we al vaker gezien.:p
Wel veel oranje met licht interieur. Hoe nieuw chinees kan matchen met klassiek Engels…..

Wybe zonder Daf was ook een verrassing.:ROFLMAO:

Gaaf zeg !! Uiteraard prachtig dat oranje monster. Hoe zeg je flaneren aan de Côte d’Azur ? In een oranje B met schitterend licht interieur.

Die A2 ook heel leuk om te zien, blijf dat zo’n prachtig ontwerp vinden.

Clownschoen uiteraard gaaf maar dat konden jullie wel raden ;).

Wie had de Nio mee ? Ik zie ze veel in Amsterdam maar altijd in saai grijs ..

Gaaf zeg !! Uiteraard prachtig dat oranje monster. Hoe zeg je flaneren aan de Côte d’Azur ? In een oranje B met schitterend licht interieur.

Die A2 ook heel leuk om te zien, blijf dat zo’n prachtig ontwerp vinden.

Clownschoen uiteraard gaaf maar dat konden jullie wel raden ;).

Wie had de Nio mee ? Ik zie ze veel in Amsterdam maar altijd in saai grijs ..
Dat was ik. Een behoorlijk unieke kleur en alleen op een modelauto kunnen zien bij bestellen. Maar goed gegokt. Inmiddels is deze kleur, het roze en de gele kleur alleen op speciale bestelling te krijgen want wij Nederlanders bestellen toch alleen wit, grijs of zwart. En dat terwijl er ook een heel mooie maar subtiele groen en blauw er bij zijn.
Van deze kleur en van het roze is er tot nu toe maar 1 exemplaar in NL.

Was een mooi klein groepje. En ook een mooi groen op de Z3. Bij Eelco zijn mooie A2 kreeg ik wel de neiging een verfkwast te pakken. :)

De Nio van Engineer is zeker mooi. Heel aparte kleur en perfecte combi met interieur. Top detail ook dat metaal in het interieur bronskleurig is; schitterende match met beige (waar zilver/aluminium juist mis-match zou zijn).

Ik ben gelukkig ook nog mooi droog dakloos thuisgekomen. Lekker retourtje uitgewaaid :)

Leuke verzameling zo! Die Nio in die kleur is echt geweldig. Heb met de groene demo meegereden toen ie net een dag op kenteken stond. Het model spreekt mij wel aan. En in deze kleur, met dit lichte interieur, helemaal!!

Ben ik dan de enige die die Z3 coupe interessanter vind? :eek:
Toen die net uitkwamen wilde ik er graag eentje hebben (als kind weet je natuurlijk niet wat zoiets mag kosten, en mn smaak is inmiddels wat verschoven)
Nu blijken die coupe's best wel schaars verkocht te zijn. Dus leuk dat er hier iemand eentje heeft!

Maarrehm, ik zie 5 auto's en 6 namen... waar is auto 6? :LOL:

Edit: typo

Laatst bewerkt:
Leuk, en wat gemist dus. De Bentley, de Nio... Ik had het topic ergens de afgelopen weken wel langs zien komen, maar veel te druk gehad afgelopen weken met het werk, waaronder een lange dag Brussel donderdag. Vrijdag eindelijk weer eens thuiswerken dus helaas zat Zwolle er niet in. De volgende keer ben ik weer graag van de partij als het in de agenda past (y) .

Erg leuk zo om allemaal verschillende variatieteiten bij elkaar te zien staan, volgende keer ben ik er ook weer bij hoor! :)

De Z3 en A2 blijven heel lekker eigenwijs en de Z3 heeft een mooie diepe groen kleur. Wel een kleur waar je wat zon bij moet hebben om echt mooi uit te komen.
En een 6/7 persoons VW begint toch ook een zeldzamer iets te worden..

Bij de Bentley kan je het touchscreen verstoppen/wegdraaien en dan krijg je of een plat paneel of een paneel met wat extra semi-analoge meters. Iets meer een gimmick maar wel met meer effect dan het ronddraaiend touchscreen in een BYD (landscape/portrait mode) - en dat was dus de auto die Joost meegenomen had volgens mij. Die stond inderdaad niet in het rijtje opgesteld.

Zo lijken die 19" op de Nio gewoon klein :)
Ik heb de 12-cilinder een beetje rustig horen rommelen - prachtig geluid!

Op de terugweg wel regen maar ook een Dacia gespot die ik nog niet kende.

Ik had even genoeg van met mijn neus voor een scherm zitten en zo wat werk naar het weekend verplaatst om er toch bij te zijn. Was de moeite waard!

De Nio van Engineer is zeker mooi. Heel aparte kleur en perfecte combi met interieur. Top detail ook dat metaal in het interieur bronskleurig is; schitterende match met beige (waar zilver/aluminium juist mis-match zou zijn).

Ik ben gelukkig ook nog mooi droog dakloos thuisgekomen. Lekker retourtje uitgewaaid :)
Je had het dak toch maar weer open gedaan? :)

De Z3 en A2 blijven heel lekker eigenwijs en de Z3 heeft een mooie diepe groen kleur. Wel een kleur waar je wat zon bij moet hebben om echt mooi uit te komen.
En een 6/7 persoons VW begint toch ook een zeldzamer iets te worden..

Bij de Bentley kan je het touchscreen verstoppen/wegdraaien en dan krijg je of een plat paneel of een paneel met wat extra semi-analoge meters. Iets meer een gimmick maar wel met meer effect dan het ronddraaiend touchscreen in een BYD (landscape/portrait mode) - en dat was dus de auto die Joost meegenomen had volgens mij. Die stond inderdaad niet in het rijtje opgesteld.

Zo lijken die 19" op de Nio gewoon klein :)
Ik heb de 12-cilinder een beetje rustig horen rommelen - prachtig geluid!

Op de terugweg wel regen maar ook een Dacia gespot die ik nog niet kende.

Ik had even genoeg van met mijn neus voor een scherm zitten en zo wat werk naar het weekend verplaatst om er toch bij te zijn. Was de moeite waard!
Als je snel kijkt lijkt het een Daihatsu Applause maar er staat inderdaad Dacia op. Echt een zeldzame spot!

Je had het dak toch maar weer open gedaan? :)
Ja. dak dicht gedaan toen we bij de auto's weg gingen voor de koffie. Daarna wel met dak dicht vertrokken, met oog op wat dreigende wolken. Net vóór de snelweg durfde ik de gok wel te wagen; de wolken hingen richting Noord en mijn route was richting Zuid. Bij rood verkeerslicht moest ik prima lang genoeg stil staan om dak open te gooien. En ik heb dakloze auto immers om ook dakloos te genieten. Beetje dare devil daarbij mag ik wel :cool:

Engineer2
Bij Eelco zijn mooie A2
Wíe? :geek:

Ondanks de kleine opkomst was 't wel heel gezellig, en ook de auto's waren elk op hun eigen manier significant. Ik ben dan ook veel later dan verwacht naar het zuiden gereden om daar met een passend oranje lampje aan te komen. Dankzij de beproefde resterende afstand-berekening kon dat zorgeloos :).

Terug
Bovenaan