GerraldtenKate f3453887
Startmotor
Beste leden
Ik ben op zoek naar een automaat omdat ik zelf reuma heb en recent een open knie operatie heb gehad ivm een reus cel tumor.
Ik heb ook sinds april een opvouwbare scootmobiel.
Om dagjes uit te gaan met de kinderen of vakantie te gaan etc. Zou de opvouwbare scootmobiel mee moeten en het liefst ook de bugaboo kinderwagen nog.
Nou is mijn budget helaas heel klein. Tot 2.000 euro. Dus je krijgt altijd autos met een hoge km stand en niet de japanners die nooit kapot kunnen gaan wat ik lees. En de rest van de autos gaan alle automaten van kapot als ik internet lees.
Dus ik heb echt geen idee meer wat te doen.
Ik had deze gevonden.
link.marktplaats.nl
Distributie en waterpomp zijn vervangen op 25 maart 2025 bij 232.000
Maar als ik dan internet weer lees dan is de automaat verrot en kapot.
Ik snap dat ik geen auto krijg die in 5 seconden weg sprint. En dat ze een hoger brandstof verbruik hebben.
Dan vraag ik chatgpt dan zegt die een ford focus wagon 1.6 16v omdat de automaat zo betrouwbaar is. Dan lees ik op internet weer dat ook die automaat onbetrouwbaar is en al kapot gaat voor je 1x gas geeft bij wijze van spreken.
Dus zoals jullie wel door hebben ik zit helemaal vast.
Help!!! Haha
Ik ben op zoek naar een automaat omdat ik zelf reuma heb en recent een open knie operatie heb gehad ivm een reus cel tumor.
Ik heb ook sinds april een opvouwbare scootmobiel.
Om dagjes uit te gaan met de kinderen of vakantie te gaan etc. Zou de opvouwbare scootmobiel mee moeten en het liefst ook de bugaboo kinderwagen nog.
Nou is mijn budget helaas heel klein. Tot 2.000 euro. Dus je krijgt altijd autos met een hoge km stand en niet de japanners die nooit kapot kunnen gaan wat ik lees. En de rest van de autos gaan alle automaten van kapot als ik internet lees.
Dus ik heb echt geen idee meer wat te doen.
Ik had deze gevonden.
Volkswagen Golf Variant 1.6 Trendline|Automaat|Airco|Nieuwe (m2419014286) — Volkswagen — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 5Kleur: Grijs metallicTechnische informatieVermogen: 75 kW (102 PK)Transmissie: 4 versnellingen, AutomaatBandenmaat:
Distributie en waterpomp zijn vervangen op 25 maart 2025 bij 232.000
Maar als ik dan internet weer lees dan is de automaat verrot en kapot.
Ik snap dat ik geen auto krijg die in 5 seconden weg sprint. En dat ze een hoger brandstof verbruik hebben.
Dan vraag ik chatgpt dan zegt die een ford focus wagon 1.6 16v omdat de automaat zo betrouwbaar is. Dan lees ik op internet weer dat ook die automaat onbetrouwbaar is en al kapot gaat voor je 1x gas geeft bij wijze van spreken.
Dus zoals jullie wel door hebben ik zit helemaal vast.
Help!!! Haha