Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MCW zei:Is een scherm echt zoveel goedkoper?
Joop 5528328 zei:MCW zei:Is een scherm echt zoveel goedkoper?
Nee, dat is een fabeltje. Bedacht door wat forummees die denken de waarheid in pacht te hebben![]()
MCW zei:Vind de basisversie stuk mooier/rustiger.
funf zei:Ja, die i4 is ook netjes. En elektrisch. Ben wel benieuwd hoe dat rijdt.
Carfanatic zei:Het is allemaal wel schreeuwerig.
*denkt met weemoed terug aan de e46 m3 csl
Zijn speciale M logo's voor het 50 jarig bestaan van de M.der Magistrat zei:Carfanatic zei:Het is allemaal wel schreeuwerig.
*denkt met weemoed terug aan de e46 m3 csl
Inderdaad.
En wat is er met de logo's gebeurd...?
Wat wij van achter onze toetsenbord vinden is niet heel belangrijk, de klant wil dit blijkbaar en zij betalen.Wouter82 zei:Wat een droefenisWaarom moet het nou zo'n straatlegale DTM-racer zijn, jammer dat BMW ook zo toegeeft aan dit soort trends...
En nou? Mag Wouter m niet meer lelijk vinden? Of wie dan ook? Slotje op het topic dan maar, of gelijk op het hele forum? Doet er allemaal toch niet toe immers.Frits79 zei:Wat wij van achter onze toetsenbord vinden is niet heel belangrijk, de klant wil dit blijkbaar en zij betalen.Wouter82 zei:Wat een droefenisWaarom moet het nou zo'n straatlegale DTM-racer zijn, jammer dat BMW ook zo toegeeft aan dit soort trends...
Hij mag vinden wat hij wil, maar hij vraagt waarom BMW mee doet met trends, nou simpel omdat de klant dat wilt en wat Wouter vind is voor BMW niet belangrijk.DeeTwee zei:En nou? Mag Wouter m niet meer lelijk vinden? Of wie dan ook? Slotje op het topic dan maar, of gelijk op het hele forum? Doet er allemaal toch niet toe immers.Frits79 zei:Wat wij van achter onze toetsenbord vinden is niet heel belangrijk, de klant wil dit blijkbaar en zij betalen.Wouter82 zei:Wat een droefenisWaarom moet het nou zo'n straatlegale DTM-racer zijn, jammer dat BMW ook zo toegeeft aan dit soort trends...
Moderator
Frits79 zei:Hij mag vinden wat hij wil, maar hij vraagt waarom BMW mee doet met trends, nou simpel omdat de klant dat wilt en wat Wouter vind is voor BMW niet belangrijk.DeeTwee zei:En nou? Mag Wouter m niet meer lelijk vinden? Of wie dan ook? Slotje op het topic dan maar, of gelijk op het hele forum? Doet er allemaal toch niet toe immers.Frits79 zei:Wat wij van achter onze toetsenbord vinden is niet heel belangrijk, de klant wil dit blijkbaar en zij betalen.Wouter82 zei:Wat een droefenisWaarom moet het nou zo'n straatlegale DTM-racer zijn, jammer dat BMW ook zo toegeeft aan dit soort trends...
BMW heeft ook al een dedicated EV, de IX staat op een eigen platform en ja de I3 was dat al voor dat het hele woord bestond.Wouter82 zei:Frits79 zei:Hij mag vinden wat hij wil, maar hij vraagt waarom BMW mee doet met trends, nou simpel omdat de klant dat wilt en wat Wouter vind is voor BMW niet belangrijk.DeeTwee zei:En nou? Mag Wouter m niet meer lelijk vinden? Of wie dan ook? Slotje op het topic dan maar, of gelijk op het hele forum? Doet er allemaal toch niet toe immers.Frits79 zei:Wat wij van achter onze toetsenbord vinden is niet heel belangrijk, de klant wil dit blijkbaar en zij betalen.Wouter82 zei:Wat een droefenisWaarom moet het nou zo'n straatlegale DTM-racer zijn, jammer dat BMW ook zo toegeeft aan dit soort trends...
Aan andere trends geeft BMW niet toe (dedicated EV's) dus dat hier ook niet gehoeven. En omdat Audi en Mercedes precies hetzelfde doen met compleet over-the-top-aangeklede sportuitvoeringen, had BMW zich ook kunnen onderscheiden door het als enige beschaafd te houden. Maar dat is slechts mijn zinloze mening.
Er is blijkbaar één klant, die betaalt, wie 'betalen' er dan nog mee, BMW?Frits79 zei:Wat wij van achter onze toetsenbord vinden is niet heel belangrijk, de klant wil dit blijkbaar en zij betalen.Wouter82 zei:Wat een droefenisWaarom moet het nou zo'n straatlegale DTM-racer zijn, jammer dat BMW ook zo toegeeft aan dit soort trends...
Heb zelf al 5x een M4 gezien op NL kenteken en ik vind ze prachtigiDS zei:Er is blijkbaar één klant, die betaalt, wie 'betalen' er dan nog mee, BMW?Frits79 zei:Wat wij van achter onze toetsenbord vinden is niet heel belangrijk, de klant wil dit blijkbaar en zij betalen.Wouter82 zei:Wat een droefenisWaarom moet het nou zo'n straatlegale DTM-racer zijn, jammer dat BMW ook zo toegeeft aan dit soort trends...
Trouwens zoveel klanten heb ik nog niet opgemerkt voor deze wagen. Tot nu toe heeft er één exemplaar mijn zicht bezoedeld, gelukkig maar één.
Frits79 zei:Heb zelf al 5x een M4 gezien op NL kenteken en ik vind ze prachtigiDS zei:Er is blijkbaar één klant, die betaalt, wie 'betalen' er dan nog mee, BMW?Frits79 zei:Wat wij van achter onze toetsenbord vinden is niet heel belangrijk, de klant wil dit blijkbaar en zij betalen.Wouter82 zei:Wat een droefenisWaarom moet het nou zo'n straatlegale DTM-racer zijn, jammer dat BMW ook zo toegeeft aan dit soort trends...
Trouwens zoveel klanten heb ik nog niet opgemerkt voor deze wagen. Tot nu toe heeft er één exemplaar mijn zicht bezoedeld, gelukkig maar één.
Zo'n geel kenteken is dan ook een prachtige aanvulling op het ontwerp en dat je hem prachtig vindt: niemand is perfectFrits79 zei:Heb zelf al 5x een M4 gezien op NL kenteken en ik vind ze prachtigiDS zei:Er is blijkbaar één klant, die betaalt, wie 'betalen' er dan nog mee, BMW?Frits79 zei:Wat wij van achter onze toetsenbord vinden is niet heel belangrijk, de klant wil dit blijkbaar en zij betalen.Wouter82 zei:Wat een droefenisWaarom moet het nou zo'n straatlegale DTM-racer zijn, jammer dat BMW ook zo toegeeft aan dit soort trends...
Gelukkig niet, het leven zou saai zijn als je perfect bentiDS zei:Zo'n geel kenteken is dan ook een prachtige aanvulling op het ontwerp en dat je hem prachtig vindt: niemand is perfect![]()
Timo zei:Gaaf ding hoor! En gelukkig zonder hazetanden. Maar toch... snel photoshopje - met een normale grille had ie nog beter gesmoeld.

MB 300SL zei:Dan ben ik “heul” blij dat Passchier het niet voor het zeggen heeft op de ontwerpafdeling van BMW, met zo’n Chinees ogend ding kan het merk toch echt niet aankomen.
Niet dat BMW de laatste paar jaar heel veel moois heeft laten zien (modellen als de iX, XM en de nieuwe (i)7 kunnen mij maar matig bekoren), maar deze 3.0 CSL vind ik echt top. Ik hoop echt dat de sharknose-achtige neus bij meer modellen wordt toegepast, met dit front zou de 4-Serie of de M3 er wat mij betreft in één klap gelikt uitzien![]()
Passchier zei:Even een zijstapje: dit is een shopimpressie van AutoZeitung van de volgende 3-serie. Neusje gebaseerd op de concept i-Vision Circular.
DIT zou ik echt heul tof vinden. Een andere interpretatie van de nieren, een moderne verwijzing naar de dubbele koplampen. Grijpt heel mooi terug op de E30. Want eigenlijk is het na de E30 mis gegaan (kan me de reacties op het glas over de dubbele koplampen op de E36 nog wel herinneren)
![]()