De Schaduw
Startmotor
Heren, kunnen jullie je fittie via pb uitvechten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
R W D zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:R W D zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:...de afgelopen week naar Villa d'Este gekeken? Je wou iets zeggen over restwaardes?
Hahaha wat een vergelijk, volgens mij zie jij jouw opgevoerde ding daar ook al tussen staan. Doet mij denken aan die destijds in India opgenomen reclame van de Peugeot 206![]()
Typisch. Het eerste deel van mijn comment ontwijk je, omdat je wederom in het ongelijk wordt gesteld (turbo issues met o.a. de N54) en vervolgens probeer je middels een persoonlijke steek (wat ook natuurlijk fantastisch gelul betreft, want wat moet mijn (jonge) auto op Villa d'Este) de discussie te ontwijken. Zo typisch voor oninteressante personen met een mening die er niet toe doet.
Maak eens je eigen topic aan over je BMW avonturen. Begin erg geinteresseerd te raken in die fantastische BMW van je.![]()
Eerder haalde je hier de term "opgefokt" aan, nou aan je reactie te zien is die term nog meer op jezelf van toepassing dan op je auto
Over turbo problemen bij BMW, een turbo is altijd een kwetsbaar onderdeel en mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een ongeblazen 6 lijn, maar helaas worden die niet meer nieuw geleverd in een Mercedes of BMW. Maar volgens mij zijn de N54 problemen inmiddels wel verleden tijd.
Oninteressant persoon? Jammer dat jij jezelf zo interessant vind. Ik heb je hier op het forum iiv nog geen interessante bijdrage zien posten, enkel een hoop blabla en betweterigheid.
En tenslotte over Villa d'Este: Je haalt dat er zelf bij als vergelijk, terwijl we het hier over auto's hebben in het segment van de 1-Serie.
Moderator
Dan nog, je hebt 3 jaar garantieiDutchman zei:Nou nou, zo'n digitale rel liever ergens anders uitvechten inderdaad.
Ik heb me overigens heel erg ingelezen en kan echt 0,0 vinden over problemen met de B58 3.0L twin scroll 6 cilinder.
Barri zei:Het is een autokeuze die ik misschien niet snel zou maken als ik het geld heb, ik zou te rationeel denken en dan toch voor een 3-serie of 4-serie gaan. Maar onwijs gaaf dat er mensen zijn die wel een M140 bestellen, want het is gewoon een heel tof ding!
Springbok zei:Een van de dikste auto's van t forum, maar uiteraard weer genoeg azijn..![]()
iDutchman zei:Ja, dat is ook genieten. Het is niet helemaal hetzelfde blok gezien de M140i de B58 motor heeft welke pas in zomer 2016 in de eerste modellen werd gezet. En nu dus in de M140i, 340i etc zit. Ik denk dat de Z4 de N55 motor heeft welke in de M135i zit. Die heeft 20PK minder en 50nm minder dan de B58 in de M140i
B-Real zei:Een vrij recente en nette 114i gaat niet naar de handel bij een BMW dealer denk ik, zo'n nette auto zetten ze lekker zelf in de showroom wellicht zelfs als Premium Selection.
Ben het er wel mee eens dat je de inruilprijs niet helemaal goed kunt vergelijken als je ook een andere/nieuwe auto koopt. Of je nou korting krijgt op de nieuwe of meer terug voor je inruiler is een broekzak/vestzak kwestie natuurlijk. Maakt ook niet uit verder, als het bedrag onder aan de streep maar naar wens is.
Enzo Ferrari zei:Geweldige aankoop! Tuurlijk kun je een 340i bestellen, maar een zes cilinder in zo'n hatchback maakt het toch wel meer een auto voor fijnproevers. Succes nog even met wachten, en alvast veel rijplezier toegewenst!
Ga je deze auto nu wel iets langer houden dan je vorige auto's?![]()
SLB BMW zei:Wat gaaf zeg!
Kan me zo goed voorstellen hoe leuk het is als je vader zo'n brute cabrio voor de liefhebberij koopt.
Staat prima naast jouw toekomstige kanon. Lekker samen naar meetings of evenementen zoals Bimmerfest.![]()
Kristian zei:Geweldige m235. Inderdaad beide auto's voor de liefhebber. Maakt het natuurlijk wel heel makkelijk als je zoveel financiële middelen beschikt om even zo'n auto voor erbij af te tikken. Best bizar eigenlijk. Ik denk dat ik langer nadenk over de aanschaf van een nieuwe fiets.
Kristian zei:Geweldige m235. Inderdaad beide auto's voor de liefhebber. Maakt het natuurlijk wel heel makkelijk als je zoveel financiële middelen beschikt om even zo'n auto voor erbij af te tikken. Best bizar eigenlijk. Ik denk dat ik langer nadenk over de aanschaf van een nieuwe fiets.
\Phaeton W12 zei:Jurgh is een bekende inderdaad, was eerst hobbypoetser op het Audiforum en nu professioneel geworden.![]()
iDutchman zei:\Phaeton W12 zei:Jurgh is een bekende inderdaad, was eerst hobbypoetser op het Audiforum en nu professioneel geworden.![]()
Ja, en hoe! De auto's die de beste man de laatste maanden poetst is absolute Madness. Echt exclusieve wagens overal vandaan.
520d zei:En over die centjes: het blijft frappant om te lezen hoezeer dat hier een onderwerp is. Er zijn wel meer forummers die stevige bedragen voor een auto aftikken, danwel een dure lease-auto rijden.
Is ook niet zo vreemd toch? Dit is en blijft een forum met veel diversiteit. Als je naar het Carclean forum gaat zal niemand raar opkijken dat je honderden euro's uitgeeft aan poetsspullen, hier wel. Als je naar het Audi forum gaat zal niemand raar opkijken dat je een navigatiesysteem besteld van een paar duizend euro, terwijl je daar op het Fiat Panda forum een hele auto voor koopt. Zolang er grote verschillen zijn op een forum zul je altijd mensen hebben die zich daar over verbazen.520d zei:En over die centjes: het blijft frappant om te lezen hoezeer dat hier een onderwerp is. Er zijn wel meer forummers die stevige bedragen voor een auto aftikken, danwel een dure lease-auto rijden.
Micha D. zei:Is ook niet zo vreemd toch? Dit is en blijft een forum met veel diversiteit. Als je naar het Carclean forum gaat zal niemand raar opkijken dat je honderden euro's uitgeeft aan poetsspullen, hier wel. Als je naar het Audi forum gaat zal niemand raar opkijken dat je een navigatiesysteem besteld van een paar duizend euro, terwijl je daar op het Fiat Panda forum een hele auto voor koopt. Zolang er grote verschillen zijn op een forum zul je altijd mensen hebben die zich daar over verbazen.520d zei:En over die centjes: het blijft frappant om te lezen hoezeer dat hier een onderwerp is. Er zijn wel meer forummers die stevige bedragen voor een auto aftikken, danwel een dure lease-auto rijden.
Zo denken sommige mensen dat als je een dure auto rijdt je automatisch veel geld hebt; dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Je kunt ook gewoon andere prioriteiten hebben. Er zijn genoeg mensen die op dure vakanties naar Amerika gaan en daar waarde aan hechten, anderen hechten waarde aan een mooie auto.
En wat iDutchman zegt zal ongetwijfeld waar zijn, dat z'n ouders keihard werken en dergelijke, maar dat betekend natuurlijk niet dat mensen in loondienst die om 5 uur naar huis gaan dat niet doen. Niet iedereen krijgt de kans om een eigen bedrijf te beginnen, ook al zouden ze dat heel graag willen.