Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Manman, wat een dik ding! Zwarte velgen zou ook niet mijn keuze zijn, maar verder alleen maar jaloezie! Nu moet je wel iets minder gaan werken zodat je ook nog tijd hebt er van te genieten![]()
Moderator
Precies. Dat valt meer op in de file dan de snelheidRobEU zei:Kijk, dat snap ik dan wat minder. Waarom dan zo'n opvallende kleur en velgen, als het niet mag opvallen? Ik zou juist die badge erop laten zitten. Het is iets waar je trots op mag zijn, en wat jou onderscheidt van een 114d.
iDutchman zei:Ik overweeg de M140i badge eraf te halen en er echt de ultimate 340PK sleeper van te maken![]()
Ook heb ik zaken zoals een Performance Exhaust niet besteld omdat er anders niks meer voor later is. Ik kan altijd na een half jaar nog besluiten dit te nemen en dan is het weer een hele nieuwe beleving.
Springbok zei:Velgen zijn zo persoonlijk. Zou zelf voor de 461M in ferric zijn gegaan.
Die zijn strakker gelijnd en ogen groter. Heeft vriend van me onder zn Estoril 1![]()
Nico GTR zei:En de 18 inch LM M Dubbelspaak (styling 719 M)in bicolor Jet Black wielen?
iDutchman zei:Ik heb na goed overleg met vrienden en tientallen foto's kijken toch besloten om de 436M ferric grey velgen te nemen. Ik denk dat de configuratie nog last minute gewijzigd kan worden. Anders heb ik pech. We'll see!
Ferric Grey velg, estoril blau en oyster wit(achtig) interieur is denk de goede combo.
Toch bang dat het te 'schreeuwerig' wordt.
Nico GTR zei:Die heb je er nu ook onder alleen dan volledig zwart.![]()
iDutchman zei:Maar ga toch voor de antraciet grijze velg. Pas IMO beter met gehele plaatje idd.
Dank voor de feedback ook op het forum, top!
MBdoubleyou zei:En ik zie dat je heel verstandig geen privacy glass hebt besteld. Veel fraaier dan die bestelwagenlook die je veel te vaak ziet.
Kristian zei:Wat een beest van een auto zeg. Heel gaaf. Gaat denk ik al mooi over de 70K heen met alle opties![]()
De meeste mensen, waaronder ik ook, kunnen daar slechts van dromen. En aangezien hij vast ook weleens buiten de garage wordt geparkeerd hoop ik echt dat ze hem heel laten. Genoeg jaloerse types die andermans geluk graag willen vergallen.
MBdoubleyou zei:Ah, zie het nu. Staat vermeld bij je opties als "extra getint glas achter". Dat is dan weer jammer.
@Niseko: in de koffer van een F20 kan je sowieso niet kijken als de hoedenplank erin zit. En kinderen heeft TS ook al niet.
Ik heb ze ook niet. Op de F20 116d die als leaseauto had heb ik deze optie dan ook vol overtuiging weggelaten. Ik vind het gewoon geen gezicht. Maar goed, smaken verschillen nog altijd..