Guest
@TS Mooie wagen!
Heb je voor mij misschien een link/adres waar ik ook dat hoogglans intrieurlijstje kan bestellen?
Heb je voor mij misschien een link/adres waar ik ook dat hoogglans intrieurlijstje kan bestellen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Kwa geld vind ik het nog meevallen, de ergernis die je er van hebt gehad lijkt me vele malen erger.
Zoals dat beschadigde stuur, ik zou ontploffen!! al is het achteraf wel weer makkelijk te fixen, maar bizar gewoon hoe gemakzuchtig zo'n monteur met een auto omgaat van een ander.
Maar eind goed al goed, nu maar volop genieten van die prachtige wagen !!![]()
Bofkont zei:Ah juist thx voor de aanvullende info, ja dat is wel een serieus prijskaartje, echt jammer.
Ja een een M135i is echt een serieuze sportwagen, kan me voorstellen dat je zoiets wilt, verbruik zal wel een stukje gortiger zijn.
Maar het rijplezier wat er bij komt is geweldig
Als je het kan betalen wis ik het gelijk wel, kopen dat ding!!
En als bonus valt deze ook nog te chippen , dan heb je echt iets gewelddadig!
BleuZ NL zei:Pfff... Het lijkt me ontzettend frustrerend om dat allemaal zo mee te maken!
Maar gelukkig is het probleem nu opgelost en kun je weer lekker van de auto genieten![]()
iDutchman zei:Ik neem hier uiteraard de tijd voor om dit te doen.
Phaeton W12 zei:iDutchman zei:Ik neem hier uiteraard de tijd voor om dit te doen.
Als ik het geld had, zou ik alles in 1x doen, dan heb je er het langst profijt van.
iDutchman zei:Ik spaar momenteel voor een M135i van 2013/2014 welke ik met 10 maanden o.i.d. wil/ga aanschaffen. Dus het geld gaat daarheen.
Phaeton W12 zei:iDutchman zei:Ik spaar momenteel voor een M135i van 2013/2014 welke ik met 10 maanden o.i.d. wil/ga aanschaffen. Dus het geld gaat daarheen.
Binnen 10 maanden al? Je hebt net ruim 2.000 euro geïnvesteerd in een poetsbeurt, spuitwerk etc, en dan de auto nu al weer van de hand doen?Je bent makkelijk met geld
![]()
Bofkont zei:Mooi werk
Maar een spot repair voor een fractie van de prijs was afdoende geweest.