Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lycan_Capri (TSC) zei:Als dat de belichting is vind ik het een aparte kleur
De klep en de bumper springen er uit.
Weet je zeker dat de GT-line in Spanje deels leefbaar was? En dat ze de wagen niet gewoon binnen 6 maanden kort hebben gereden, andere klep erop, standaard bumper erop en in de verkoop.
Het verschil in kleur is echt enorm
(Doet er verder niet aan af dat het een nette auto is)
Nissan GT-R zei:Kun je ze niet opvullen met je lakstift en dan de motorkap laten polijsten? Helpt ook al een heleboel.
iDutchman zei:Nissan GT-R zei:Kun je ze niet opvullen met je lakstift en dan de motorkap laten polijsten? Helpt ook al een heleboel.
Kan! Maar ik zoek echt een professionele oplossing. Ik hen inmiddels wel wat bedrijven gevonden die de pitjes vullen met een sterk goedje (geen lakstift) en dit glad polijsten. Hmm, ga me er nog maar even goed in verdiepen![]()
Elco zei:Mooie auto, goed geconfigureerd ook! Alleen die motor: een 114i? Dat doet mijns inziens wat afbreuk aan het 1 Serie rijden.
Sketcher zei:Wow super. Ziet er netjes uit hoor, zeker met het M packet, velgen en interieur. Gefeliciteerd. Heel veel plezier er mee.
eerriikk zei:Nette auto, maar je gaat toch niet vertellen dat een Beemer minder afschrijft? Thuis eentje voorgelogen zeker? Hahah. Je wilde gewoon wat anders...
Sketcher zei:Raakt dat tunen de fabrieks garantie niet? Geen idee vraag ik me gewoon af.
iDutchman zei:Elco zei:Mooie auto, goed geconfigureerd ook! Alleen die motor: een 114i? Dat doet mijns inziens wat afbreuk aan het 1 Serie rijden.
Allereerst, DANK!Bij dit model is een 114i een 1.6 die exact hetzelfde is als de 116i of 118i en softwarematige begrenst op 102PK voor de bijtelling. Oftewel, de auto zal bij een bekende BMW chiptuner van 102PK naar 150PK gaan middels een softwarematige aanpassing. Slaat echt nergens op maar het is zo.
Er zijn tal van mensen die een 114i kopen en dan van 102PK naar 220PK (+118PK) gaan met een andere ECU software. Nou ben ik dat niet van plan, maar het zal wel gewoon een 116i binnen korte tijd![]()
StrangeWorld zei:iDutchman zei:Elco zei:Mooie auto, goed geconfigureerd ook! Alleen die motor: een 114i? Dat doet mijns inziens wat afbreuk aan het 1 Serie rijden.
Allereerst, DANK!Bij dit model is een 114i een 1.6 die exact hetzelfde is als de 116i of 118i en softwarematige begrenst op 102PK voor de bijtelling. Oftewel, de auto zal bij een bekende BMW chiptuner van 102PK naar 150PK gaan middels een softwarematige aanpassing. Slaat echt nergens op maar het is zo.
Er zijn tal van mensen die een 114i kopen en dan van 102PK naar 220PK (+118PK) gaan met een andere ECU software. Nou ben ik dat niet van plan, maar het zal wel gewoon een 116i binnen korte tijd![]()
Mooie auto!
Wel even nieuwsgierig, wat is precies het verschil tussen een software aanpassing en andere ECU software? Beide is toch een aanpassing van de software van de auto?
uwbuurman zei:Naar verluid? Als in van horen zeggen, of ik hoorde van de buurman van mijn tante haar melkboer z'n nichtje dat...
Nissan GT-R zei:Inclusief nexus?
Voor een detailer zou je zelfs bofkont op het forum kunnen benaderen. Anders weet Carkiller nog een goede.
iDutchman zei:Nissan GT-R zei:Inclusief nexus?
Voor een detailer zou je zelfs bofkont op het forum kunnen benaderen. Anders weet Carkiller nog een goede.
Yes, met tablet en al! Haha! Ja, dat is wellicht een optie!
Nissan GT-R zei:iDutchman zei:Nissan GT-R zei:Inclusief nexus?
Yes, met tablet en al! Haha! Ja, dat is wellicht een optie!
Het was ook erg netjes gedaan. Als je nog een upgrade van je idrive wilt weet ik nog wel een adresje.![]()
Bofkont zei:Zo hey wat een prachtige opvolger, vooral dat interieur is echt om van te smullen zo mooi.
Heerlijk in de opties ook.
Trouwens dikke prijs van die opkoopsite, en zonder gezeik gelijk je wagen verkocht
Kwa detailers kan ik deze van harte aanbevelen, deze man levert ongelooflijk topwerk af.
https://www.detailing.nl/
Aangezien de wagen in Naarden is gekocht is die afstand niet al te gek.
Thx voor de aanbeveling Nissan, maar ik doe het puur hobby matig voor mij zelf en vrienden, ik waag mij liever niet aan dure nieuwe auto's van compleet vreemde mensen.
Kans op schade met detailen is altijd aanwezig, en in die risico's heb ik totaal geen trek.
Bofkont zei:Beste iDutchman,
Wat mankeert er dan precies aan de lak??
Krassen?? Swirls?? of andere gekke dingen??
Bofkont zei:Zo hey gelijk goed bezig , die Jurgen is echt een vakman, krijgt alles gegarandeerd weg
Kabeltje zou je op eBay of alli express kunnen proberen.