iDutchman
Wegverkenner
StrangeWorld zei:iDutchman zei:Enfin, ik heb ook het LCI M sportstuur gekocht vandaag via eBay, dus daar kunnen jullie ook een update over verwachten. Deze dus (zonder flippers):
![]()
Lijkt me gaaf (alhoewel ik het huidige stuur ook mooi vindt). Ik behoud het huidige stuur gewoon en vind ik het niks, dan wissel ik weer om![]()
Ik ben benieuwd welk stuur je precies gekocht hebt. Het stuur op de afbeelding is namelijk niet het stuur dat in Nederland geleverd wordt.
Het stuur op de afbeelding heeft namelijk een "Set-knop" terwijl het in Nederland geleverde stuur daar een "Lim-knop" heeft zitten.
Vraag me af of je geen codering nodig hebt om het werkend te krijgen. Voor zover ik weet zit namelijk op het "oude" M-stuur geen Lim functie.
Succes met de montage!
Ik heb het stuur met exact dezelfde knoppen gekocht als het huidige M stuur. Dus met de SET knop. De Lim functie is mij niet bekend. Ik heb een set knop nodig zodat ik dezeflde functies behoud.
Voor zover ik weet vereist dit geen verdere codering en is het plug and play indien er niks aan de knopindeling gewijzigd wordt. I'll keep us posted!
En als het niks wordt, zet ik 'm weer op Marktplaats. Kan me niet zoveel interesseren, haha