Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BMW Power zei:Super resultaat!! Staat er weer erg strak bij zo!!
En nou niet over een week weer door de wasstraat halen he![]()
Twix zei:Dat ziet er inderdaad weer bijzonder netjes uit, voor zover dat van de foto's te beoordelen is.
Hoeveel was je nu kwijt, als ik vragen mag?
Pietzoveel zei:Ik zou je, gezien alle effort die je hebt gedaan om de BMW weer beter als nieuw te krijgen, adviseren om haar te laten taxeren... Bij totaal verlies (diefstal/brand) krijg je dan wat van je investeringen terug.
Bofkont zei:Dat vind wat te kort door de bocht beste R-W
ieder zijn eigen meug zeg ik altijd maar.
Bofkont zei:Beste Phaeton W12 ,
Heeft u ook weer gelijk in
Beste R-W ,
Nou ik vind dit anders wel een mooie volle auto, uiteraard baas boven baas hou je altijd.
Maar met zoiets als dit zou ik heel erg tevreden kunnen zijn.
BMW Power zei:Prima!
Ik ben ook een onwijze mierenneuker en zoek wel naar de perfecte auto. Vandaar dat het niet echt opschiet denk ikMaar ik snap je overweging als je deze scherp kon kopen.
![]()
ENTE zei:Chapeau.
Ik kan enorm genieten van dit topic en de manier waarop de TS alles grondig aanpakt.
En de enkele zure postings door dit topic komen we ook wel overheen.
Sommige verwacht je al gewoon dat ze gaan komen en van wie, heeft ook wel weer z'n charme...
iDutchman zei:Ze kunnen dus instellen dat in stand 'Comfort' de auto het fabrieksvermogen heeft terwijl als je naar 'Sport' gaat er bijvoorbeeld +110PK wordt vrijgeschakeld. Men die dit niet gelooft raad ik aan zich zich er eerst even te verdiepen.
ENTE zei:Chapeau.
Ik kan enorm genieten van dit topic en de manier waarop de TS alles grondig aanpakt.
Nissan GT-R zei:ENTE zei:Chapeau.
+1
En mensen zullen mij ook voor gek verslijten dat ik dingen laat doen en zelf doe aan mijn auto. Mijn oom zei ook joh dat is het ding niet waard, rijd hem op en gooi hem weg. Nee! Das zonde.
Ook al heb ik hem pas net hij zit al onder mijn huid. En ik denk dat jij hetzelfde met de BMW hebt. Zeker nu denk ik echt dat je er heel erg van kunt genieten hoe die erbij staat. En ik snap absoluut waarom je dit allemaal zo doet en laat doen.
Heel leuk ook om te lezen, dus van mij ook. Ga zo door, en ik ben heeel erg benieuwd hoe jij de tuning gaat ervaren. Al enig idee waar je naartoe gaat? Want er zijn natuurlijk een paar mogelijkheden.
iDutchman zei:Dank! De foto's kunnen niet eens volledig weergegeven hoe mooi het geworden is. De auto is écht helemaal in nieuwstaat. Ik ben intens tevreden.
Al met al (ook met gebruik van een leenauto voor een paar dagen) was het €1700,-. Maar dan doe je het ook all the way!
Phaeton W12 zei:Beste Bofkont, R-W geeft alleen maar zijn eigen mening, zijn eigen meug zeg maar. Hij zegt "imo", dus "wat mij betreft". Op zijn mening valt niks af te dingen, en die is dus ook niet kort door de bocht.
R-W zei:Heb je zeker gelijk in, ik ben alleen van mening dat je dan wel met goed basismateriaal moet beginnen. Om 14 in dozijn leasetoppers op te gaan knappen op dergelijke wijze, tja, kan.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Echter, wat ik wel bijzonder vind is dat je aangeeft midden in het centrum te wonen. Ik ben ook pas in het centrum van een grote stad gaan wonen en merk dat ik daarmee ineens anders tegen mijn auto aankijk. Waar hij eerst droog in een parkeergarage stond, staat die nu buiten op straat file geparkeerd. Ook ik ben een detailfreak, maar merk dat ik dit steeds meer los laat. De realiteit is gewoon dat je hem niet geheel vlekkeloos houdt midden in het centrum. Zo heeft er laatst al iemand tegen mijn bumper gezeten. Paar krassen etc. Tsja, schouders ophalen en doorgaan. Wel extreem zonde als je dan net 1700 euro hebt geïnvesteerd.![]()
520d zei:Phaeton W12 zei:Beste Bofkont, R-W geeft alleen maar zijn eigen mening, zijn eigen meug zeg maar. Hij zegt "imo", dus "wat mij betreft". Op zijn mening valt niks af te dingen, en die is dus ook niet kort door de bocht.
Dat is lekker redeneren....
Op elke mening valt af te dingen, simpelweg omdat je het er oneens mee kunt zijn. En dus mag Bofkont zijn eigen mening (waar ik het overigens erg mee eens ben) daar best tegenover zetten.
Phaeton W12 zei:Als je eens even terugkijkt naar wat R-W zei. Hij vindt 1.700 euro een "belachelijk onzinnige investering in een standaard 1serie imo". Als hij dat zo vindt, dan vindt hij dat toch? Gewoon een mening.
SLB BMW zei:Wat een prachtig resultaat en goede upgrades!
Alleen nog een chipkuurtje en hij is inderdaad helemaal af.
Ik hoop de auto eens in het echt te zien bij Autoradam.![]()
uwbuurman zei:Gaaf man!!! Ik heb mijn eigen 13 in een dozijn leasetopper (320d touring) bij aanschaf, toen 2 jaar oud, een zelfde behandeling gegeven. Ik snap het helemaal.
Ik heb sportstoelen geplaatst, de koplamp sproeiers geplaatst en ook PDC voor. Daarnaast de halve auto laten spuiten. Wat fijn om de auto op smaak te hebben. Jouw auto, jouw wensen!
Dit is mijn BMW, net twee jaar oud en een week in mijn bezit in 2008, eerst de voorzijde, daarna is de complete achterzijde nog gedaan:
![]()
Kortom: lekker doorgaan. Veel plezier met je mooie en volle BMW!!!