BMW X5

Ik vind het tegenvallen. Hij is mij te plat, het machtige SUV gevoel is hiermee weggenomen. Doe mij maar de uitgaande X5 prachtig. Ben benieuwd hoe mensen die echt voor zo'n auto in de markt zijn, dit waarderen...

Je kunt ook gewoon zeggen dat je het dan niet goed hebt gezien. Een X5 valt echt nog wel op in het verkeer, ook tegenwoordig. ;)
nah, opvallen doet hij mi niet meer, gewoon een middenmoot suv

heb nu enkele videos gezien en de buitenkant valt me iig mee, op die ikea kastjes deurgrepen na

billsbro-handgreep-wit__0870027_pe719942_s5.jpg

maar ik weet niet of ik met dat dash met afschuwelijk gemonteerde tablet kan

Ik vind het tegenvallen. Hij is mij te plat, het machtige SUV gevoel is hiermee weggenomen. Doe mij maar de uitgaande X5 prachtig. Ben benieuwd hoe mensen die echt voor zo'n auto in de markt zijn, dit waarderen...
Eens, vind de huidige X5 ook veel (aan)sprekender.
2025-bmw-x5-693a7959598d6.jpg

bda8fd894942d5c2693ff2a57155b84d15b44565.jpeg

Maar ja, Neue Klasse hè.

verkopen de x5'nog zo goed dan? Ik zie ze lang niet meer zo veel als vroeger, iedereen lijkt een range rover of cayenne te hebben. Voor mn gevoel zie ik nog vaker een bentayga dan een x5
ik zie nooit een bentayga.de x5 zie ik behoorlijk vaak hoor meestal in een donkere kleur.dikke bak.

Ontegenzeggelijk gedurfd van BMW, het design van de Neue Klasse.
Maar er is een detail waar ik veel moeite mee heb ... de wielkasten :mad:

Zelfde kaasschaaf die Peugeot ooit bij de lelijke 1ste generatie 3008 gebruikte zie je ook op de X3 en X5.
Jammer, want je kan het niet wegkijken.

Iets teveel, Megane RS van rond 2008 gevoel, maar het geeft de auto igg meer smoel.
Subtiele flared wheel arches zouden deze krachtpatser het beste staan vermoed ik.

Laatst bewerkt:
Wel mooi dat ie een schuifdak heeft, maar als dat dan (zoals te zien in filmpjes) maar net 20cm open kan….

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan