Gerrit Zerken
Startmotor
Ik vind het tegenvallen. Hij is mij te plat, het machtige SUV gevoel is hiermee weggenomen. Doe mij maar de uitgaande X5 prachtig. Ben benieuwd hoe mensen die echt voor zo'n auto in de markt zijn, dit waarderen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
nah, opvallen doet hij mi niet meer, gewoon een middenmoot suvJe kunt ook gewoon zeggen dat je het dan niet goed hebt gezien. Een X5 valt echt nog wel op in het verkeer, ook tegenwoordig.![]()
Eens, vind de huidige X5 ook veel (aan)sprekender.Ik vind het tegenvallen. Hij is mij te plat, het machtige SUV gevoel is hiermee weggenomen. Doe mij maar de uitgaande X5 prachtig. Ben benieuwd hoe mensen die echt voor zo'n auto in de markt zijn, dit waarderen...
ik zie nooit een bentayga.de x5 zie ik behoorlijk vaak hoor meestal in een donkere kleur.dikke bak.verkopen de x5'nog zo goed dan? Ik zie ze lang niet meer zo veel als vroeger, iedereen lijkt een range rover of cayenne te hebben. Voor mn gevoel zie ik nog vaker een bentayga dan een x5
zo bij elkaar..heeft zonder twijfel de 'oude' de voorkeurEens, vind de huidige X5 ook veel (aan)sprekender.
![]()
![]()
Maar ja, Neue Klasse hè.
er komst vast een //M performance model met een wide bodyMaar er is een detail waar ik veel moeite mee heb ... de wielkasten![]()
er komst vast een //M performance model met een wide body
![]()
zoiets![]()
zo rijdend en dat filmpje in het interieur ziet het er toch al een stuk beter uit hè
Oeh altijd fijn . Ff goed voor zitten zo.
Een (zoals van Autogefuhl gewend) uitgebreid filmpje met alle uitvoeringen en veel kleuren.
Moderator