A
Anoniem
Guest
Deze hadden we al gezien maar tonen ook al een hoop van de Z4 M40i
De concept:
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De foto's laten nog geen heel duidelijk beeld zien
BENZine zei:Bij de neus krijg ik een Fiat 124 Spider gevoel, lijkt in niets op een BMW.
D-C zei:Recht van voren doet 'ie me een klein beetje aan de Fiat 124 Spider denken om de een of andere reden.
Durashift zei:Ik begrijp niks van de keuze om 2 'flappen' in de bumper in te bouwen (onder / naast kentekenplaat.).
Mistlamp (of achteruit-rij licht? ) achter slaat ook nergens op.. zeker in combinatie met dat 'M deel' ziet het van een afstandje uit alsof er een trekhaak onder zit..
Zal Toyota er nog iets aardigs van maken?
s velthuis zei:Hoeveel lijnen, gaten en vlakken kun je kwijt op een stuk blik? Waarom niet gewoon een paar strakke lijnen? Over smaak valt niet te twisten, maar veel auto's die algemeen als "mooi" zijn ervaren, hadden het juist van een paar rake lijnen.
Zeer oneens mbt de 7, de F01 vind ik juist zeer goed geproportioneerd, die nieuwe te vadsig. Dus de laatste echt mooie nieuwe BMW is voor mij nóg langer geleden ;-)BENZine zei:De huidige 7-Serie is de laatste echt mooie BMW die mooier is dan z’n voorgangers, alle daarna verschenen modellen vallen tegen. Zo ook deze Z4.
BENZine zei:Ik word er ook nog niet hebberig van.