L
Lamborghini Gallardo
Guest
Dodge Charger
weten vrouwen wat dat is? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
British Racing Green schreef:
Quotevectra2000-driver schreef:
ah, dat grote kasteel net buiten het dorp.
In vergelijking tot jouw lengte zijn alle huizen hier kastelen ...
Zoek ik zes maand dagelijks het internet af, zie ik de wagen gisteren gewoon langs de weg bij een betrouwbare garage staan terwijl ik het schoolrapport van m'n zoon ga ophalen ...
Lamborghini Gallardo schreef:
Dodge Charger weten vrouwen wat dat is?
Hoe warmer, hoe filosifischer :T.anders denkt "men" dat het mij niet interesseert...
Alsof het "men" iets interesseert of het mij iets interesseert,
Jij tart het lotHet is een Mazda, kan dus niet stuk gaan!
Dubbel feest dus. en terecht. beide gefeliciteerd!Tot oprechte verbazing van mezelf en zeker van zoonlief zelf was hij ... geslaagd
Of het ligt aan de bestuurder?naar mijn ervaring vinden vrouwen de muscle cars alleen maar ontzettend lelijk.
British Racing Green schreef:
En mocht het iemand interesseren ...
Tot oprechte verbazing van mezelf en zeker van zoonlief zelf was hij ... geslaagd
Moderator
Gefeliciteerd! Leuk slagingscadeautje, of niet?En mocht het iemand interesseren ...
Tot oprechte verbazing van mezelf en zeker van zoonlief zelf was hij ... geslaagd
Elco (I-Racer) schreef:
Ga je 'm ook nog wat verlagen? Dat hebben eigenlijk al die MX-5jes nodig
Vincent2006 schreef:
mooie auto fijn dat er een bijpassende hardtop bij zit.
die zijn nog wel duur
En wedden dat het dan begint te regenen ...
Met 32 Graden open en de Airco vol op je gezicht, héérlijk!32 Graden is ook geen feest hoor, zonder dak...
Inderdaad, of helemaal weghalennog verfraaiingstipje: verchromen van dat bagagerekje
yvoke schreef:
En laten wij nu dezelfde velgen op de auto hebben liggen..........
Die hier op het forum overigens niet in goede aarde vallen.
Sorry Yvoke,
diezelfde velgen staan goed op een MX-5.
Ze misstaan op zo'n Teutoons gedrocht.
Aldus zullen de velgen van BRG's wagen geappressieerd worden door de forummers, waar die van jouw met de grond gelijk geschaald worden.
Cas
Cas schreef:
Wat een ontzettend gave kar(t).
Ik ben jaloers op je!
Cas
Ik schat dat hij toch echt niet zoveel duurder was dan jouw groene klavertjevier ...
Natuurlijk ... voor die prijs heb jij dan wel een houten stuurtje
500E schreef:
Hij staat wat hoog ja; maar 't misstaat de roadster niet In een roadster zoek je comfort. Feitelijk zou een roadster niet harder dan 140 hoeven lopen. Veel harder rij je er toch niet mee.
Na 2 weken al 1000KM, moet niet gekker worden zeg maar.