A
Anoniem
Guest
Passchier zei:.. . voogens mij doe je t er ook wel een beetje om
Eh.. voogens mij geef ik gewoon mijn mening, niks meer en niks minder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Passchier zei:.. . voogens mij doe je t er ook wel een beetje om
Sport Leicht zei:Passchier zei:.. . voogens mij doe je t er ook wel een beetje om
Eh.. voogens mij geef ik gewoon mijn mening, niks meer en niks minder.

Moderator
iDS zei:vergelijking tussen broertjes:
Moderator
iDS zei:Waarschijnlijk vergeten en de typeplaatjes waren al besteld![]()
Wouter82 zei:iDS zei:vergelijking tussen broertjes:
Waarom heeft de C5 nou eigenlijk de toevoeging X, of andersom, waarom is het niet ook de C4 X? Want het is toch precies hetzelfde idee?![]()
929V6 zei:Ik vraag me eigenlijk af of die zwarte vlakken onder in de koplampen functioneel zijn. Als die nou eens in carrosseriekleur uitgevoerd konden worden, zou de neus er volgens mij erg op vooruitgaan.
Moderator
Volgens mij is het idee juist precies andersom. Die vlakken zitten er en zijn zwart omdat ze samen met de koplampen zogenaamd een groot, driehoekig gat moeten voorstellen.929V6 zei:Ik vraag me eigenlijk af of die zwarte vlakken onder in de koplampen functioneel zijn. Als die nou eens in carrosseriekleur uitgevoerd konden worden, zou de neus er volgens mij erg op vooruitgaan.
Wouter82 zei:Volgens mij is het idee juist precies andersom. Die vlakken zitten er en zijn zwart omdat ze samen met de koplampen zogenaamd een groot, driehoekig gat moeten voorstellen.929V6 zei:Ik vraag me eigenlijk af of die zwarte vlakken onder in de koplampen functioneel zijn. Als die nou eens in carrosseriekleur uitgevoerd konden worden, zou de neus er volgens mij erg op vooruitgaan.
Moderator
Rutger DC zei:Fijn dat Citroën een dergelijke auto weer kan aanbieden. Het product zelf lijkt prima, maar ik vraag me af of Citroën hier veel kopers en leasers mee gaat trekken. Leaserijders weten Citroën in Nederland al lang niet meer te vinden, geloof ik.(..).
Durashift zei:Rutger DC zei:Fijn dat Citroën een dergelijke auto weer kan aanbieden. Het product zelf lijkt prima, maar ik vraag me af of Citroën hier veel kopers en leasers mee gaat trekken. Leaserijders weten Citroën in Nederland al lang niet meer te vinden, geloof ik.(..).
Zakelijke volumemodellen hebben ze niet meer, sinds de Picasso's. Als doet de C5 Aircross het nog wel aardig, volgens mij.
Aan de andere kant: volgend jaar is de BEV bijtelling 16% tot 35 mille, daarboven 22%. Dat 'voordeel' wordt dus kleiner.. en wellicht komen dan D-segmenters wel weer meer in bereik voor de calculerende, zakelijke, rijder die wat nieuws wil en niet voor de klassieke sedan gaat..
Dat moet je misschien ook even uitleggen aan overstekende Bambi's en dergelijke.CD9LOP zei:Idioten die zo rijden horen niet op de weg, slaat nergens op zo te testen. Eindelijk weer een auto met comfort zo lijkt het.
Wouter82 zei:Prijzen
PureTech 130 Business € 37.490
PureTech 130 Business Plus € 40.390
PureTech 130 Feel € 40.390
PureTech 180 Business Plus € 43.190
Hybrid 225 Business € 42.290
Hybrid 225 Business Plus € 45.190
Hybrid 225 Feel € 45.190
Hybrid 225 Shine € 47.990
https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/prijzen-citroen-c5-x-vanaf-e37-490/
Rutger DC zei:Er is goed nieuws voor Stellantis in China, want na jaren van verkoopdalingen van de PSA-merken gaat het eindelijk weer beter. De C5 X heeft een uitstekende start gehad. In november werden er 4.785 auto's verkocht (YTD 8.690), goed voor plek 129 op de lijst van bestverkochte modellen
Rutger DC zei:Wouter82 zei:Prijzen
PureTech 130 Business € 37.490
PureTech 130 Business Plus € 40.390
PureTech 130 Feel € 40.390
PureTech 180 Business Plus € 43.190
Hybrid 225 Business € 42.290
Hybrid 225 Business Plus € 45.190
Hybrid 225 Feel € 45.190
Hybrid 225 Shine € 47.990
https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/prijzen-citroen-c5-x-vanaf-e37-490/
Nou, hier kan weer een streep door. Nog voor de introductie zijn de prijzen met 1.500 euro verhoogd. (..).