Dagdromer - Skoda Superb PHEV & BMW F23 220i - Superb verlaagd

Ze waren niet beschikbaar.
Best vreemd want ze waren de PHEV destijds volop aan het promoten…

Was dus niet de enige getuige het bericht van PauseBreak

Net de Superb opgehaald van de bandenboer. Nog niet echt mee gereden (is immers 100m verderop..) ben iig visueel zeer tevreden. Een mooi stuk lager, waarbij de bovenkant band min of meer gelijk loopt met de rand van het spatbord. Wel (en daar was de bandenman het mee eens) nog een kleine spoorverbreding toepassen. 5mm per kant oid. IIg afgesproken daarmee te experimenteren bij wissel naar winterwielen. Eerst maar eens wat kilometers maken. Ook de banden zijn wat ik hoopte, zitten breder op de velg met een hoekig ipv bol uiterlijk.

nezSGgn.jpeg

oYihnOP.jpeg

tlPWqbJ.jpeg

Staat goed. Ik vind die donkergroene kleur ook mooi zo op de foto's met de schaduw en dat het groen dan toch subtiel tevoorschijn komt.

Door het verlagen is de DCC een beetje van slag. De rijhoogte moet opnieuw ingegeven worden. Geen probleem, rijdt de auto niet minder om. Afspraak gemaakt bij de dealer, ergens vorige week al. Tot eergisteren heb ik alleen overdag gereden en niet gemerkt dat er nog een item aangepast moet worden..... dom dom dom.... Eergisteren midden in de nacht, in de stromende regen, terug gereden van een bruiloft in Schiedam - dacht ik 'hmmm wat een belabberd licht heb ik' om me vervolgens te realiseren dat door het verlagen ook de koplampen nu veel te laag staan. Een strookje van slechts 1m licht in de stromende regen is geen pretje kan ik jullie zeggen. Oops. Weer wat geleerd.

In de Octavia die ik ooit had (ook met automatische hoogteregelng op de ledverlichting) kon ik de 0 waarde makkelijk zelf veranderen met een stelschroef.
Misschien lukt jou dat ook zelf met deze Superb?

Terug
Bovenaan