A
Anoniem
Guest
De man van mijn moeder heeft ook een luxe Clio automaat gekocht uit voorraad. Sla nu je slag zou ik zeggen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bird Nerd zei:De man van mijn moeder heeft ook een luxe Clio automaat gekocht uit voorraad. Sla nu je slag zou ik zeggen
Thema90 zei:@LM
De conclusie dat Fiat veel auto's registreert kan ik niet in jouw verhaal vinden. Als jij dat wel kunt vind ik jou een echte topper.
LM. zei:Thema90 zei:@LM
De conclusie dat Fiat veel auto's registreert kan ik niet in jouw verhaal vinden. Als jij dat wel kunt vind ik jou een echte topper.
Fiat: +134% in Spanje (500L: +721%, Tipo: +193%, beide auto's die normaliter niemand wil hebben)
Frankrijk: +62%
Maar Fiat is sowieso koningin van de zelfregistraties. Veelal 500'jes die later bij verhuurbedrijven worden ondergebracht.
Verder: niet zo minachtend. Sorry dat ik je op je Fiat-teentjes heb getrapt.
MBdoubleyou zei:Die bovenstaande cijfers stonden niet in je verhaal, LM. Zo gek is die opmerking van Thema90 dus niet.
P. Klieder zei:De Audi A4 staat erg hoog zeg.
D-C zei:P. Klieder zei:De Audi A4 staat erg hoog zeg.
Op #108 in september. Maar dat bedoelde je zeker niet![]()
speedtouch zei:Het getal achter de Ford Fiesta kan niet correct zijn (9203).
LM. zei:De plek van de Mokka X is nu haast volledig ingenomen door de Crossland. Gelukkig komt er volgend jaar een opvolger.
D-C zei:LM. zei:De plek van de Mokka X is nu haast volledig ingenomen door de Crossland. Gelukkig komt er volgend jaar een opvolger.
Ik was nog vergeten te vermelden dat GM Opel een van de grote WLTP-verliezers is. PSA Opel zit wel goed, zie ook het document in het WLTP-topic. Aanzienlijk gestegen BPM voor de Karl, Corsa (met antieke 1.4 non turbo), Astra, Mokka etc. en de Crossland X en Grandland X nauwelijks meer, de Crossland zelfs minder.
Welke niet-premium D-segmenter doet het wel goed? Degene die in dit segment winkelde koopt of een C-segmenter of een SUV of een premium. Kijk naar de Volvo V60. Zelfs de VW Passat die vroeger in de top tien stond verkoopt bedroevend.Cdlop zei:Begrijp niet dat de Mazda 6 het zo matig doet. Mooie wagens en goed geprijsd ook in de lease, onbegrijpelijk.
zeebra zei:Welke niet-premium D-segmenter doet het wel goed? Degene die in dit segment winkelde koopt of een C-segmenter of een SUV of een premium. Kijk naar de Volvo V60. Zelfs de VW Passat die vroeger in de top tien stond verkoopt bedroevend.Cdlop zei:Begrijp niet dat de Mazda 6 het zo matig doet. Mooie wagens en goed geprijsd ook in de lease, onbegrijpelijk.
speedtouch zei:Begrijp ik het goed, dat álle auto's die na 1 september 2018 verkocht zijn, voldoen aan de WLTP?
Cdlop zei:zeebra zei:Welke niet-premium D-segmenter doet het wel goed? Degene die in dit segment winkelde koopt of een C-segmenter of een SUV of een premium. Kijk naar de Volvo V60. Zelfs de VW Passat die vroeger in de top tien stond verkoopt bedroevend.Cdlop zei:Begrijp niet dat de Mazda 6 het zo matig doet. Mooie wagens en goed geprijsd ook in de lease, onbegrijpelijk.
Idd. Maar wel opvallend. Veel bedrijven laten personeel ook niet meer D segment kiezen maar C segment of de enkele gelukkige een premium D segment.
Maar dat de Mazda zo slecht verkoopt vind ik persoonlijk jmmr, want echt heel goede wagen die wellicht geen premium status heeft maar zeker niet onder doet voor de geijkte premium wagens.
Moderator
En nieuwe registraties vanaf 1 september kunnen ook nog NEDC auto's zijn, die moesten dan al op een bepaalde datum geproduceerd zijn en door de betreffende importeur zijn aangemeld voor de restantregeling, dan mag ie nog na 1 september op kenteken.Total Loss zei:speedtouch zei:Begrijp ik het goed, dat álle auto's die na 1 september 2018 verkocht zijn, voldoen aan de WLTP?
Voor zover ik weet niet.
Afgelopen maanden hebben een hoop fabrikanten extra auto's gefabriceerd en voor 1 september op kenteken gezet.
Deze auto's voldoen dus niet aan de WLTP maar mogen nog wel ( ik geloof een jaar lang ) verkocht worden.
Koop je dus nu zo'n auto ben je dus wel eerste eigenaar maar de auto is wel al een paar maanden oud.
Correct me if I am wrong.
zeebra zei:Welke niet-premium D-segmenter doet het wel goed? Degene die in dit segment winkelde koopt of een C-segmenter of een SUV of een premium. Kijk naar de Volvo V60. Zelfs de VW Passat die vroeger in de top tien stond verkoopt bedroevend.
D-C zei:Oktober 2018
(..), de oude Mercedes-Benz B-klasse in de afprijsbak (#31), (..)
HarrieD zei:Maar even serieus. Bij dit mooie merk moet wel wat gebeuren.
s velthuis zei:HarrieD zei:Maar even serieus. Bij dit mooie merk moet wel wat gebeuren.
Waarom? Als alles toch hetzelfde is, is er geen reden meer om zoveel verschillende merken te hebben. Wat is de meerwaarde van Honda dan nog? Subaru was wel altijd een bijzondere eend in de bijt. En verkocht voor geen meter. Bijzonder moeten we niet. Vraag een aanbod.
Total Loss zei:speedtouch zei:Begrijp ik het goed, dat álle auto's die na 1 september 2018 verkocht zijn, voldoen aan de WLTP?
Voor zover ik weet niet.
Afgelopen maanden hebben een hoop fabrikanten extra auto's gefabriceerd en voor 1 september op kenteken gezet.
Deze auto's voldoen dus niet aan de WLTP maar mogen nog wel ( ik geloof een jaar lang ) verkocht worden.
Koop je dus nu zo'n auto ben je dus wel eerste eigenaar maar de auto is wel al een paar maanden oud.
Correct me if I am wrong.
Anderson zei:We zouden eens wat Amerikaanser mogen worden.
Auto's als de Opel Karl (#8, au...) en Adam (#115) verdwijnen in de loop van volgend jaar. Dat zullen de Opel-dealers hier ten lande niet leuk vinden.