Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stif zei:Mooie wagen,en een hele late idd.
Maar met dit soort info zie ik liever een foto dan een linkje![]()
Boerke zei:Volgens rdw.nl is er nog een oudere. Die is niet geexporteerd maar heeft geen geldige APK. HZ-83-JK.
Rob0032 zei:929V6 zei:Rob0032 zei:Boerke zei:Volgens rdw.nl is er nog een oudere. Die is niet geexporteerd maar heeft geen geldige APK. HZ-83-JK.
Precies, en het gaat om auto's met een geldige apk. [/url]
Nee, het gaat om auto's waarvan mag worden aangenomen dat ze nog bestaan. Dit exemplaar bestaat in elk geval ook nog:
![]()
Hoe weet je dat dan? Die foto is acht jaar oud. Ik heb recentere beelden van deze auto gezien, en het is aannemelijker dat de auto niet in deze hoedanigheid meer bestaat, laat staan rondrijdt. Formeel gezien is 'ie alleen nog niet gesloopt, want dat is het enige lot dat deze auto beschoren is.
Rob0032 zei:Dat weet ik, daarom zeg ik ook dat 'ie formeel nog niet gesloopt is. Op YouTube staan al twee jaar jongere beelden van de auto, inclusief 2,5 liter dieselmotor. Ik heb nog recentere foto's gezien, ik zal eens kijken of ik die hier kan posten.
hoe bedoel je? ik ga er gewoon goed mee om hoor, als ik ze niet gekocht had ooit waren ze allang verschroot in iedergeval, ik gebruik ze waar ik ze voor gebouwd heb, in iedergeval staat er 1 te wachten op restauratie, de hr-01-nk, deze is nog onversleuteld en met zo goed al geen roest.Rob0032 zei:Als je ziet hoe ermee omgegaan wordt dan vrees ik een niet al te lange toekomst. Maar goed, ze bestaan nog. Dat is al heel iets...

rzasa zei:Een mooiere foto van de jongste E-Kadett.
https://www.speurders.nl/overzicht/autos/opel-kadett-e-c1-6nz-gt-frisco-154204415.html?sr_ab=0&no_qs=True&max_bouwjaar=2000
![]()
Er is nog een oudere Accord sedan. De 26-VX-05 is van 20-06-1978. Dit is de oudste originele nederlander met geldige APK.Phoenixrood74 zei:Leuke toevoeging (als ik zo onbescheiden mag zijn): de oudste origineel Nederlandse Honda Accord I (27-09-1978). Meer foto's in het Wat zag je voor bijzonders vandaag-topic.
![]()

Nissan GT-R zei:Ik zag in het overzicht dat er een Kangoo I was met geel kenteken 57ZB als jongste.
Ik wil de oudste Kangoo II nomineren, 95-ZP-VS hij is namelijk besteld op het moment dat de dealer die mogelijk had. Dus ik ben benieuwd of er mensen waren die een oudere hebben. Het is een family en hij staat op geel kenteken![]()
929V6 zei:@Niels,
Bedankt.
Nissan GT-R zei:Ik zag in het overzicht dat er een Kangoo I was met geel kenteken 57ZB als jongste.
Ik wil de oudste Kangoo II nomineren, 95-ZP-VS hij is namelijk besteld op het moment dat de dealer die mogelijk had. Dus ik ben benieuwd of er mensen waren die een oudere hebben. Het is een family en hij staat op geel kenteken![]()
Dank je, maar het overzicht heeft alleen betrekking op modellen die vóór het jaar 2000 geïntroduceerd zijn.
Stefan-V6 zei:Wordt de lijst eigenlijk nog bijgehouden? Ik zie een heleboel updates er nog niet bijstaan...
Klassiekerrijder zei:Tip: met een incognito-venster in je browser kun je onbeperkt kentekens opvragen.