Guest
Die stadsrechten zijn nog wel een dingetje hier ja
ben benieuwd naar je andere spots 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Erikje zei:*Afentoe: die Chrysler ES is inderdaad superleuk! In welke stad is die gefotografeerd? Ik weet dat er hier in Hengelo namelijk ook eentje moet staan. (de uitvoering weet ik niet) Althans, toen ik een aantal weken geleden toevallig daarlangs fietste stond hij er nog. Als ik weer eens de beschikking heb over een fototoestel zal ik hem zeker gaan zoeken!
Het zal ook wel geen turbo zijn, maar als ik hem weer zie zal ik sowieso het kenteken noteren; dan kan ik opzoeken welke uitvoering hij is.afentoe zei:Ik ben benieuwd naar 'jouw' ES, volgens rdwdata.nl is 'die van mij' de enige Turbo, maar ook een gewone LeBaron/ES vind ik zeker de moeite waard!
Vergeet die maar weer gauw, de informatie daar is sterk verouderd! Bovenaan staan 't Gilde en de Ooijevaar, met 7 resp. 34 exemplaren van het gezochte type. Helaas: 't Gilde doet al jaren niet meer aan onderdelenverkoop, en bij de Ooijevaar gaat dit type na een paar dagen al de pers in (met alles er op en er aan).Charger zei:www.sloopautozoeker.nl

Dit type kenteken wordt gebruikt voor auto's die op dat moment worden gestolen.Bodo zei:Weet iemand wat voor kenteken het is? Werkelijk nog nooit gezien. NL logo maar afwijkend lettertype en letter/cijfercombinatie:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xta1/t31.0-8/14711038_1080847112034922_1247215102394194958_o.jpg

XBXG zei:

Moderator
Juist welD-C zei:Niet echt een atypische diplomatenauto, zo'n Volvo 440.

Te laatD’Oh zei:Wat grappig, ik zie die Passat bijna altijd aan de Zandvoortse boulevard geparkeerd staan! De laatste foto die ik er van maakte dateert alweer van augustus 2012! Snel maar weer eens een foto maken voordat de roestduivel zijn slag slaat...