A
Anoniem
Guest
Deel 2 van september:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

PicsArt_1413476558113 by chevy4ever1972, on Flickr
PicsArt_1413476627700 by chevy4ever1972, on Flickr

Untitled by twan238, on Flickr
by twan238, on Flickr
by twan238, on Flickr
by twan238, on Flickr
by twan238, on Flickr
by twan238, on Flickr

Phoenixrood74 zei:@D'oh: prachtige spots!De gegevens over de Panhards zullen ongetwijfeld kloppen, want de 24 CT was eigenlijk dezelfde auto als de 24 BT, maar dan met een kortere wielbasis.
D' oh zei:Deze spots zijn echter extra bijzonder omdat het figuranten zijn in een nieuwe televisieserie
D' oh zei:
sjoerd95 zei:Allereerst deze leuke Renault 16 TX met ONK. Hij zag er nog erg netjes uit.
[url]https://farm4.staticflickr.com/3927/15551820752_60b7512efc_c.jpg[/url]
[url]https://farm4.staticflickr.com/3933/15548297691_ed5b5d8f1b_c.jpg[/url]
[url]https://farm6.staticflickr.com/5609/14930222324_9f8af58f0e_c.jpg[/url]
Phoenixrood74 zei:@D'oh: prachtige spots!De gegevens over de Panhards zullen ongetwijfeld kloppen, want de 24 CT was eigenlijk dezelfde auto als de 24 BT, maar dan met een kortere wielbasis.
XBXG zei:
D' oh zei:(Bedankt, Rob! Verdeel ze nou eens!)
rzasa zei:(Wat ik overigens jammer vind, is dat auto's in series en films 9 van de 10 keer zo glimmen.)
Gijs571 zei:Ik zit er trouwens over te denken om een nieuwe camera aan te schaffen. Weet er iemand misschien een goede die ook niet al te duur is?
Gijs571 zei:Heel veel mooie foto's D'oh!Verder ook erg mooie Nissan Sunny en ZX Volcane.
Gijs571 zei:Ik zit er trouwens over te denken om een nieuwe camera aan te schaffen. Weet er iemand misschien een goede die ook niet al te duur is?
Iemand?
Gijs571 zei:Ik zat te denken aan een camera die goede kwaliteit geeft, maar toch niet al te duur is. Ik ben afgelopen weekend naar 100% Tuning geweest, en mijn huidige camera had echt moeite daar in die hal. Verder is het ook echt een joekel van een ding en begint hij ook oud te worden. Budget, tja... Zou 200 genoeg zijn?

Die importkentekens waren me ook opgevallen. Zouden de makers dat nu echt niet door hebben? Wat me ook opvalt is dat het over het algemeen niet echt auto's zijn die in groten getalen rondreden (Panhards, Consul Capri). Als het gaat om een representatief straatbeeld zijn er bijzondere keuzes gemaakt.Rob0032 zei:Ik vind het veel meer jammer dat een aantal auto's een importkenteken hebben. Maar ja, dat is de Nederlandse knulligheid op het gebied van film. Hopelijk is het niet zo tenenkrommend als de Heineken Ontvoering, want dat was pas erg.![]()
Phoenixrood74 zei:Die importkentekens waren me ook opgevallen. Zouden de makers dat nu echt niet door hebben? Wat me ook opvalt is dat het over het algemeen niet echt auto's zijn die in groten getalen rondreden (Panhards, Consul Capri). Als het gaat om een representatief straatbeeld zijn er bijzondere keuzes gemaakt.Rob0032 zei:Ik vind het veel meer jammer dat een aantal auto's een importkenteken hebben. Maar ja, dat is de Nederlandse knulligheid op het gebied van film. Hopelijk is het niet zo tenenkrommend als de Heineken Ontvoering, want dat was pas erg.![]()
Klassiekerrijder zei:Je kunt ook altijd 'valse' platen maken en erop hangen voor de opnamen, is bij de Heineken-ontvoering ook gebeurd. Kwestie van aandacht voor details.
Klassiekerrijder zei:En inderdaad, je zou op zijn minst een paar Kevers en 2CVs verwachten.
Voor dat bedrag kan je toch wel een goede compactcamera halen lijkt me. Ik heb zelf een Nikon Coolpix S6400 en ben er zeer tevreden over. Veel mogelijkheden en verschillende standen. Een spiegelreflex lijkt leuk, en ze maken zeker wel mooie(re?) foto's, alleen om elke dag zo'n gevaarte mee te moeten slepen schiet niet echt op. Ik heb mijn camera vrijwel altijd op zak of (tijdens het rijden) in de auto liggen. Zo kan je alles fotograferen wat je ook maar tegen komt.Gijs571 zei:Ik zat te denken aan een camera die goede kwaliteit geeft, maar toch niet al te duur is. Ik ben afgelopen weekend naar 100% Tuning geweest, en mijn huidige camera had echt moeite daar in die hal. Verder is het ook echt een joekel van een ding en begint hij ook oud te worden. Budget, tja... Zou 200 genoeg zijn?
929V6 zei:In veel buitenlandse historische films schort er ook vaak van alles aan de autokeuze. Dat is echt geen typisch Nederlands verschijnsel. Het is gewoon lastig om een authentiek straatbeeld te creëren, omdat veel bread-and-butter auto's van vroeger nauwelijks meer zijn te vinden. En dan moet de eigenaar ook nog bereid zijn deze voor de film beschikbaar te stellen.
Astrawez zei:Nette Ascona (bijna jammer dat hij op lpg loopt)
Daar kan ik me nu weer ontzettend aan ergeren.Klassiekerrijder zei:Je kunt ook altijd 'valse' platen maken en erop hangen voor de opnamen, is bij de Heineken-ontvoering ook gebeurd. Kwestie van aandacht voor details.
En inderdaad, je zou op zijn minst een paar Kevers en 2CVs verwachten.
Moderator
stoterstangen90 zei:Daar kan ik me nu weer ontzettend aan ergeren.Klassiekerrijder zei:Je kunt ook altijd 'valse' platen maken en erop hangen voor de opnamen, is bij de Heineken-ontvoering ook gebeurd. Kwestie van aandacht voor details.
Als je die kentekens dan in je app invult merk je direct dat het niet klopt.
Alleen waren er toen nog geen apps.stoterstangen90 zei:Daar kan ik me nu weer ontzettend aan ergeren.Klassiekerrijder zei:Je kunt ook altijd 'valse' platen maken en erop hangen voor de opnamen, is bij de Heineken-ontvoering ook gebeurd. Kwestie van aandacht voor details.
stoterstangen90 zei:Daar kan ik me nu weer ontzettend aan ergeren.Klassiekerrijder zei:Je kunt ook altijd 'valse' platen maken en erop hangen voor de opnamen, is bij de Heineken-ontvoering ook gebeurd. Kwestie van aandacht voor details.
Moderator
Alset zei:Op zaterdagavond is er op NPO2 om 21.05 de serie Nederlands Hoop, die in 2014 speelt en waarin ze behalve in een Renault Laguna ook rijden in een geërfde Ford Taunus van 1976. Mét kloppend origineel Nederlands kenteken. Kijk daar dan naar, en zoek dat kenteken dan op. Voor de ont-ergerning.