Na tijden van afwezigheid zal ik bij deze wel even wat feedback schrijven hier. Ik twijfel nog of ik zelf ook nog posts met foto's aan blijf maken aangezien topic's (als ze eenmaal vol zijn en op slot zitten) worden verwijderd. Dat vind ik zonde.
Afijn;
Ik voorzie nu alleen de laatste pagina.
GD: AX-en zijn goede auto's om ondertussen vast te leggen. De afgelopen jaren slechts sporadisch een vastgelegd maar ondertussen is het wel tijd om ook deze auto's vast te leggen.

De Caprice Wagon heb je mooi vastgelegd. Ik neem aan dat de boom een groot deel van de kerk (?) erachter liet verdwijnen? De Belgische Lancer is overigens een plaatje! De DS in de Westerscheldetunnel staat er goed op. Jammer van de vrachtwagen en Skoda...
@citroenAZU: De eerste Kever is prachtig vastgelegd! Leuk ook, de zwaaiende mevrouw. Net als de leuke DAF-bestel (?), die staat er ook fantastisch op! De Charmant is mijn favoriete spot van je post, hoewel de Peugeot-stationwagon ook erg leuk is! En och, die Tercel mag er ook wezen.
@Niels: Fraaie snelwegspots van alle drie de Citroëns! Die asociale Mercury-rijder zeg...

De Opel GT met origineel Nederlands kenteken is ook erg gaaf! En de origineel Nederlandse 405! Wat oogt de neus 'rustig' van die auto, ik hoop dat je snapt wat ik bedoel?
@afentoe: Leuke spiegelfoto!
@smarter: Inderdaad, een fraaie plaat! Goed gelukt!
@Astrawez: Bijzonder die Fiat 600! Uit Californië? De Astra Wagon vind ik ondertussen ook een erg leuk model worden. Een paar jaar terug gunde ik die geen blik waardig maar nu...

De Senator en de Duett zijn leuke spots. Fototechnisch de Duett, spotwaardig de Senator! De 2002 is een prachtige actiefoto! Zou de eigenaar balen dat hij met z'n mooie BMW in de regen terecht is gekomen? De Volvo 66 is trouwens ook

!
@afentoe: Leuk shot van die International Scout! Die PV544 is ook erg gaaf!
@GD: Dat matzwarte zie je tegenwoordig gelukkig steeds minder vaak is mijn ervaring. En als je het al ziet dan zijn het vaak van die sloop-Amerikanen. Helaas deze Volvo dus ook... Fraaie RX-7 trouwens! De foto van de 280C is overigens echt

! Net als de foto van de Eend langs de A58!
@Niels: Dat zijn de leukste verrassingen, een oldtimer in de ochtendspits. Ik kom ze niet vaak tegen op weg naar werk... Mooie platen van de Triumph! Net als de Peugeot!
@Timo1990: Leuke plaat van de SM! De verkleurde 33 is trouwens ook een leuke spot! Volgens mij heb ik de 616 al vaker voorbij zien komen in voorgaande topic's maar het blijft een mooie spot+plaat!
@GD: Prachtige Mustang, steekt een beetje af tegen de smalle, grauwe straat waar hij lijkt te rijden. Die Fisker Karma's zag ik een aantal jaar geleden nog best vaak rijden. Tegenwoordig zie ik ze inderdaad nooit meer. Leuke plaat van de Jeep en Mazda in dezelfde straat. En wat een prachtige Riley! Met name het origineel Nederlandse kenteken is een supermeerwaarde wat mij betreft!
@D. Elzinga: Leuk hoe de Peugeot op lijkt te gaan in de stenen rechts...
@afentoe: Leuke 604, is zo'n dakkoffer niet een beetje heiligschennis? Ik dacht dat dit een luxemodel was en daar vind ik zo'n dakkoffer dan niet bij horen. Overigens zou ik er zo zelf wel gewoon mee rondrijden, dat wel.

Die Bluebird is erg gaaf. Ik dacht die Bluebird ook te hebben gezien op Youngtimer Event in Amsterdam maar dat is een andere met
-08- in het midden.
@GD: Ik acht de kans groot dat de leuke, witte Bluebird op export is gezet? :'( Leuke 626 trouwens die je mooi, zonder andere auto's erop, hebt weten vast te leggen!
@Niels: Die Benz in de parkeergarage heb je mooi vastgelegd! Doe je dat uit 'de losse pols' of heb je een statief? Ik vind de wit/paarse Impala erg leuk met deze kleurstelling. Weer eens wat anders dan matzwart.
@citroenAZU: De 70-51-ZV zag ik gisteren nog in Haarlem rijden. Volgens mij rijd die wat af. Zeer fraaie Audi 100 trouwens! En die Taunus met origineel Nederlands kenteken! En die Porsche 911, wat een fraaie herfstplaat zeg zo door die straat!