Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Mooi spul! Zo te zien een erg fraaie 924 turbo... maar wat een lelijke LED-achterlichten op die 308D. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon Dirk zei:@D'oh ik zou het serieus jammer vinden als je hier niet meer je spots deelt. Ik merk dat ik tijd te kort kom om altijd alles op Flickr bij te houden dus ben ik blij met de verzameling spots hier. In dit topic is het makkelijk door scrollen en genieten, het zou jammer zijn als de bijdrage hier nog minder wordt.

Niels. zei:Leuk om te zien dat het plaatsen van spots hier (nog steeds) wordt gewaardeerd. Zelf bekijk ik spots van anderen liever op Flickr, maar mijn foto's hier plaatsen doe ik graag, zoals onderstaand rijtje van vorige week:
Leuke Citroën AZ uit 1969. De meeste 2CV's die ik zie zijn minimaal 10 jaar jonger.
![]()

69-FD-ZH by azu250, on Flickr
74-BH-KP by azu250, on Flickr
6-ZLH-20 by azu250, on Flickr
DE-13-16 by azu250, on Flickr
23-10-EG by azu250, on Flickr
93-89-FM by azu250, on Flickr
DS-XX-33 by azu250, on Flickr
ZH-02-KG by azu250, on Flickr
08-47-DK by azu250, on Flickr
01-DG-RG by azu250, on Flickr
DH-67-00 by azu250, on Flickr
34-90-GS by azu250, on Flickr
DSC_3850 by azu250, on Flickr
KJ-056-H by azu250, on Flickr
84-03-FD by azu250, on Flickr
DZ-12-90 by azu250, on Flickr
DH-98-51 by azu250, on Flickr
DSC_2941 by azu250, on Flickr
NB-06-VZ by azu250, on Flickr

Klassiekerrijder zei:Leuk, die vroege Dyane! Mijn ouders hebben een paar jaar rondgereden in een Dyane 6 Commerciale met kenteken ...-GM. Alleen jammer dat deze helemaal is gerestaureerd met nieuwere onderdelen: grill, bumpers, emblemen, achterklel. Vermoedelijk zijn de oude delen niet meer te leveren.
Opel Kadett 1.4S Sedan by 325ixbaurtc2, on Flickr
Volkswagen 412 Pick-Up by 325ixbaurtc2, on Flickr
Chevrolet Caprice Classic Wagon by 325ixbaurtc2, on Flickr
Ford Sierra 1.6GL Turnier by 325ixbaurtc2, on Flickr
Volkswagen Golf GL Cabriolet by 325ixbaurtc2, on Flickr
Volkswagen Passat CL Sedan by 325ixbaurtc2, on Flickr
Pontiac Fiero by 325ixbaurtc2, on Flickr
Citroën DS23i.e. by 325ixbaurtc2, on Flickr
Volkswagen Kever by 325ixbaurtc2, on Flickr
Citroën BX TZD Turbo by 325ixbaurtc2, on Flickr
Renault 11 automatic by 325ixbaurtc2, on Flickr
Citroën 7C Traction Avant by 325ixbaurtc2, on Flickr
Opel Vectra B2=>nieuw gekocht door mijn ouders, 2006 ingeruild op de Avensis welke mijn moeder nog altijd rijdt. by 325ixbaurtc2, on Flickr
Citroën CX20RE Break by 325ixbaurtc2, on Flickr
Porsche 968 by 325ixbaurtc2, on Flickr
Volvo 210 Duett by 325ixbaurtc2, on Flickr
Renault 4 by 325ixbaurtc2, on Flickr
BMW 320i E30 by 325ixbaurtc2, on Flickr
Volvo Amazon by 325ixbaurtc2, on Flickr
BMW 320i E30 Luchjenbroers by 325ixbaurtc2, on Flickr
BMW 320i E30 Luchjenbroers by 325ixbaurtc2, on Flickr
BMW 520/4 E12 by 325ixbaurtc2, on Flickr
Volkswagen Scirocco GT II by 325ixbaurtc2, on Flickr
Jaguar XJS H.E. by 325ixbaurtc2, on Flickr
Alpina B12 5.7 by 325ixbaurtc2, on Flickr
06-NJ-90 by azu250, on Flickr
LG-GP-56 by azu250, on Flickr
DR-03-96 by azu250, on Flickr
F64 OVS by azu250, on Flickr
HV-TS-16 by azu250, on Flickr
32-RGL-7 by azu250, on Flickr
JX-71-RT by azu250, on Flickr
PZ-68-JL by azu250, on Flickr
NS-391-N by azu250, on Flickr
V-029-JD by azu250, on Flickr
BE-89-17 by azu250, on Flickr
21-DA-42 by azu250, on Flickr
29-92-SU by azu250, on Flickr
84-TZ-TR by azu250, on Flickr
HX-PP-22 by azu250, on FlickrVanaf +/- 1985 verviel de naam Santana en werd ie simpelweg Passat sedan genoemd (in zelfde dezelfde periode verdween officieel ook de VW Derby definitief, in NL al eerder)Graad Raaijmakers zei:Hele mooie spots weer...maar die vw Passat,is dat geen Santana? Of ben ik nu gek
Klassiekerrijder zei:Mooie spots! De okergele Ascona A van CitroenAZU staat hier in Utrecht, en heeft een paar jaar geleden een kettingbotsing meegemaakt. Hij is rechtsachter serieus krom.
Hij was achter serieus krom, anders kan je er echt niet mee rijden.Klassiekerrijder zei:Mooie spots! De okergele Ascona A van CitroenAZU staat hier in Utrecht, en heeft een paar jaar geleden een kettingbotsing meegemaakt. Hij is rechtsachter serieus krom.
Er zit een deuk in, dat betekend niet dat hij krom is. Daarbij kan je hem gewoon weer maken.- Quatrelle - zei:
Je kan op de foto zien dat de achteras niet krom is, daarnaast is het aan de eigenaar om hem te laten herstellen of niet. Wat jij vind wat ik wel of niet kan zien dat is jou mening, die leg ik naast mij neer en trek mij er niks van aan, dat jij het niet ziet das jou probleem.Klassiekerrijder zei:Ik zal jou voortaan oproepen als schade-expert, je kunt al op een foto van een afstandje zien wat er mis is alsof je ernaast hebt gestaan. Misschien kun je 'm meteen instralen als je toch bezig bent.
Ja, ala je een complete nieuwe kont, een zijkant en een deel van de bodemplaat ergens vindt kun je 'm herstellen. Gelukkig vind je Ascona A-delen op elke straathoek en ze zijn goedkoop. Oh ja, en er moet nog wat gericht worden om de rest aan te laten sluiten op de nieuwe delen. Kost al met al -als je de delen ergens vindt- aan arbeid minstens evenveel als een Ascona in topstaat.
Je moet niet gaan discuseren over dingen waar je klaarblijkelijk geen verstand van hebt. Jij komt aan met dat hij krom is. Voor de rest geloof ik je meteen als je zegt dat je hem wekelijks gezien hebt en dat je de veranderingen gezien hebt.Klassiekerrijder zei:Jouw probleem, niet jou. Bezittelijk.
Ik neem aan dat de as er niet scheef onder staat, want er wordt inderdaad mee gereden. Zegt trouwens ook niet alles, maar dat terzijde. Ik heb ook gezien wat er in de loop van de jaren aan is gedaan, ik heb 'm wekelijks gezien. Inmiddels past de achterklep weer min of meer, die moest in eerste instantie met duct tape dichtgehouden worden. Er is aan alle kanten aan getrokken want het rechter achterscherm stond eerst flink naar buiten en de achterlichten pasten niet meer. Het rechter achterscherm zit nu vol plamuur die helaas aan het barsten is. De voorkant lijkt er beter vanaf te zijn gekomen, de bumper heeft de tik opgevangen. Vermoedelijk is hij van achteren opgedrukt.
Ik moet mezelf alleen nog steeds aanleren om me hier niet in discussies te mengen waar bepaalde figuren hun kop opsteken die het altijd beter denken te weten. Spuugwedstrijd met een lama, of zo. Helaas lopen er hier nogal wat van die figuren op AW rond, en ze hebben dit subforum ook ontdekt als plaats om hun -doorgaans negatieve- bijdrage te leveren..
In de categorie kansloze opmerkingen.Klassiekerrijder zei:Prettige avond, lama.
Terug naar het auto's spotten...
MR PMG zei:Misschien ligt het aan mij, maar ik vind de diverse discussies met Zombies vaak een wat nare ondertoon hebben. Niet prettig om te lezen iig.
Sjon77 zei:"Spots van mijn kant": stug volhouden => heerlijk![]()

ginkelvanmichiel zei:wat een gave foto met die Accord! Zou zo uit de jaren 80 kunnen stammen qua setting![]()