Gewoon Dirk
Wegverkenner
Ik heb ook nog wat spotjes liggen, ditmaal uit Katwijk.
Zaterdag ben ik daar even geweest, onderweg kwam ik ook al wat leuke auto's tegen
Zo begon het met een Mercedes-Benz ML55 AMG uit 2004.
Bij Rotterdam zag ik deze Toyota Carina II uit 1991 met origineel Nederlands kenteken.
Ook zag ik daar deze Hummer H2 uit 2008.
Tussen Rotterdam en Delft zag ik een Volkswagen Golf Variant Van uit 2000.
En bij Den Haag een Citroën C6 uit 2011
Ook zag ik daar een Honda Civic Sedan rijden.
En een Chevrolet ElCamino uit 1969.
Eenmaal in Katwijk duurde het lang eer ik iets bijzonders tegenkwam. Pas na een half uur lopen zag ik deze Lancia Delta HPE uit 1997 met ONK
Gelukkig bleef het daar niet bij, even later kwam ik een Renault Espace uit 1996 met ONK tegen, ik heb het idee dat dit model Espace rap aan het verdwijnen is.
Achteraf verstopt stond deze Volkswagen T3
Typisch voor Katwijk (zo heb ik me laten vertellen) is het in privébezit hebben van een oude tractor, het geeft wel een apart beeld, zo'n tractor midden in een woonwijk.
Deze Lada 110 uit 2006 kon ik nog net vastleggen terwijl hij wegreed.
Weer duurde het lang eer ik de volgende spot tegen kwam, tot ik deze Ford Mustang uit 1967 zag staan, even later reden ze er mee weg.
Om vervolgens deze BMW 525 uit 1986 tegen te komen.
Dicht bij de duinen stond deze Pontiac Firebird uit 1991.
Eindelijk zaten de spottersgoden me mee, in 1 wijkje zag ik zomaar meerdere spots.
Te beginnen met deze Mercedes-Benz 300TD uit 1990.
Tevens geïmporteerd was deze Volkswagen T3 uit 1985.
Net als deze Saab 90 Cabriolet uit 1989.
Een prachtig plaatje als je het mij vraagt, een man staat zijn trots te wassen terwijl vrouwlief goedkeurend toekijkt.
En trots mag hij zeker zijn op zijn Chevrolet Impala uit 1958.
Helaas staat de TR6 uit 1975 er maar deels op maar ik vind het plaatje te leuk om jullie te onthouden.
Erg leuk vond ik ook deze Volkswagen T3 camper uit 1985 met ONK.
Maar mijn favoriet is denk ik deze Citroën DS21 Pallas uit 1970 met ONK (of zou het toch de Impala zijn?)
Ook stond er nog een origineel Nederlandse Porsche 911 Carrera Targa uit 1997.
En een Toyota Landcruiser uit 1996.
Om af te sluiten heb ik nog deze Saab 900 uit 1991 met ONK.
Zaterdag ben ik daar even geweest, onderweg kwam ik ook al wat leuke auto's tegen
Zo begon het met een Mercedes-Benz ML55 AMG uit 2004.
Bij Rotterdam zag ik deze Toyota Carina II uit 1991 met origineel Nederlands kenteken.
Ook zag ik daar deze Hummer H2 uit 2008.
Tussen Rotterdam en Delft zag ik een Volkswagen Golf Variant Van uit 2000.
En bij Den Haag een Citroën C6 uit 2011
Ook zag ik daar een Honda Civic Sedan rijden.
En een Chevrolet ElCamino uit 1969.
Eenmaal in Katwijk duurde het lang eer ik iets bijzonders tegenkwam. Pas na een half uur lopen zag ik deze Lancia Delta HPE uit 1997 met ONK
Gelukkig bleef het daar niet bij, even later kwam ik een Renault Espace uit 1996 met ONK tegen, ik heb het idee dat dit model Espace rap aan het verdwijnen is.
Achteraf verstopt stond deze Volkswagen T3
Typisch voor Katwijk (zo heb ik me laten vertellen) is het in privébezit hebben van een oude tractor, het geeft wel een apart beeld, zo'n tractor midden in een woonwijk.
Deze Lada 110 uit 2006 kon ik nog net vastleggen terwijl hij wegreed.
Weer duurde het lang eer ik de volgende spot tegen kwam, tot ik deze Ford Mustang uit 1967 zag staan, even later reden ze er mee weg.
Om vervolgens deze BMW 525 uit 1986 tegen te komen.
Dicht bij de duinen stond deze Pontiac Firebird uit 1991.
Eindelijk zaten de spottersgoden me mee, in 1 wijkje zag ik zomaar meerdere spots.
Te beginnen met deze Mercedes-Benz 300TD uit 1990.
Tevens geïmporteerd was deze Volkswagen T3 uit 1985.
Net als deze Saab 90 Cabriolet uit 1989.
Een prachtig plaatje als je het mij vraagt, een man staat zijn trots te wassen terwijl vrouwlief goedkeurend toekijkt.
En trots mag hij zeker zijn op zijn Chevrolet Impala uit 1958.
Helaas staat de TR6 uit 1975 er maar deels op maar ik vind het plaatje te leuk om jullie te onthouden.
Erg leuk vond ik ook deze Volkswagen T3 camper uit 1985 met ONK.
Maar mijn favoriet is denk ik deze Citroën DS21 Pallas uit 1970 met ONK (of zou het toch de Impala zijn?)
Ook stond er nog een origineel Nederlandse Porsche 911 Carrera Targa uit 1997.
En een Toyota Landcruiser uit 1996.
Om af te sluiten heb ik nog deze Saab 900 uit 1991 met ONK.